Gaziantepe 12 Reunione di Prughjettu Giant

Gaziantepe 12 Giant Project Meeting: U Vicepresidente di u Partitu AK Gül hà annunziatu i 12 prughjetti chì implementanu in Gaziantep, da a salute à u trasportu, da l'educazione à u cummerciu. , Konya, Ankara è Istanbul per ferrovia, un ospedale di cità cù 8 letti, un novu internaziunale. l'aeroportu, a custruzzione di una nova OIZ chì impiegà 875 mila persone, è u trasportu à u Mediterraniu attraversu tunnellati da esse apertu à i Monti Amanos.

U Vicepresidente di u Partitu AK Abdulhamit Gül hà dettu chì anu sviluppatu prughjetti impurtanti per 2 milioni di persone chì vivenu in Gaziantep per guidà a so vita più cunfortu.

À a riunione à u Centru di Cungressu Şehitkamil, Gül hà introduttu 12 prughjetti da implementà, da a salute à u trasportu, da l'educazione à u cummerciu.

Espristendu chì u candidatu diputatu di Gaziantep, u Ministru di Finanze Mehmet Şimşek, era ancu previstu di assistisce à a riunione, ma Şimşek ùn pudia esse cun elli per via di a malatia di a so figliola, Gül hà vulsutu à a piccula Azra Esma, chì hè sottumessu à trattamentu, una ricuperazione rapida.

Espristendu chì Gaziantep, a culla di e civiltà, hè una sintesi di l'est è l'ovest per via di a so situazione geugrafica, hà enfatizatu chì a cità riceve in permanenza l'immigrazione è questu porta alcuni prublemi cum'è a penuria di l'abitazione.

In questu cuntestu, Gül hà dichjaratu ch'elli anu inclusu furnisce un alloghju à prezzu à i citadini trà i so prughjetti prioritari è hà dettu: "Ci hè una crescita di pupulazione di circa 10 milione in questa cità ogni 1 anni. Cù a migrazione, l'affitti aumentavanu, è i nostri citadini chì ùn pudianu pussede una casa sò diventati vittimi. Dopu avè determinatu u prublema è a pruposta di suluzione, avemu trasferitu un terrenu di più di 5 milioni di metri quadrati, ghjustu accantu à a 5,5a Zona Industriale Organizzata, da u tesoru à a cità metropolitana è TOKİ. Spergu chì i prezzi di l'affittu diminuiranu cù 50 mila case da esse custruitu quì. Inoltre, postu chì u prublema di trasportu di i nostri travagliadori chì travaglianu in l'OIZ serà eliminatu, avemu ancu chjappu u prublema di trasportu cù un scalpel impurtante ".

Gül hà dichjaratu chì un'altra zona di 50 mila residenze hè prevista per a regione KÜSGET in Şahinbey.

  • prughjetti di trasportu

Rimarchendu chì 2,5 milioni di persone sò trasportati per l'aria in Gaziantep à u mumentu, ma l'aeroportu attuale è u so circondu ùn sò micca abbastanza per a cità in crescita, Gül hà dichjaratu ch'elli anu pianificatu un novu aeroportu internaziunale per Gaziantep.

Spieghjendu ch'elli anu una impurtanza particulare à u prublema di trasportu di a cità, una linea di treni d'alta velocità serà custruita in Gaziantep in questu cuntestu, Gül hà dettu chì cunnettanu a cità à parechje parte di Turchia per ferrovia.

"U trenu d'alta velocità, chì hè in 8 cità in u mondu, vene à Gaziantep. Creemu una linea di treni à alta velocità chì andarà da Gaziantep à Adana, Osmaniye, Mersin, Karaman, Konya, Ankara è Istanbul ", hà dettu Gul, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Tutti i nostri preparativi per questu sò stati cumpletati. Spergu chì a ghjente di Gaziantep aspirerà prestu à salutà Mevlana da quì, Hacı Bayram da quì, è dopu Fatih Sultan Mehmet. I nostri citadini da Istanbul o Ankara veneranu ancu in Gaziantep assai facilmente è visitanu u nostru Zeugma è Karkamış. Spergu chì u nostru potenziale turisticu aumenterà 3-5 volte ".

Apuntendu chì introduceranu u trenu d'alta velocità à u trasportu in a cità, Gül hà dichjaratu chì u "Progettu Gaziray" hè statu sviluppatu in questu cuntestu.

Gül hà dettu chì a linea ferroviaria esistente in a cità serà cunvertita in una linea di metro di 25 chilometri è e linee di metro d'alta velocità seranu installate.

Dichjarà chì trasformeranu a linea ferroviaria esistente in una linea di metro, Gül hà dettu: "Pilleremu u set di metro d'alta velocità. Ùn hè ancu cusì caru. A prossima cosa da fà hè di custruisce una stazione di metro. In realtà, queste stazioni sò ancu un costu maiò, ma u nostru sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà dettu: "L'aghju da fà per chì u prublema di trasportu di Gaziantep pò esse risolta". Fatma Hanım hà ancu iniziatu l'offerta. Speremu, quandu hè cumpletu, traspurtaremu più di 100 mila persone à ghjornu cù Gaziray. Sta linea si estenderà da a zona industriale urganizata à u picculu situ industriale. Ma integreremu a linea cù u tram in a cità ", disse.

  • Investimenti in salute

Rimarchendu chì Gaziantep farà ancu studii in u campu di a salute chì appellu à a regione, Gül hà dettu: "Custruiremu l'Hospital di Gaziantep City in a regione Karataş. Avarà un totale di 875 letti. Stu investimentu era in realtà in u nostru pianu prima, ma u mutivu di u ritardu era chì u Cunsigliu di Statu hà dettu: "Ùn ci hè micca bisognu, perchè avete da custruisce un hospitalu di a cità". Ci hè statu un ritardu per via di e decisioni di annullamentu, ma avà avemu parlatu cù u nostru Ministru di a Salute, è ùn ci hè micca prublema legale. Serà custruitu in Karataş ", disse.

Dichjarà ch'ellu avia prumessu un ospedale à Perilikaya Junction prima, Gül hà dichjaratu chì tutte e preparazioni legali per questu hospitalu sò state fatte, l'offerte sò finite, è cumincianu a custruzzione da u 1 di ghjugnu.

- "Perforeremu e muntagne Amanos"

Enfatizendu chì sò travagliendu per aumentà a cumpetitività di l'industriali, Abdulhamit Gül enfatizatu ch'elli pierceranu i Monti Amanos è Gaziantep apre à u Mediterraniu, in questu cuntestu, Gül hà dettu: "Purceremu a muntagna di 24 chilometri in totale. In questu modu, i nostri industriali puderanu purtà i so bè à u mercatu più veloce ".

Indicà chì u tassu di disoccupazione in Gaziantep hè di 6,5 per centu, Gül hà dettu chì ci sò un totale di 9 OIZ in u centru di a cità è i so distretti, è hà dichjaratu chì implementanu a nova OIZ cum'è a Zona Industriale Organizzata Şahinbey-Polateli, creendu cusì impieghi. per 100 mila persone.

Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Gaziantep porta u prughjettu di a diga di Düzbağ per un valore di 500 milioni di lire inseme cù u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Gül hà enfatizatu chì quandu u prugettu hè finitu, anu u scopu di offre à u publicu l'uppurtunità di cunsumà acqua pulita è economica.

Espristendu chì i novi palazzi sportivi seranu custruiti in a cità chì ponu esse utilizati da i ghjovani, Gül hà aghjustatu chì un centru di cungressu è culturale cù una capacità di 3 XNUMX persone serà custruitu per accoglie avvenimenti internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*