L'industria logistica mundiale si riunisce in Istanbul

U settore di a logistica mundiale si riunisce in Istanbul: u Cungressu Mondiale FIATA 2014, induve i nomi principali di l'industria logistica mundiale si riuniscenu, principia in Istanbul.

U cungressu, accoltu da l'Associazione Internaziunale di Trasporti è Logistics Service Providers UTIKAD, discuterà u futuru di a logistica, chì cresce rapidamente in u mondu è in Turchia, cù u tema di "Crescita Sostenibile in Logistica".

U cungressu mundiale 2014 di FIATA - Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri si terrà à Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center trà u 13-18 d'ottobre 2014. Centinaie di dirigenti anziani di giganti logistichi di 52 paesi assistenu à u 100e cungressu, chì hà ricevutu un numeru record di applicazioni. U cungressu, chì serà presentatu da Ece Vahapoğlu cù a cerimonia di apertura ufficiale è a notte di gala, accoglierà più di 1.000 participanti, 20 sessioni separati, 30 oratori invitati, riunioni di networking è fiera logistica.

U cungressu, chì a so apertura ufficiale si terrà u marcuri 15 ottobre 2014, accoglierà pannelli, sessioni è riunioni cù a participazione di i nomi principali di l'industria logistica mundiale cum'è parlanti. Queste riunioni cuntribuiscenu à una ricunniscenza più stretta di a Turchia, chì hè in u focu di l'investitori cum'è a "basa di produzzione è logistica" di a regione cù a so posizione geostrategica, enormi investimenti infrastrutturali, u sviluppu di l'industria è a prestazione logistica, è per stabilisce relazioni più strette cù u settore logisticu mundiale. Offrendu l'uppurtunità di stabilisce è sviluppà novi cullaburazioni, u cungressu offre ancu à tutti i participanti l'uppurtunità di cuntattà i capi di l'industria.

Per cuntribuisce à u sviluppu di e relazioni cummerciale, e riunioni bilaterali di l'affari seranu tenute in dui ghjorni separati à u cungressu di questu annu, chjamatu "UTİKAD Networking" è "FIATA Networking". I participanti puderanu avè "Incontri d'affari unu à unu" cù più di 14 prufessiunali di logistica da 2014 paesi in e sessioni di u ghjornu "UTİKAD Networking" u marti 17 d'ottobre 100, u ghjornu prima di u ghjornu di l'apertura. cungressu, è e sessioni "FIATA Networking" dopu meziornu u venneri 1.000 ottobre.

Rapprisintanti di parechje urganisazioni internaziunali seranu ancu in Istanbul. L'Organizazione Mondiale di u Cummerciu, l'Organizazione Mondiale di e Dogane, u Bancu Mondiale, l'IATA-Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu, IRU-Unione Internaziunale di Trasportu Stradale è UIRR-Associazione Internaziunale di Cumpagnia di Trasportu Strada-Ferroviale, FIATA, rapprisentatu da i so dirigenti senior à u Cungressu Mondiale di Istanbul 2014. ... sò trà l'urganisazione.

Ekol Logistics hè u Sponsor Principale, Arkas Logistics hè u Sponsor Platinum, u King Abdullah Economic City da l'Arabia Saudita hè u Sponsor Platinum, l'urganizazione di rete indipendente più grande di u mondu WCA-World Cargo Alliance hè u Sponsor d'argentu è Turkish Cargo hè u Sponsor di Bronzu, Istanbul Càmera di Cummerciu. Quasi cumpagnie 50 da i settori di logistica è fornitori participanu à u cungressu, chì hè sustinutu da , cù i so stand in a zona di fiera.

U Cungressu Mondiale FIATA chì si terrà in Istanbul averà per a prima volta una mostra interessante. U Manager di i servizii di documentazione di l'Agenzia di Navi MSC, Ahmet Aytoğan, mostrarà 20 di e 1763 fatture di carica chì hà cullucatu dapoi 450 anni, ognuna cù una storia diversa, a più antica di quale data di u 83, in u scopu di u cungressu. A mostra "Viaghju di u Bill of Lading", chì serà aperta cù a cuntribuzione di UTIKAD, serà una prima per u mondu FIATA è permetterà à i participanti di vede esempi interessanti è storichi di cunnizzione.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dettu annantu à u cungressu: "Questa hè a seconda volta chì UTIKAD ospita u Cungressu Mondiale FIATA. In u 2002, avemu urganizatu unu di i cungressi più riesciuti in a storia FIATA. Dopu à 12 anni, avemu avà participatu à una iniziativa chì hà da purtà tramindui u sviluppu Turchia è u settore di logistica turca è trasportu, chì hà fattu un saltu tremendu da tandu è hà aumentatu a so efficacità in u mercatu di logistica glubale, à l'agenda mundiale. "In questu rispettu, pruvemu di furnisce e migliori opportunità pussibuli à i nostri participanti", disse.

Per infurmazioni detallate nantu à u Cungressu, induve l'avvenimenti suciali cum'è i tour di a cità d'Istanbul, u torneu di golf, u cocktail di benvenutu, a notte turca è a cena di gala si feranu, vede "www.fiata2014.orgSi pò accede à ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*