Kanal Istanbul, Istanbul averà assicurazione ambientale?

Kanal Istanbul serà l'assicuranza ambientale di Istanbul: L'impurtanza strategica di u sistema di u Strettu Turcu, custituitu da l'Istanbul è Çanakkale Straits è u Mari di Marmara, cum'è l'unica via navigabile chì unisce u Mari Neru à u Mediterraniu, hè indiscutibile. U Strettu Turcu hè di vitale impurtanza per l'ecunumia è a sicurità militare di i paesi di u litorale di u Mari Neru è di u nostru paese. U Strettu hè a strada cummerciale principale chì cunnetta i paesi di u Mari Neru à i mercati mundiali.
In più di a so impurtanza strategica, u strettu turcu hà parechje caratteristiche uniche in u mondu, prima di tuttu, u strettu di u Bosforu passa per mezu di Istanbul, una metropole cù una storia di 3000 anni è una populazione di più di 12 milioni, dichjarata cum'è "Patrimoniu culturale di u mondu" da l'UNESCO, Si stende per i lochi più storichi di a cità. I palazzi custruiti nantu à a riva durante u periodu ottomanu sò trà l'esempii più eccezziunali di l'architettura di u Bosforu, è ancu portanu u Bosforu à una bellezza unica. Mansions, a maiò parte di e quali sò sempre in a so forma antica oghje, sò trà i beni immubiliarii più caru in Istanbul è in Turchia. I più cunnisciuti di i palazzi di u Bosforu ponu esse elencati cum'è Hasip Pasha Mansion, Muhsiniade Mansion, Ahmet Fethi Pasha Mansion, Tophane Müşiri Zeki Pasha Mansion, Kıbrıslı Mansion, Tahsin Bey Mansion, Count Ostrorog Mansion, Şehzade Burhaneddin Efendi Mansion, Zarif Mansion è Mustafa Pasha Mansion. Mansion Nuri Pasha.
Inoltre; Duranti u periodu ottomanu, parechji palazzi magnifichi sò stati custruiti nantu à u Bosforu. Palazzu Dolmabahçe, Palazzu Çırağan, Palazzu Beylerbeyi, Palazzu d'estate Küçüksu, Palazzu d'estate Beykoz sò Palazzu d'estate Adile Sultan. Edifici storichi cum'è l'Università Galatasaray, u Cunsulatu Egizianu è u Museu Sakıp Sabancı sò altri esempi architettonici famosi di u Bosforu.
U Bosforu hè a porta di i paesi di u Mari Neru à u Mediterraniu. Siccomu hè una via d'acqua naturale chì separa i cuntinenti di l'Asia è l'Europa, hà una impurtanza strategica da i tempi antichi.
A larghezza di u Bosforu, chì hè 29,9 km in lunghezza, hè 4.7 km à l'entrata di u Mari Neru, 2.5 km à l'entrata di Marmara, è 700 m di larghezza in u so puntu più strettu (Kandilli-Rmelihisarı-Bebek).
In più di e restrizioni fisiche, oceanografiche è meteorologiche à a navigazione sicura, u Bosforu hà un trafficu marittimu chì hè quattru volte di u Canale di Panama è trè volte di u Canali di Suez.
Ancu s'ellu hè una di e regioni cù u trafficu marittimu più intensu in u mondu, u Bosforu, cù i so 45 currenti forti finu à 80 gradi davanti à Kandilli è finu à 12 gradi in Yeniköy, è i so currenti cumplessi cù una vitezza di 7. -8 km à l'ora in lochi, sò impurtanti in quantu à a geomorfulugia è à l'idrografia.Hè un spaziu da cuntà. In altri palori, hà una struttura assai stretta è curva.
Quandu a topografia sottumarina di u Bòsforu hè esaminata, si vede chì hè piena di fossi è banche (shallows). Un isobath di 50 metri (curva iso-depth) chì traversa u Bòsforu in a direzzione Nord-Sud forma un abbeveru. L'approfondimentu bruscu è u pitting sò osservati in e rùbbriche induve a gola diventa più stretta.
Bosphorus, Mari Neru è Mediterraniu, cum'è diverse salinità, temperatura, etc. In quantu à l'ambiente marinu, postu chì cunnetta dui mari cù tali cundizioni; Havi cundizioni ecologichi assai spiciali in quantu à a massa d'aria, a diversità vegetale è animale è l'ambiente terrestre sottu a so influenza.
U fattore oceanugraficu più impurtante in quantu à u Bosforu hè u currente. L'altri fattori oceanografichi cum'è l'onda è e maree ùn sò micca efficaci cum'è i currenti nantu à u trafficu marittimu in u Bosforu. A struttura fisica di u strettu (strettu è curvatu) aumenta l'impurtanza di i currenti. U currenti in u Bosforu si sviluppa in cundizioni idrologichi, cum'è in altri stretti, sottu a influenza di a precipitazione-evaporazione è l'inputs di u flussu. L'intensità attuale in u Bosforu si sviluppa secondu l'inputs à u Mari Neru per via di a precipitazione è di i fiumi.
