Asfaltu da u Metropolitan à a strada di a grotta Taşkuyu

Asfaltu da a metropolitana à a strada di a grotta di Taşkuyu: A strada di 5 mila metri quadrati chì porta à a grotta di Taşkuyu in u distrettu di Taşkuyu di Tarsus, chì hè unu di i centri di fede più impurtanti di Mersin è serà apertu cù a participazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin. Burhanettin Kocamaz dumane, è L'area di parcheghju hè stata asfaltata da e squadre d'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Mersin prima di l'apertura.
In u scopu di l'Agenzia di Sviluppu Çukurova 2012 Cundizioni di l'Affari è Migliuramentu di Qualità di Vita Infrastrutture à Piccola Scala Programma di Supportu Finanziariu, Taşkuyu Cave, chì serà apertu dopu à a fine di u "Tarsus Taşkuyu Cave Opening to Tourism Project" realizatu da Tarsus. A municipalità copre una superficie di 5 mila metri quatratu. Mille 100 tunnillati di asfaltu sò stati versati in a strada è in u parcheghju.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, hà dichjaratu chì i travaglii di risturazione è di illuminazione sò stati realizati in cunfurmità cù l'opinione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Adana per apre a Grotta Taşkuyu, chì hè stata scuperta in u 2006 è situata à una distanza di circa. 500 metri nantu à a strada d'accessu di Eshab-ı Kehf Cave, à u turismu.Dendu a so infurmazione, hà dichjaratu chì i travaglii di asfaltu sò stati realizati da a municipalità metropolitana di Mersin in una zona di 5 mila metri quadrati. Kocamaz hà dettu chì stanu aspittendu tutte e persone di Mersin è Tarsus per l'apertura di a Grotta Taşkuyu, chì si ferà u venneri 26 dicembre à 14.00.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*