I Logistici Europei aspettanu un Attaccu Ferroviariu da Turchia

I Logistici Europei aspettanu un Attaccu Ferroviariu da Turchia: I membri di l'IFA (Associazione Internaziunale di Spedizionieri), una di e più impurtanti rete di cummerciale in Europa, si sò riuniti in Istanbul. L'aspettattivi di e cumpagnie logistiche europee da Turchia sò stati discututi in l'avvenimentu.

L'aspettativa più impurtante era a ferrovia per cunnette cù l'Europa.

L'avvenimentu IFA, ospitatu da Batu Logistics in Istanbul, hà riunitu 26 cumpagnie di logistica da 52 paesi europei. Mentre chì e cumpagnie parlavanu di l'ultimi sviluppi in u settore logisticu in i so paesi à l'avvenimentu, Batu Logistics, l'ospitu di l'avvenimentu è l'unicu rappresentante di IFA in Turchia, hà datu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu in Turchia.

Aspittendu a Ferrovia Europea !

Evaluendu l'aspettattivi di e cumpagnie logistiche europee dopu à l'avvenimentu, u presidente di Batu Logistics Taner Ankara hà dettu: "U trasportu intermodale hè diventatu sempre più diffusa in u mondu sanu. I nostri culleghi europei anu ancu aspittà chì l'investimenti in questa direzzione in Turchia aumenteranu è accelerà. "Per u sviluppu di stu sistema, in particulare e ferrovie nantu à a fruntiera europea deve esse attivata u più prestu pussibule", disse.

U sistema intermodale, in quale u trasportu terrestre è marittimu, principarmenti ferrovia, hè utilizatu inseme, risparmia una grande quantità di tempu cumparatu cù altri mudelli di trasportu è hè vistu cum'è assai più ecologicu di u trasportu standard.

L'Investimenti Ferroviari Affettanu ancu l'esportazioni è l'impurtazioni pusitivamente!

Dichjarà chì micca solu u settore logisticu, ma ancu l'impurtazioni è l'esportazioni acceleranu dopu à a fine di l'investimenti ferroviari, Taner Ankara hà dettu: "L'aumentu di l'investimenti ferroviari aumenterà u trasportu intermodale. "In u risultatu, pò esse un aumentu visibile in l'esportazioni è l'impurtazioni, postu chì u trasportu internaziunale diventerà più faciule è riduce u costu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*