U prughjettu di a ferrovia BTK, chì hà cambiatu mani trè volte è hà spesu 1 miliardo, ùn hè micca finitu.

U prughjettu di a ferrovia BTK, chì hà cambiatu e mani trè volte è spentu 1 miliardi, hè statu lasciatu infinitu: U puzzicheghju di l'offerta chì lasciò a custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars infinita hè stata riflessa in i rapporti di a Corte di Conti.

A linea turca di 2008 chilometri di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì i fundamenti sò stati posti da trè presidenti in u 76, hè stata fermata per via di u sistema di offerta. U "prughjettu di u seculu", chì hà da rinvivisce a strada storica di a seta cù e rete di ferru, hè statu licitatu per 290 milioni di lire. Tuttavia, l'offerta hè stata ripetuta duie volte è trè volte i soldi sò stati spesi, ma ùn era ancu finitu.

Sicondu a nutizia di İsa Sezen da Zaman, i scandali chì abbandunonu a custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì era prevista per esse finita in u 2011, incompiuta, sò stati riflessi in i rapporti di a Corte di Conti. U cunsorziu Özgün-Çeliler Yapı hà vintu l'offerta per a linea di 2008 chilometri in 76 cù una offerta di 294 milioni di lire. In ogni casu, ancu s'è 435 milioni di lire sò stati spesi per via di a preparazione irrealisticu di e specificazioni è di l'aghjunzioni più tardi, cum'è i tunnelli tagliati è i passaggi sotterranei, u 39 per centu di u travagliu hè statu finitu. L'associazione Şenbay Madencilik-Ermit Mühendislik, chì hà ricevutu l'offerta rinnuvata in 2012, hà finitu i travaglii di scavi di l'infrastruttura per i quali hà pagatu 12 volte più di u costu determinatu. A Corte Amministrativa hà terminatu u cuntrattu di a cumpagnia nantu à l'obiezioni è i travaglii di superstruttura ùn anu pussutu esse iniziati. 537 milioni di lire sò sorti da e casse di u statu per questa offerta. Cù sta decisione, u prucessu di custruzzione di a ferrovia si firmò in dicembre 2013. L'offerta hè stata attribuita à Gülermak-Kolin İnşaat, chì hà presentatu a terza megliu offerta. In ogni casu, u Cunsigliu di Statu annunziò a decisione di a tribunale è l'offerta hè stata restituita à a cumpagnia chì u cuntrattu hè statu finitu. À questu puntu, a custruzzione di a linea storica di a ferrovia hè stata bluccata. Sicondu i calculi di u Ministeru di i Trasporti, un altru 500 milioni di lire hè necessariu per compie u travagliu. Dunque, u costu tutale aumenterà à 1,5 miliardi di lire. U Cunsigliu di Inspeczione di u Ministeru di i Trasporti hà iniziatu una investigazione annantu à l'offerta chì imbarazzava Turchia contr'à Azerbaijan è Georgia.

In u so ultimu rapportu d'auditu di u Ministeru di i Trasporti, a Corte di Conti hà revelatu cù tavule impressiunanti cumu u statu hè statu dannatu in l'offerta. Sicondu u rapportu, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti hà determinatu u costu apprussimativu di l'escavazione di l'infrastruttura è di i travaglii di riempimentu di a ferrovia cum'è 2012 milioni di lire in a seconda licitazione organizata per a sezione turca di Baku-Tbilisi-Kars. (BTK) Ferrovia in 42,5. Questa figura currisponde à 7,48 per centu di u prezzu tutale di l'offerta. Tuttavia, u partenariatu cummerciale Şenbay-Ermit, chì hà vintu l'offerta, offre 512,5 milioni di lire per a stessa infrastruttura di scavi è di riempimentu. Questa figura custituì u 93,32 per centu di u prezzu tutale di l'offerta. Cù l'aumentu di l'affari, 537 milioni 843 mila lire sò stati effettivamente pagati à u partenariatu cummerciale per i travaglii di infrastruttura. Cusì, u 99,9 per centu di u prezzu tutale di u cuntrattu hè stata spesa in scavi di l'infrastruttura è travaglii di riempimentu. In u rapportu di a Corte di Conti, i seguenti risultati sò stati fatti nantu à u sughjettu: "U 99,9 per centu di u prezzu di u cuntrattu hè stata spesa in l'opere di scavi è di riempimentu, priurità di l'opere infrastrutturali per i quali i prezzi elevati sò stati dati in u calendariu di u travagliu è eseguendu a fabricazione. prima di u calendariu. Hè chjaru chì l'altri travaglii di superstruttura è infrastruttura da esse realizatu in u scopu di l'offerta ùn saranu micca finiti in u 0,01 per centu restante di u prezzu di u cuntrattu. "Hè valutatu chì i travaglii restanti saranu lasciati à una nova offerta di furnimentu". A terza licitazione chì si terrà per compie a ferrovia serà caru per u statu. Perchè u valore di a superstruttura è altre opere infrastrutturali, di quale mancu 1 per centu hè statu finitu, hè vicinu à 500 milioni di lira, secondu u costu apprussimativu determinatu da u Ministeru di i Trasporti. Sicondu u cuntrattu firmatu da l'associu cummerciale Şenbay-Ermit in 2012, a quantità di l'opere restante hè di circa 63 milioni di lire. In ogni casu, hè dichjaratu chì ùn hè micca pussibule di compie l'opere rimanenti cù sta spesa.

