A crescita sustenibile di a logistica discussa in Istanbul

A Crescita Sostenibile di a Logistica hè stata discussa in Istanbul: In u Fiata World Congress 2014 Istanbul, induve l'attori di u mondu logisticu si sò riuniti, i sviluppi in u settore di a logistica è i passi da piglià per a crescita sustenibile sò stati discututi per cinque ghjorni.

In u scopu di u cungressu, 55 riunioni sò stati urganizati in riunioni di cuuperazione bilaterale trà a logistica mundiale è a logistica turca, è un accordu hè statu firmatu trà u Bancu Mundiale è FIATA per sustene l'industria logistica.

UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di Servizii Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, chì hà accoltu u cungressu, hà registratu i standard di furmazione è hà ricevutu l'autorità per furnisce una Formazione di Diploma FIATA.

U Cungressu Mondiale FIATA 2014 Istanbul, ospitatu da l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD, si hè tenutu in Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center trà 13-18 d'ottobre.

In linea cù u tema di "Crescita Sostenibile in a Logistica", più di 1.000 participanti registrati à u cungressu, i burocrati chì anu assistitu à a ceremonia d'apertura è anu pigliatu a parolla, è ancu figure anziani di l'Organizazione Doganale Mondiale è l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu, è guasi. 30 oratori invitati Ascoltò i discorsi nantu à a strada.

Adnan Yıldırım, Vice Ministru di l'Ecunumia, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, è İbrahim Çağlar, Presidente di a Camera di Cummerciu di Istanbul (ITO), chì anu assistitu à a ceremonia di apertura di u cungressu, hà dettu à i participanti chì Istanbul è Turchia anu grandi putenziali in quantu à l'investimenti logistichi è chì u puntu di sviluppu di a logistica di Turchia spiegò l'investimenti fatti da U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà ancu presentatu una placca di apprezzazione per i so cuntributi à u cungressu.

"U settore Logisticu Cuntinuerà à Cresce in 2015"

A FIATA Istanbul 2014, i pratichi di pulitiche prufessiunali, accademichi è altri cumpunenti di u settore anu avutu l'uppurtunità di discutiri i prublemi principali chì determinaranu u campu di u settore logisticu in u periodu à vene. Inoltre, a vista di l'industria logistica mundiale versu 2015 hè stata evaluata appiicando i "Trends in the Logistics Sector Research", chì hè realizatu ogni trè mesi in cuuperazione cù UTIKAD è Beykoz Logistics Vocational School Logistics Applications and Research Center, à u centru di ricerca. participanti à u cungressu. In u risultatu di a ricerca, i participanti anu previstu chì u settore hà da cuntinuà à cresce in 2015.

1055 riunioni sò stati urganizati à i Ghjorni di Networking UTIKAD è FIATA

In u scopu di u cungressu, i participanti anu avutu ancu l'uppurtunità di tene "Incontri d'affari One-to-One" cù più di 85 prufessiunali di logistica da 1.000 paesi cù e sessioni "UTIKAD Networking" è "FIATA Networking". I rapprisentanti di u settore di a logistica turca è mundiale si sò riuniti in 1055 riunioni bilaterali urganizate in i ghjorni di Networking UTIKAD è FIATA.

FIATA firma un accordu impurtante cù u Bancu Mundiale

Un accordu impurtante nantu à u futuru di l'industria logistica hè statu ancu firmatu à u cungressu. Cù l'accordu firmatu trà FIATA è u Bancu Munniali, i prublemi sperimentati da u settore logisticu in u mondu di l'ecunumia è e pruposte di suluzione seranu discututi in studii da esse realizatu in stretta cooperazione. U Bancu Mondiale di l'Europa è di l'Asia Centrale, u Capu di u Settore Privatu è Finanziariu, Jose Guilherme Reis, hà dichjaratu ch'elli, cum'è u Bancu Mondiale, anu pigliatu passi per facilità u cummerciu in u mondu di l'ecunumia globalizing, è hà dettu chì anu travaglii impurtanti per u settore logisticu in u mondu. stu cuntestu. Reis hà dettu: "Cù stu memorandum d'intesa, u nostru travagliu cuntinuerà ricchendu".

U presidente di FIATA, Francesco Parisi, hà dichjaratu ch'elli attachenu impurtanza à sta cuuperazione cù u Bancu Mundiale è hà dettu chì u Bancu Mondiale hà attribuitu un fondu di 30 miliardi di dollari per esse usatu in i paesi in via di sviluppu in a logistica è chì travagliaranu cum'è FIATA per sparghje questu. fondi à tutti i paesi cù l'accordu.

Una prima in i Cungressi Mondiali FIATA

U Cungressu Mondiale FIATA hà ancu ospitatu una mostra interessante per a prima volta. MSC Ship Agency Documentation Services Turkey Manager Ahmet Aytoğan hà mostratu 20 di e 1763 fatture di carica, a più antica di e quali data di u 450, chì hà cullighjatu per 83 anni, ognunu cù una storia diversa. U cunnizzione originale di u 1938, firmatu da u so missiavu, hè statu prisentatu à Parisi da u presidente UTIKAD Erkeskin in a mostra "Viaghju di u Bill of Lading", chì hà attiratu un grande interessu da i participanti.

