Metro di seconda mano in Bursa

Metro di seconda mano in Bursa: a municipalità metropolitana di Bursa hà radduppiatu a reta di u sistema ferroviariu in a cità in l'ultimi 5 anni cù i so investimenti di trasportu. In ogni casu, ancu s'è a linea hè diventata pronta per u serviziu cù l'ultime tecnulugia, l'offerte per i veiculi chì anu da travaglià ùn anu micca datu risultati. A municipalità hà compru veiculi di metro di seconda mano di 30 anni da i Paesi Bassi.
44 veiculi fora di usu in u metro di Rotterdam sò stati acquistati è spustati in Bursa. Mentre chì alcuni di i veiculi sò stati guardati cum'è pezzi di ricambio, u restu sò stati pittati è eliminati da a linea.
U fattu chì a linea hè nova è i veiculi sò mudelli 1984 è mancanti di mantenimentu hà iniziatu un dibattitu di "scrap wagon" in Bursa.
İbrahim Mart, Capu di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi, crede chì i veiculi di seconda mano avaranu menu cunfortu è più risichi per a sicurità.
Tantu cusì chì quandu ellu hè statu dumandatu nantu à "i carri appena acquistati da BursaRay", March hà rispostu: "Parli di carri di scarti?" dà a risposta.
"SCONFORTEVOLE E LENTO"
I residenti di Bursa chì utilizanu BursaRay matina è sera per andà à travaglià si lamentanu ancu. Dicendu chì avia da aduprà BursaRay almenu duie volte à ghjornu, Cüneyt Kışlak si lamenta chì i vechji veiculi ùn sò micca còmode è andate pianu pianu. Kislak dice ancu chì i veiculi chì dice chì sò "fornu in l'estiu è ghiacciati in l'invernu" sò ritardati. Kislak si lagna ancu chì i vechji veiculi sò usati solu in a parti orientale di a cità. "Perchè sti veiculi sò usati solu da Kestel?" dice.
Dicendu chì ella usa BursaRay spessu, Özlem Görgün hà dettu: "Meritemu questu? O l'anu fattu bè o ùn l'anu micca fattu in tuttu. In l'estate diventa assai chjude. " dice. Görgün dice ch'ellu hà vistu una donna chì passava per mancanza d'aria in l'estiu.
DOMANDA NON RISPOSTA
I carri di seconda mano di BursaRay sò stati ancu purtati à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale Turca. U deputatu CHP Bursa İlhan Demiröz hà mandatu una dumanda scritta nantu à BursaRay à Binali Yıldırım, allora Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, l'11 di ghjennaghju di u 2013.
Demiröz hà dumandatu se u ministeru hà datu l'appruvazioni à i veiculi di 11 anni in a quistione parlamentaria di 30 punti, s'ellu ci sò altri esempi di questu in Turchia è se u costu hè statu calculatu. A dumanda di Demiröz ùn hè micca stata risposta da u Ministeru in u tempu di risposta stipulatu.
Mentre a Municipalità Metropolitana di Bursa è BURULAŞ ùn anu micca fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, ùn anu micca permessu di piglià l'imaghjini.
CARATTERISTICHE DI BURSARAY
In BursaRay sò usati 44 SIEMENS B80, 30 Bombardier B2010 è 24 Düwag SG2. Mentre chì l'infurmazioni di i veiculi Siemens è Bombardier sò dispunibili nantu à u situ web di BURULAŞ, ci sò infurmazioni è ritratti di u mudellu Düvag SG2 di seconda mano.
BursaRay paga 2010 milioni di euro per ognunu di i veiculi Bombardier B3.16. RayHaberSicondu a dichjarazione in. Hè dichjaratu chì un totale di 24 milioni d'euros sò stati spesi paghendu 125 milioni d'euros per pezzi di ricambio è altri costi di rimpiazzamentu.
İbrahim Mart, Capu di a Càmera di Ingegneri Meccanichi, cuntinueghja: "Ùn avemu micca truvatu è appruvatu l'usu di veiculi di seconda mano in una cità cum'è Bursa, chì dice di esse una cità di marca da u principiu. Sicondu Mart, hè difficiule di truvà un tali avvenimentu in un paese sviluppatu: "Ci sò esempi di questu solu in i paesi sottusviluppati o sviluppati. L'Europeani l'utilizanu, è quandu u scrappa, manda sti veiculi à i paesi sottusviluppati. In tali veiculi, u prublema di sicurità serà più, è i costi seranu più altu. U cunfortu seria di sicuru peghju. "
Hè u Direttore Generale di una cumpagnia chì hà participatu à a custruzzione di e prime fasi di BursaRay è attualmente furnisce servizii di cunsulenza in u campu di i sistemi ferroviari. Levent Özen "Ùn pudemu mancu dì chì ci hè un seriu risicu per a sicurità perchè ci sò pochi veiculi chì funzionanu per u mumentu, ma u risicu aumenta se u numeru di veiculi aumenta", dice.
Özen dichjara ancu chì l'acquistu di un veiculu di seconda mano nantu à una nova linea pò esse una suluzione tempurale, è chì ùn hè micca adattatu per un usu longu.
NO SISTEMA DI SIGNALISATION
Ci hè un'altra applicazione rimarchevule in a linea appena cumpletata di BursaRay. I vagoni chì escenu da a Stazione Arabayatağı si fermanu dopu un pocu di prugressu è una manu stende da a cabina di u trenu. Vatman pressu un buttone chì pende nantu à un filu è pò esse accessu da qualcunu da l'esternu. I sperti informanu chì ciò chì hè fattu hè "cambiamentu manuale di forbici". Dopu chì Vatman cambia manualmente e forbici, u veiculu cuntinueghja a so strada. Levent Özendice chì l'app hè duvuta à a mancanza di un sistema di signalazione nantu à a nova linea.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*