YHT passerà per Eregli

YHT passerà per Ereğli: AK Party Konya Deputy Prof. Dr. Cem Zorlu hà riunitu cù l'urganisazioni non governamentali in u so distrittu Ereğli di a so cità nativa è hà valutatu l'investimenti.

U guvernatore di u distrettu di Ereğli Şakir Erden, u sindaco di Ereğli Özkan Özgüven, u presidente di u distrettu di Ereğli di u Partitu AK İbrahim Büyüktorun, e camere è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali anu assistitu à a riunione.

Dichjarà chì 40 milioni di lire d'investimentu hè ghjuntu à u distrittu in quantu à l'educazione, Zorlu hà mostratu l'edificazioni di a scola custruita accumpagnata da diapositive.

Dà infurmazioni nantu à i servizii da esse furniti in 2015, Cem Zorlu hà dichjaratu chì un centru di ghjuventù, una palestra, una prigione aperta è chjusa, un ospedale statale, passaggi sotterranei è novi strade seranu custruiti in Ereğli. Dichjarà chì u Trenu d'Alta Velocità vene ancu à Ereğli in 2017, Zorlu hà dichjaratu ch'elli pensanu à custruisce un novu bastimentu di stazione.

Spieghendu chì l'ammontu tutale di l'investimentu in Ereğli in quattru anni hè 3 miliardi 60 milioni 173 mila lire, Zorlu hà aghjustatu chì l'investimenti continuanu à vene à Ereğli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*