Francesco Parisi, presidente di a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di l'Organizazioni di Spedizioni (FIATA) è Turgut Erkeskin, u presidente di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Servizii di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), anu dettu chì anu avutu un successu prucessu di cungressu in a cunferenza di stampa chì anu tenutu l'ultimu. ghjornu di u Cungressu Mondiale FIATA.

"Un Cungressu assai successu hè statu firmatu"

Esprimendu ch'elli sò estremamente soddisfatti di FIATA Istanbul 2014, Parisi hà dichjaratu chì e riunioni tenute durante u cungressu eranu assai pruduttivi. Francesco Parisi hà spiegatu chì i Cungressi FIATA si sò tenuti cù un periodu di preparazione di 3 anni è UTIKAD hà cumpletu stu prucessu in un brevi periodu di 18 mesi è hà dettu: "Vogliu ringrazià UTIKAD per avè permessu di lasciare un cungressu assai successu, da u numeru di participanti à u cuntenutu di a riunione. Avemu fattu un cungressu successu in Turchia 12 anni fà, stu cungressu hà ancu più successu ". Parisi hà aghjustatu chì a Turchia hà una pusizione assai impurtante in u settore logisticu è hà un settore logisticu in crescita in a so ecunumia.

Sottulineendu chì unu di i scopi più impurtanti di a FIATA hè di migliurà l'impieghi, Parisi hà enfatizatu l'impurtanza ch'elli attachenu à a furmazione prufessionale è hà dettu : "U diploma FIATA hè u solu certificatu validu in u mondu sanu. Avà chì avemu finitu u travagliu per l'Accademia di Logistica FIATA, l'accademia, induve l'esperti in i so campi participanu cum'è furmatori, serà una accelerazione impurtante per l'industria logistica mundiale ".

U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà dettu ch'elli sò fieri di accoglie un cungressu cusì successu cum'è associu. Dichjarà chì a sustenibilità di a logistica hà un postu assai impurtante in u cummerciu mundiale, Erkeskin hà dettu: "Per questu scopu, avemu determinatu u tema principale di u nostru cungressu cum'è "Crescita Sostenibile in Logistica". In u quadru di stu tema, avemu sceltu i nostri temi di cungressu è i parlanti. È durante u cungressu, avemu parlatu di ciò chì pudemu fà cum'è industria, avemu avutu infurmazioni nantu à i sviluppi in u mondu, avemu discututu in detail i prublemi nantu à ciò chì a strada di strada deve esse in u settore logisticu di Turchia. Avà, trasformeremu i risultati di u cungressu in un rapportu è sparteremu cù l'istituzioni pubbliche è pertinenti ".

"Avemu principiatu i studii per stabilisce l'Accademia UTIKAD"

Enfatizendu chì i risultati impurtanti sò stati ottenuti durante u cungressu, Erkeskin hà dettu chì cum'è UTIKAD, anu realizatu un altru passu impurtante per u settore. Spieghendu ch'elli daranu avà un diploma FIATA cum'è associu, Erkeskin hà cuntinuatu cusì: "Semu un'associu chì hè in prima linea sia in quantu à sustene a furmazione logistica è in quantu à a furmazione settoriale cumpleta chì furnimu. Avà avemu aghjustatu u Diploma FIATA à queste opere. Daremu 280 ore di furmazione à quelli chì volenu ottene stu diploma. Quelli chì ricevenu stu diploma, chì hè validu in u mondu sanu, avarà un vantaghju impurtante per u so sviluppu di carriera in u settore logisticu. Avemu u scopu di stabilisce l'Academia UTIKAD in Turchia. FIATA conduce ancu un travagliu di l'accademia. In questu cuntestu, travaglià cù FIATA per stabilisce l'Accademia UTIKAD ".

Enfatizendu chì anu ancu attribuitu impurtanza à i studii di risorse per l'industria logistica, Erkeskin hà dettu chì u libru "Global Logistics", chì hè una di e publicazioni UTIKAD, hè statu traduttu in inglese in i Stati Uniti è spartutu cù u mondu cum'è "Global Logistics" in u mondu. u scopu di u cungressu. Erkeskin hà aghjustatu chì stu libru serà una fonte di riferimentu impurtante in particulare in a nostra geografia vicinu è i paesi di u Caucasu.

