Ferrovia Angren-Pap in Uzbekistan

Ferrovia Angren-Pap in Uzbekistan: U presidente cinese Xi è u presidente di l'Uzbekistan Karimov pressu u buttone per u primu trenu per passà per u tunelu custruitu in u passaghju di a muntagna Kamchik.
A ferrovia Angren-Pap, chì unisce a valle di Fergana, induve 10 milioni di persone campanu in Uzbekistan, à l'altri parti di u paese attraversu u passaghju di a muntagna Kamchik, hè stata messa in usu.
Una cerimonia hè stata tenuta per u primu trenu chì passava per u tunelu custruitu in u passaghju d'alta muntagna Kamchik, 2 metri sopra u livellu di u mari, in cuuperazione cù a cumpagnia di China "China Railways Tunnel Group".
U presidente cinese Xi Jinping è u presidente di l'Uzbekistan Islam Karimov, chì anu assistitu à a cerimonia via emissioni in diretta da Tashkent, anu pressatu u buttone per u primu trenu per passà per a ferrovia.
U trenu di passageri, nantu à quale l'Uzbekistan Railways Enterprise, i funzionari chinesi è l'impiegati ferroviari è parechji ghjurnalisti imbarcati, hà attraversatu u tunnel di 19,2 chilometri in u so primu viaghju. A ferrovia Angren-Pap lunga 123 chilometri costa 1 miliardi 680 milioni di dollari è hè stata cumpletata in 2 anni.
I prestiti furnuti da l'Uzbekistan Railways Enterprise, Uzbekistan and Development Fund, è ancu istituzioni finanziarii internaziunali sò stati utilizati in u finanziamentu di u prughjettu Angren-Pap Railway, chì cunnetta a valle di Fergana, induve circa 10 milioni di persone campanu in l'est di u paese. à altre regioni.
Cù a messa in opera di a ferrovia, chì hè una strada impurtante chì unisce a Cina è l'Europa attraversu l'Asia Centrale, ùn ci sarà micca bisognu di utilizà u territoriu di u Tadjikistan per u trasportu ferroviariu trà a valle di Fergana in Uzbekistan è altre parti di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*