Mukhtars Piglianu Azzione per Move a Ferrovia

Mukhtars hà protestatu per chì a Ferrovia sia spustata: i capi chì si sò riuniti in MANİSA anu prutestatu dopu chì una persona hè morta in l'ultimu accidentu di trenu. I capi, sustinuti da i citadini, anu dettu chì decine di persone anu persu a vita nantu à a ferrovia è anu dumandatu chì a linea sia spustata fora di a cità.
L'abitanti di u vicinatu anu decisu di piglià l'azzioni quandu Zeydin Korkut hè mortu eri matina dopu à esse chjapputu da un trenu di passageri à un passaghju à livellu in u so modu à a fabbrica in a Zona Industriale Organizzata di Manisa, induve hà travagliatu cum'è travagliadore. U gruppu, cumpresi i capi di u quartiere di Nurlupınar, Turgut Özal, Kazım Karabekir, Akpınar, Ahmet Bedevi è Adnan Menderes, chì anu dettu chì i residenti di u quartieru sò morti di pocu tempu in accidenti di treni in a regione, si sò riuniti in u locu induve l'accidentu hè accadutu.
'TANTAN O SOTTO PASSAGGIU sò SOLUZIONI TEMPORANE'
Facendu una dichjarazione di stampa in nome di a cumunità, u capu di quartiere Nurlupınar Süleyman Seven hà dettu: "Queste morti ùn sò micca i primi, nè l'ultimi. Sapemu questu cum'è a sapemu. I capi davanti à noi è avemu purtatu stu prublema à l'agenda parechje volte. Un passaghju sotterraneu hè statu custruitu quì da a Direzzione Regiunale di i Ferroviari, ma dopu hè statu chjusu senza alcuna ghjustificazione. U sottupassu ùn hè statu messu in serviziu perchè e ferrovie anu fattu u prughjettu sbagliatu. U nostru amicu hè mortu per mancanza di mente, lascendu solu i so figlioli. A ghjente vole chì issi ferrovie sò cacciati da quì. Tantan o underpass sò suluzioni tempuranee. "A ferrovia deve esse purtata fora di a cità", disse.
A CAMPAGNA DI SIGNATURE INIZIATA
Zafer Korkut, parente di Korkut chì hè mortu in l'accidente, hà dichjaratu ch'elli anu avutu un grande dolore è hà dettu: "Avemu stati feriti, ùn duvemu micca lascià l'altri feriti. U nostru dolore hè grande. Assai genti sò morti. Ma nunda hà cambiatu. "Vulemu chì cambià avà", disse. U gruppu, chì hà iniziatu una campagna di firma, poi si dissolute tranquillamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*