Erkeskin, chì hà ancu mintuatu u studiu "Certificatu di Logistica Sostenibile" realizatu cù Bureau Veritas per cuntribuisce à a crescita sustenibile di u settore cum'è associu, hà dettu, sottu u titulu di "Audit Logistics Sustainable", l'impegnu di e cumpagnie à a sustenibilità di a cumpagnia; Ellu disse chì hè evaluatu in u scopu di l'ambiente, l'energia, a salute è a sicurezza di u travagliu, i diritti di l'impiegati, a sicurezza stradale, l'asset è a gestione di feedback di i clienti. Dichjarà chì l'imprese chì anu passatu sta valutazione cù successu anu u dirittu di riceve u certificatu, Erkeskin hà dettu chì stu documentu hè statu presentatu à i participanti in u scopu di u cungressu è chì u certificatu hè statu presentatu à Ekol Logistics, a prima cumpagnia di qualificà per u certificatu. da passà cù successu l'auditi, durante u cungressu.

Ricordendu chì offrenu diversi prudutti di risichi è d'assicuranza à i membri di UTIKAD, Erkeskin hà enfatizatu chì, cum'è associazione, anu implementatu l'Assicuranza di Responsabilità per i trasportatori è spedizionieri in cooperazione cù GRASS SAVOYE WILLIS, è chì anu fattu un sforzu per creà è migliurà a cuscenza di a responsabilità. assicuranza cù stu travagliu chì dà un esempiu per u mondu.

U presidente di UTIKAD hà ancu dichjaratu ch'elli anu accoltu importanti delegazioni straniere cum'è u Ministru di i Trasporti di Malasia, u Vice Ministru iranianu di Strade è Urbanizazione è u Ministru di l'Infrastruttura di u Ministeru di l'Infrastruttura ucrainu Vice Ministru di l'Infrastruttura d'Integrazione Europea. Nutendu chì à u cungressu, UTIKAD è Ukraine Association Ukrzovnishtrans hà firmatu un accordu di cooperazione per e cumpagnie di trasportu è logistica di i dui paesi per sviluppà a so cooperazione è aduprà u so potenziale di trasportu di transitu, Erkeskin hà parlatu di a satisfaczione di i funzionari di u Ministeru di l'Infrastruttura ucraina da questu. situazione.

Turgut Erkeskin hà rimarcatu chì u sustegnu di sponsorizazione hè ancu impurtante per a realizazione riescita di tali cungressi urganizati in u mondu.City's Platinum Sponsor, a più grande urganizazione di rete di spedizionieri indipendenti di u mondu WCA-World Cargo Alliance's Silver Sponsor è Turkish Cargo's Bronze Sponsor, è Habertürk Newspaper è Principal sponsor media di TV per u so sustegnu à u cungressu.

"Campagna d'aiutu per EBOLA Lanciata"

Dichjarà chì a lotta contru l'"Epidemia d'Ebola", chì spaventò u mondu sanu, ùn hè micca stata scurdata à u Cungressu Mondiale FIATA 2014 in Istanbul, Erkeskin hà dettu chì una campagna d'aiutu hè stata lanciata da FIATA per sustene l'urganisazioni chì cumbattenu a crisa Ebola à a Gala. Notte è chì i participanti s'impegnanu à donà 110 mila dollari.

In a quistione è a risposta parte di a riunione, Erkeskin hà dumandatu à un ghjurnalistu: "Quale paese hà assistitu u più à u cungressu?" "Avemu avutu più di mille 100 participanti à u cungressu. A più grande participazione hè di Turchia è l'interessu dimustratu da a nostra industria ci hà fattu assai felici. Dopu à Turchia, ci era una participazione assai impurtante da u cuntinente africanu ".

Turgut Erkeskin, "Chì ne pensate di a "differenza di carburante" è di a tensione di "pedaggio" trà Turchia è Iran?" "Avemu sempre avanti in una linea chì assicurerà chì a nostra industria cuntinueghja a so strada senza esse bluccata. Cum'è parte di u Cungressu FIATA, avemu accoltu ufficiali di u Ministeru di i Trasporti Iraniani, è ancu di parechji paesi. Avemu vistu chì l'autorità iraniani ùn eranu micca soddisfatti di sta situazione è eranu aperti à u dialogu. Vulemu chì questi prublemi chì afectanu i trasportatori turchi sò risolti u più prestu pussibule in un ambiente pusitivu.

Un ghjurnalistu, "Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, hà annunziatu ch'elli sò travagliendu in "prughjetti stradali sotterranei" per salvà Istanbul da u trafficu di camion. Cumu valutate questu?" Erkeskin hà dettu: "Istanbul hà una carica di trafficu pesante. Hè ancu una cità chjave in u settore logisticu. I camioni ùn ponu micca entre in un certu fusu orariu di u ghjornu. Quandu andate in Europa, una tale pratica ùn hè micca scontru. Avemu da fà studii alternativu per risolve questi prublemi. Avemu da fà investimenti in particulare in u trasportu intermodale è duvemu aduprà u Mari di Marmara più in u trasportu di merci ".

U Cungressu, chì durò 5 ghjorni, era ancu a scena di l'imaghjini culuriti. À a Notte Turca, i participanti anu tastatu sapori spiciali di a cucina turca accumpagnata da fasils. A performance di Canan Anderson hà attiratu una grande attenzione à a Notte di Gala, induve Ece Vahapoğlu hà ospitatu è spettaculi di ballu speciali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*