Diyarbakir Logistics Village per u Mediu Oriente

Villaggio Logisticu Diyarbakır per u Mediu Oriente: u Cunsigliu di Logistica di MÜSİAD hà tenutu u Summit di u Settore Logisticu cù u tema principale di "Nova Turchia, Logistica Forte" in Diyarbakır. À a cima, a creazione di un paese logisticu in Diyarbakır, chì si distingue per a so vicinanza à a regione di u Mediu Oriente, era à l'agenda.

U Summit di u Settore Logisticu Diyarbakır, cù u tema principale di "Nova Turchia, Logistica Forte", s'hè tenutu in Diyarbakır, ospitatu da u Cunsigliu di Settore Logisticu di l'Industriali Indipendenti è di l'Associazione di Imprenditori (MÜSİAD), l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ Diyarbakır Uffiziu di Supportu per l'Investimenti è MÜSbakİAD. Branca. À a cima, a questione di fà Diyarbakır un paese logisticu per a geografia di u Mediu Oriente hè statu discutitu. U presidente di a Camera di Cummerciu di Diyarbakır, Ahmet Sayar, hà dichjaratu chì "Diyarbakır hè una cità candidata per diventà una basa logistica cù a so posizione micca luntanu da i centri cummerciale è i porti in u Mediu Oriente cum'è Erbil, Teheran, Damascu è Bagdad. Sayar hà dettu: "Diyarbakır hè una di e pruvince di a regione chì hà da creà un saltu ecunomicu in avanti per via di a so situazione in a regione più vantaghjina di u sistema di incentivazione, a so populazione ghjovana è dinamica cù una età media di 21 anni, è u potenziale di esse creatu in i settori agriculi è basati nantu à l'agricultura cù a realizazione di i prughjetti di irrigazione previsti in u scopu di GAP ".

impurtante per u Mediu Oriente

Savar hà dettu: "A creazione di un paese logisticu in Diyarbakır hè impurtante micca solu per a nostra cità, ma ancu per tutta a geografia di u Mediu Oriente. Cum'è una camera, ricevemu richieste intense nantu à questu sughjettu. Esaminemu è seguite i cambiamenti in quantu à e basi logistiche, a logistica Specializzata OIZ è u Pianu Maestru di Logistica attualmente realizatu in u Ministeru di i Trasporti. A nostra cità ùn era micca inclusa in u studiu di basa logistica pianificatu da TCDD. A legislazione in quantu à a Logistica OIZ hà cambiatu è u travagliu hà iniziatu nantu à u Pianu Maestru di Logistica, in quale un Dipartimentu di Logistica serà stabilitu in u Ministeru di i Trasporti. Vulemu piglià passi concreti per u travagliu di u centru logisticu di Diyarbakır ".

A SPAGNA DEVA ESSERE PIGLIATA COME ESEMPIU

U presidente di u Cunsigliu di u Settore Logisticu di MÜSİAD, Emin Taha, in u so discorsu à u summit di u settore, hà dettu chì a Turchia, una di e economie più vibranti trà i paesi in via di sviluppu, serve cum'è un ponte naturale trà l'est è l'ovest cunnessendu i cuntinenti asiatichi è europei. U guvernatore di Diyarbakır Hüseyin Aksoy hà dettu ancu chì a Spagna deve esse presa cum'è un esempiu per revelà u putenziale logisticu di Diyarbakır è determinà una zona adatta per u centru logisticu è hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, Spagna hè u più grande Centru Logisticu in Europa cù una zona di 14 milioni di metri quadrati è 12 mila impiegati hè in Saragozza. Avemu avutu l'uppurtunità di esaminà stu centru in situ a settimana passata. "Consideremu chì hè un bon esempiu per Diyarbakır", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*