In questu casu, u costu tutale di a custruzzione di a ferrovia BTK di 76 chilometri righjunghji 1,5 miliardi di lire. In u rapportu di a Corte di Conti, hè statu dumandatu chì u prezzu di l'offerta deve esse spesu cumpiendu l'articuli di travagliu per i quali l'offerenti avianu datu prezzi elevati, è chì i lacune legislative in u sistema di appalti publichi, chì anu causatu l'articuli di u travagliu per quale elli avia datu prezzi bassi per esse micca cumpletu è messi in offerta di novu, deve esse eliminatu urgentemente. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì u prestigiu di u paese deve esse cunsideratu per via di a natura internaziunale di u prugettu in questione, è hè stata chjaramente criticata chì u costu apprussimativu è u calendariu di travagliu in i dui offerti ùn sò micca stati preparati per l'efficace. usu di risorse.
Trè membri di u GCC anu dumandatu una investigazione

L'offerta elevata fatta per i travaglii infrastrutturali da a cullaburazione cummerciale Şenbay-Ermit, chì hà vintu l'offerta in 2012, hè stata ancu lagnata à u Cunsigliu di l'Acquisti Pùblichi (PPA) da altre cumpagnie chì participanu à l'offerta. L'Açılım-Comsa-Seza Business Partnership, chì hà fattu a seconda megliu offerta in l'offerta, hà fattu un'obiezione à u PPA, è e duie partenarii cummerciale chì vincenu a prima è a seconda offerta per a custruzzione di a ferrovia anu datu prezzi unitario assai elevati per u PPA. opere d'infrastruttura è prezzi unitario assai bassi per i travaglii di superstruttura, apprufittannu cusì di u vantaghju guadagnatu in u prezzu tutale di l'offerta. In a petizione di lagnanza, hè statu dichjaratu chì l'associu cummerciale chì hà vintu u primu licitazione hà finitu l'appropriazione prevista per l'articuli infrastrutturali chì avianu da esse realizatu prima, ma u travagliu tutale ùn pudia esse cumpletu. Per quessa, hè statu dichjaratu chì una nova offerta hè stata fatta per finisce a parte restante di u travagliu. In a seconda licitazione, induve un metudu simili hè statu appiicatu, hè statu dichjaratu chì dopu à u cumpletu di l'articuli infrastrutturali offerti cù prufitti assai altimi, u travagliu deve esse rifornitu è ​​perditi publichi accaderanu. 7 di i 3 membri di u JCC, chì anu evaluatu l'applicazione, anu truvatu l'obiezione di a cumpagnia descritta sopra ghjustificata è hà dumandatu chì u Cunsigliu di Inspeczione di u Primu Ministeru sia notificatu per fà una investigazione è investigazione contru l'ufficiale di l'offerta è i membri di a cumissioni. Tuttavia, l'obiezione di a cumpagnia hè stata rifiutata quandu 4 membri anu vutatu per rifiutà l'obiezione.
Se BTK hè cumpletu, purterà 3 milioni di passageri annu.

A fundazione di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK), chì unirà a Cina è l'Europa di l'Est à l'Europa ininterrottamente cù l'aiutu di Marmaray quandu hè finita, hè stata posta in Kars u 24 di lugliu di u 2008. A sezione di 76 chilometri di u prugettu da Kars à Tbilisi hè realizatu da Turchia, è a sezione di 29 chilometri da Ahılkelek hè realizata da Georgia. A linea esistente di 80 chilometri trà Ahılkelek è Tbilisi hè ancu esse riabilitata da l'Azerbaijan. Hè statu previstu chì tuttu u BTK seria finitu in 2013. Cù a fine di a ferrovia, era destinata à trasportà 3 milioni di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di merchenzie annu à mediu termini. Furnirà ancu una cunnessione ferroviaria ininterrotta trà i trè paesi partenarii di u prugettu è e repubbliche turche di l'Asia Centrale.

1 Comment

  1. Saria surprised se u guvernu hà gestitu stu prughjettu impurtante. Se solu avemu avutu chì i Cinesi facenu a nostra parte di u prugettu, tantu soldi ùn saria micca passatu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*