Marmaray-2. I travaglii in Stage sò stati fermati per via di l'aumentu di i costi

Marmaray-2. In Stage, l'affari si ferma per via di l'aumentu di i costi: l'impresa spagnola OHL, Sirkeci-Halkalı, hà purtatu u travagliu à un arrestu, citendu l'aumentu di u costu in u prughjettu di migliurà di e linee suburbane Gebze-Haydarpaşa.

In a so dichjarazione scritta ufficiale, u Ministeru di i Trasporti hà dettu chì ùn ci era micca sospensjoni di u prugettu è chì serà finitu in ghjugnu 2015. U consorziu AMD Rail, cumpresu Doğuş İnşaat, hà vintu prima l'offerta per a migliione di a linea in quistione, ma hà terminatu u cuntrattu per a listessa ragione è appiicata à l'arbitramentu internaziunale.

Ministeru di i Trasporti, dopu a nutizia in a stampa,Halkalı Hà fattu una dichjarazione annantu à u travagliu di Migliuramentu di e Linee Suburbani. Hè statu dichjaratu chì a sospensjoni di u prugettu hè fora di quistione è hè stata enfatizzata chì e cumpagnie Ohl-Dimetronic cuntinueghjanu à esse u cuntrattu. Hè statu annunziatu chì u prugettu hè statu firmatu u 26 d'ottobre di u 2011 è serà finitu in u ghjugnu 2015.

I burocrati di u Ministeru di i Trasporti anu enfatizatu chì u finanziamentu di stu prughjettu era cupartu da risorse di l'UE, per quessa, u metudu di licitazione, a prucedura di l'offerta è i prezzi sò stati realizati interamente in u quadru di a legislazione UE. Ricordendu chì u cunsorziu AMD hà vintu u primu licitazione, ma anu appiicatu à l'arbitramentu per a causa chì u prezzu era bassu, i funzionari anu dichjaratu chì a seconda offerta hè stata vinta da a cumpagnia spagnola OHL. In ogni casu, i funzionari anu dichjaratu chì sta cumpagnia hà ancu rallentatu u travagliu, citendu l'aumentu di i costi, è hà dichjaratu chì i negoziati continuanu, dicendu chì u travagliu ùn si ferma micca è probabilmente riavviarà in un futuru vicinu.

179 MILIONI D'EURO DIFFERENZA Trà DUE TENDI

In u scopu di u Prughjettu Marmaray, Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı L'offerta per a migliurà di e linee suburbane, a custruzzione, i sistemi elettrici è meccanichi hè stata prima in ferraghju 2006. U Consorzio Ferroviario AMD, custituitu da Alstom francese, Marubeni giapponese è Doğuş İnşaat turcu, hà vintu l'offerta cù a so offerta di 863 milioni 373 mila euro. U situ hè statu consegnatu è u travagliu hà cuminciatu in u ghjugnu 2007. Tuttavia, AMD hà datu un avvisu di terminazione in u scopu di u cuntrattu in marzu 2010; À questu, u Ministeru di u Trasportu hà rispostu chì i motivi presentati da u cuntrattu ùn sò micca validi. Dopu, AMD hà dumandatu à l'arbitramentu ICC u 13 di lugliu di u 2010. I funzionari di u Ministeriu anu infurmatu chì u prucessu di arbitrazione hè sempre in corso. In l'offerta tenuta dopu chì u Consorziu AMD abbandunò u travagliu, a cumpagnia spagnola OHL hè stata prima cù a so offerta di 1 miliardi 42 milioni d'euros. Cusì, u prezzu hè aumentatu da 179 milioni d'euros paragunatu à a prima offerta.

Quandu u prugettu, chì u Ministeru aspetta per esse cumpletu à a fine di u 2015, hè cumpletu, e linee suburbane è e linee di metro seranu integrate in Marmaray. Gebze-Halkalı U tempu di viaghju serà ridutta à 105 minuti passendu à l'operazione ininterrotta. In a seconda tappa di Marmaray, chì deve esse cumpletata in 48 mesi, 2 chilometri di linee suburbane esistenti da u latu asiaticu è 43.4 chilometri da u latu europeu seranu migliurati è cunvertiti in un metro di superficia cù l'aghjunzione di a terza linea. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*