A linea ferroviaria Kütahya-Balıkesir hè entrata in a tappa finale

L'ultima tappa hè stata entrata nantu à a linea ferroviaria Kütahya-Balıkesir: u deputatu di u partitu AK Kütahya Vural Kavuncu hà dettu chì l'ultima tappa hè stata entrata in a linea ferroviaria Kütahya-Balıkesir.

Nutendu chì Kütahya continuarà à riceve l'investimenti chì merita in e ferrovie dopu l'aria è l'autostrade, Kavuncu hà dettu: "Ùn ci sò micca voli nantu à a linea ferroviaria chì cunnessa Kütahya, Balıkesir è İzmir per via di i travaglii di rinnuvamentu è di riparazione di a strada chì sò in corso. una stonda. Avemu osservatu chì sti travaglii, chì sò un grande investimentu per u nostru Kütahya, sò usati com'è materiale per a sfruttamentu puliticu da l'uppusizione, cum'è in ogni campu. "Ancu s'è i nostri citadini anu avutu difficultà per un tempu, i risultati di sti sforzi seranu assai benefizii è ci beneficeranu", disse.

Kavuncu hà valutatu l'ultima situazione nantu à sta linea cusì: "110 km di l'ultimi 23 chilometri di a strada chì restanu in i travaglii di rinnuvamentu, trà Gökçedağ è Nusrat, sò stati finiti in 2014. 87 km di i 11 km restanti sò stati iniziati trà Gökçedağ è Nallıkaya u 25.05.2015, da u persunale di e nostre Ferrovie Statali è a macchina di posa di pannelli. Novi machini muderni è materiali per esse utilizati in questu cuntestu sò stati spediti in a regione è u travagliu principia. A nostra ferrovia hè stata rinnuvata cù traverse di cimentu di alta qualità è binari di produzzione domestica, sia cù a macchina di posa di pannelli sia a macchina di rinnuvamentu veloce. Una offerta hè stata fatta oghje per i 76 km restanti trà Dursunbey è Nusrat per esse custruitu cù una macchina di rinnuvamentu di strada rapida. Questi travaglii sò previsti per esse finiti à a fine di l'annu. In più, in u scopu di u prughjettu di signalazione per un valore di 350 milioni di TL, u rinnuvamentu di e strade di a stazione di traverse di ferru nantu à a linea Kütahya-Balıkesir hè stata finita da u 27 di maghju di u 2015. "Cù a fine di a rinuvazione di a strada di a sezione di 87 km trà Gökçedağ-Nusrat, u trenu di passageri regiunale trà Kütahya-Tavşanlı-Balıkesir, chì hà operatu in l'ultimi anni, è i treni di passageri Ankara-İzmir rientreranu à operare."

Enfatizendu chì dopu à a fine di sta linea, u trasportu di passageri veloce è còmode serà furnitu cù treni elettrichi muderni, Kavuncu hà dettu: "In più, ci sarà trasportu à pocu costu à i porti è l'Europa. "Continueremu à fà muvimenti chì apreranu a strada per Kütahya cù u sustegnu chì u nostru populu ci darà", disse.

2 Comments

  1. Spergu chì a linea ferroviaria Kütahya-Balıkesir hè stata aumentata à doppia ferrovia, spergu chì a frequenza di sta linea serà più altu è avarà un prezzu più bassu cà l'autobus chì renderà sta linea attraente.

  2. Se a strada sarà elettrificata quandu a linea hè finita (dapoi Bandırma-Izmir serà ancu elettrificata, "l'ultima volta chì aghju vistu i pali sò stati eretti"), i servizii diretti YHT duveranu esse pianificati immediatamente nantu à e linee cum'è Izmir-Ankara, Izmir- Istanbul - Bandırma-ankara. Se questu ùn hè micca tecnicamente pussibule, i viaghji duveranu esse pianificati da Izmir è Bandırma à Eskişehir cù set elettrici anatoliani (fenduli più còmode è cunvene trà e cità). Cusì, u trasportu ferroviariu da Izmir à u latu anatolianu di Ankara è Istanbul, basatu in Eskişehir, serà apertu. Inoltre, quandu sta linea hè finita, u travagliu deve esse fattu nantu à un sistema di treni chì furnisce u trasportu da Bandırma à Mersin-Adana è İskenderun via Balıkesir-Kütahya-Afyon-konya-karaman-Ereğli via u trasportu marittimu da u latu europeu di Istanbul. . Intantu, a custruzzione di una ferrovia trà Iskenderun è Antakya deve esse ancu nantu à l'agenda.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*