Stazione Sirkeci

Stazione Sirkeci: II. Hè a stazione di treni custruita in u latu europeu di Istanbul durante u regnu di Abdulhamid. Hè una di e duie stazioni principali di TCDD in Istanbul, inseme cù a Stazione Haydarpaşa.

Ci era una piccula stazione temporanea in u locu di Sirkeci Station. U marmu di granitu è ​​e petre purtate da Marseglia Aden sò stati utilizati in a custruzzione di l'attuale custruzzione di a stazione, chì u so pianu hè statu disegnatu da l'architettu tedescu August Jachmund. A stazione, chì i fundamenti sò stati posti l'11 di ferraghju di u 1888, hè statu finitu in u 1890 è u bastimentu hè statu apertu u 3 di nuvembre di u 1890 da u II. Hè stata fatta da Ahmed Muhtar Pasha in nome di Abdulhamid.

Ci sò duie torre di clock in fronte di a Stazione Sirkeci. À u latu di l'edificiu, a data di a messa in serviziu di a stazione hè stata scritta secondu u calendariu Rumi è u calendariu gregurianu.

U circondu di a Stazione Sirkeci, chì era assai vicinu à u mare in l'anni ch'ella hè stata custruita, hà subitu un grande cambiamentu cù u tempu. U ristorante di a stazione hè diventatu u puntu di scontru di scrittori famosi, ghjurnalisti è altri individui in l'anni 1950 è 1960. L'Orient Express, chì partì da Parigi, hà sbarcatu i passageri in questa stazione per parechji anni è ci hà purtatu i passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*