Aumentà u Limite di Velocità nantu à Strade Divise

Aumentà u Limitu di Velocità nantu à Strade Divise: Hè statu informatu chì u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di Eskişehir hà fattu una corrispondenza cù a Municipalità Metropolitana di Eskişehir in quantu à l'aumentu di a velocità nantu à e strade divise cù una capacità di trasportu alta sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Autostrade. è e strade divise sottu a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana.
In a dichjarazione fatta da u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale in quantu à a currispundenza, i pratichi di viulenza di a velocità nantu à e strade di u circondu è l'amende di trafficu scritte cù i sistemi di rilevazione di viulenza di velocità sò stati accolti cù reazzione negativa da i citadini durante u periodu da maghju 2014, quandu u UKOME. decisione hè stata presa, à u prisente, è i pratichi fatti in altre cità circundante sò stati exemplificati.Hè nutatu chì parechje dumande sò state ricevute per l'aumentu.
Ricordendu chì l'obiezioni fatte à a 1a Corte Penale di Pace di Eskişehir in quantu à l'amende per l'eccesso di velocità sò valutate da u tribunale, a dichjarazione hà dettu: "In casu di superà i limiti di velocità chì ponu esse facilmente violati da qualcunu, cum'è 50-70 km / h, chì hè pruvatu à esse appiicata nantu à l'autostrade, e penalità scritte sò incompatibili cù i principii di u statu mudernu di dirittu è hè inaccettabile, è ci hè una decisione di u Cabinet nantu à l'aumentu di i limiti di velocità publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 19.02.2014. .90, postu chì i limiti di velocità determinate ùn risponde micca à a necessità. Cù l'arrangiamenti fatti nantu à a strada di u circondu, i passaghji pedonali sò sustinuti da i passaghji, l'intersezioni sò sguassate è u flussu di u trafficu hè fattu per scorri senza interruzzione cù rami. Ùn hè micca solu ghjustu di stabilisce limiti di velocità nantu à a strada di u circondu chì coprerà è punisce più di 70 per centu di i cunduttori, è impone fine à u trafficu in questu modu, ma porta ancu a natura di fastidiu. In l'osservazione fatta personalmente da u ghjudice di a Corte Magistrale nantu à a strada di u circondu, hè statu osservatu chì u cunduttore di un veiculu chì viaghjava à una velocità di XNUMX chilometri hà disturbatu u trafficu flussu, è l'aumentu di a velocità hè diventatu necessariu per via di a reazione intensa di l'altri cunduttori per via à a diminuzione di a velocità; I sentenzi sò stati annullati è queste decisioni creanu un precedente per altre obiezioni.
"In più di i passaggi pedonali esistenti in 200 punti diversi, novi passaggi pedonali sò stati custruiti in 8 punti diffirenti nantu à l'Autostrada D-3 chì passa per u centru di a cità da a Direzzione Generale di l'Autostrade, è a rete metallica hè stata custruita in l'intervalli mediani mediani. nantu à a seccione di l'autostrada induve sò situati i cavalieri per permette à i pedoni di utilizà i cavalieri "A dichjarazione include ancu i seguenti:
"In cunsiderà a mudificazione di u regulamentu, e dumande di i cunduttori, e decisioni di a corte è i novi rigulamenti nantu à l'autostrade, u prublema di l'aumentu di a velocità nantu à e strade divise cù una capacità di trasportu alta sottu à a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade Strade divise sottu a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana, in cunfurmità cù l'articulu 100 di u Regolamentu di u Trafficu Stradale, hè statu discutitu da e vostre unità pertinenti. Hè valutatu chì l'aumentu di a velocità da fà darà risultati pusitivi in ​​termini di ordine di trafficu in a nostra cità, per esse discutitu à a riunione di u Cunsigliu UKOME chì si terrà u marcuri, 21.01.2015.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*