U currente normale da u Mari Neru versu u Marmara pò vultà da u Marmara à u Mari Neru sottu forti venti di u suduvestu. Stu currente, chjamatu lucale "orkoz", rende difficiuli di manuvra è di navigazione di i navi.
U currente superiore chì scorri da u Mari Neru à u Mari di Marmara gira in eddi in e baie induve entra, è ci hè una corrente sottumessa chì scorri da u Mari di Marmara versu u Mari Neru in e zone vicinu à e coste. A prufundità di questu undercurrent da a superficia di u mare varieghja secondu u locu è e cundizioni. Pò esse truvatu 10 chilometri sottu à a superficia di u mare in certi lochi è cundizioni. Per questa causa, u currente sottumessu affetta negativamente a navigazione è e manuvre di navi di grande tunnaghju cù un altu tiratu.
U Mari Neru hè un mare chjusu, è u rinnuvamentu di l'acqua hè solu per u Bosforu. U Strettu hè ancu un corridore biologicu impurtante trà u Mediterraniu è u Mari Neru. Sicondu a stagione, ci sò migrazioni di pesci, soprattuttu pesci, da u Marmara à u Mari Neru è da u Mari Neru à u Marmara.
U Mari Neru hè culligatu à u Marmara per via di u Bosforu, è à u Mediterraniu per via di i Dardanelli è di u Mari Egeu. A causa di a precipitazione abbundante, a bassa evaporazione è l'eccessu d'input d'acqua dolce terrestre, u bilanciu di l'acqua in l'acqua di a superficia di u Mari Neru mostra sempre l'excedente, per quessa, l'acqui di superficia scorri versu u Mari di Marmara via u Bosforu. U sistema contracorrente in u Bòsforu porta l'acque salate di u Mediterraniu à u bacinu prufondu di u Mari Neru. Fighjendu i sistemi generali di l'attuali, si vede chì ci hè un ciclu ciclonicu à grande scala (in senso antiorario) chì circunda tuttu u Mari Neru longu a costa.
I mari adiacenti o interconnessi sò sottu à l'influenza di e caratteristiche idrologiche di l'altri attraversu e cundizioni meteorologiche, a superficia è i currenti sottu. U cambiamentu fisicu è chimicu chì si trova in qualsiasi di i mari hè riflessu in l'altru mari. 548 km3 d'acqua passanu da u Mar Neru à u Marmara à l'annu, mentre chì 249 km3 d'acqua passanu da u Marmara à u Mar Neru cù u sottu corrente.
Questu mostra chì una contaminazione chì averà da esse in u Mari Neru affetta u Marmara circa 2 volte più di l'effettu di u Marmara nantu à u Mari Neru.
In u Bòsforu, chì hè a via d'acqua stretta naturali più risicatu in u mondu, secondu a Cunvenzione di Montreux di u 1936, ùn ci hè micca ubligatoriu di utilizà un pilotu è un rimorchiatore per i navi chì passanu senza stop, chì crea un risicu separatu. U Bòsforu, cù e so caratteristiche fisiche, hè unu di i corsi d'acqua più difficiuli in u mondu in quantu à a navigazione. I currenti forti, i giri bruschi è e cundizioni climatichi variabili in u strettu facenu a navigazione estremamente difficiule. In altri palori, hè a via d'acqua più difficiuli è periculosa in u mondu in quantu à a navigazione. Malgradu questu, u trafficu di navi in ​​u Bosforu hè assai pisanti. Una media di 50.000 10.000 navi passanu ogni annu, è più di 360 143 di e navi chì passanu sò navi chì portanu oliu è derivati ​​di petroleum. A quantità di carichi trasportati attraversu u Strettu Turcu supera una media di XNUMX milioni di tunnellate annu. XNUMX milioni di tunnillati di sta quantità hè in u scopu di merchenzie periculose.
ACCIDENTI DI NAVI SIGNIFICATIVI ACCURTU IN U STRETTU DI ISTANBUL È U MARE DI MARMARA
alta densità di trafficu,
Trasportu di carichi periculosi,
Aumentà a dimensione di a nave
struttura cumplessa di trafficu,
Putenza di u clima, di u mare, di e cundizioni attuali è climatichi,
Cundizioni ambientali sensibili,
risichi lucali,
Altre attività maritime chì afectanu u trafficu di i navi,
Aumentà l'accidenti marittimi,
Passaggi d'acqua stretti chì limitanu u prugressu di i navi,
A causa di u fattu chì cuntene i prublemi sopra citati, u Bosforu hè a via d'acqua cù u risicu di accidenti più altu cumparatu cù l'altri Stretti di u mondu, l'acque costiere è internu. Per questa causa, impurtanti accidenti marittimi sò accaduti in u passatu, è ci sò stati gravi danni ambientali, è ancu pèrdite di vita è di pruprietà. L'accidenti marittimi più impurtanti;
-14.12.1960, dui tankers chjamati İstinye Peter Verovitz (Iugoslava) è World Harmony (grecu) scontranu davanti à u Bosforu. Un focu terribili hà sbulicatu cum'è u risultatu di i cisterna chì splutavanu, è ancu tunnellate d'oliu spulatu in u mare. 20 persone sò morti in l'accidentu
-In u risultatu di a collisione di 01.03.1966 navi russi in u 2, u carburante spulatu in u mare hà pigliatu u focu è Kadıköy molo è Kadıköy A nave era in focu. Lutsk è Kransky, di bandiera sovietica, scontranu, migghiara di tunnellate d'oliu spulatu in u mare.
- U 15.11.1979, u cisterna grecu Evrialı è u cisterna di bandiera rumana Independenta scontranu vicinu à Haydarpaşa. 95 mila tunnillati di oliu spulatu in u Bosforu. 43 persone sò morti à bordu di u cisterna Independenta, chì hà splosu. U focu durò 2 mesi.
U 14 di marzu di u 1994, u cisterna grecu Nassia è u Sea Broker scontranu. 27 morti. 10.000 tunnillati di oliu crudu brusgiatu
On -29.12.1999, Russian Volgoneft-248 sbarcò nantu à a costa sud-ovest, spartutu in dui. 1600 tunnillati di fuel-oil spilled in u mare, assai criaturi di u mare è l'acelli sò stati danucati, è a costa rocciosa, sabbia, béton 7 km hè stata cuperta d'oliu.
L'avvenimenti in u Bosforu mostranu chì l'effetti di l'accidenti chì ponu accade in u Bosforu; Ci ponu esse cunsequenze cum'è a contaminazione ambientale à grande scala, grandi incendi, morti di massa, estinzione cumpleta di criaturi di u mare, è ancu u fattu chì i nostri quattru mari sò "mari chjusi" è u tempu di rifornimentu di l'acqua hè più longu, cusì u tempu restante. di i rifiuti chì entranu in u mare hè più longu. Ùn ritruvà micca da questi effetti per un bellu pezzu.
Inoltre; In cunsiderà a storia di Istanbul, ùn hè ancu pussibule di predichendu quale dannu puderia esse fattu à l'artefatti storichi da accidenti chì ponu accade. Un tesoru storicu è un patrimoniu culturale cum'è Istanbul soffrenu assai. Artifacts, chì sò u patrimoniu culturale di l'umanità, pruvucanu l'estinzione è una storia hè in periculu d'esse sguassata.
IMPORTANZA DI U PROJECT KANAL ISTANBUL
Hè impurtante di rializà u Prughjettu Kanal Istanbul per fà u Bosforu sicuru. "Çanakkale è u Bòsforu sò canali naturali; canali furmati millaie d'anni fà. In più di questu, ci sò ancu canali artificiali. Panama, cum'è u Canali di Suez. Quessi sò i prughjetti chì sò stati pensati è implementati per riduce i costi è risparmià tempu cù u sviluppu di u cummerciu glubale. Kanal Istanbul hè una via navigabile artificiale trà u Mari Neru è u Mari di Marmara per facilità u trafficu di navi in ​​u Bosforu, chì hè attualmente una porta alternativa trà u Mari Neru è u Mediterraniu ... Tuttu u trafficu di merci continuerà da u nordu à u nordu. à u sudu senza firmà à u Bosforu.
Sicondu e dichjarazioni, Kanal Istanbul, ufficialmente cunnisciutu cum'è Kanal Istanbul, serà implementatu in u latu europeu di a cità. Una via d'acqua artificiale serà aperta trà u Mari Neru è u Mari di Marmara per facilità u trafficu di navi in ​​u Bosforu, chì hè attualmente una porta alternativa trà u Mari Neru è u Mediterraniu. À a junzione di u canali cù u Mari di Marmara, una di e duie cità novi prughjettate per esse stabilite da u 2023 serà stabilita. A durata di u canali hè 40-45 km; A so larghezza serà 145-150 m à a superficia è circa 125 m à u fondu. A prufundità di l'acqua serà di 25 m. Cù stu canale, u Bosforu serà cumplettamente chjusu à u trafficu di cisterna, è duie novi peninsula è una nova isula seranu formate in Istanbul.
Cù u Prughjettu Kanal Istanbul, a sopravvivenza di Istanbul, a prima cità mundiale di storia, cultura è cummerciu, aumenterà l'attività cummerciale è turistica. Si pò dì di u Canali di Istanbul: U Canale di Istanbul hè destinatu à salvà u Bosforu da u trafficu di cisterna.
Un canale per esse custruitu in Istanbul salverà u Bosforu, chì hà un valore storicu è naturali, è a ghjente di a regione da u grande periculu chì face ogni ghjornu. Grazie à Kanal Istanbul, 10 mila tankers, equivalenti à bombe nucleari, passanu per u Bosforu è u periculu serà eliminatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*