Travagliu di pavimentazione da a municipalità di Iğdır

Lavoru di pavimentazione da a municipalità di Iğdır: a municipalità di Iğdır hà iniziatu l'arrangiamentu è i travaglii di pulizia in e mediane chì sò state distrutte per via di i travaglii di linea di corrente elettrica sotterranea in u centru di a cità.
Dopu i travaglii sotterranei realizati da Aras Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi in a distanza trà u paese di Yaycı di u centru Iğdır è u Cimiteru Asri, u Dipartimentu di Scienze di a Municipalità di Iğdır è Aras Elektrik Dağıtım A.Ş. è i travagliadori di l'autostrada cuminciaru inseme à l'arrangiamentu di u pavimentu è u travagliu di pulizia.
U co-presidente Abdullah Yücebaş, chì hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu, hà dichjaratu ch'elli travaglianu in partenariatu cù altre istituzioni per eliminà a contaminazione visuale nantu à i marciapiedi.
Yücebaş hà dettu: "Comu sapete, Aras Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi hà iniziatu i travaglii sotterranei in u centru di Iğdır. A causa di sti travaglii, l'imaghjini spargugliati è irregulari sò accaduti in certi mediani in u centru. Avemu, inseme cù Aras Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi è l'impiegati di l'autostrada, avemu iniziatu l'arrangiamentu è i travaglii di pulizia nantu à i marciapiedi mediani in a distanza da u paese di Yaycı à u Cimiteru di Asri per eliminà sta contaminazione visuale nantu à i marciapiedi.
Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii sotterranei, Aras Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi Iğdır Coordinatore Provinciale Özgün Ersoyoğlu hà dichjaratu chì a municipalità li hà furnitu u sustegnu necessariu in l'opere di l'istituzione è hà dettu: "Aras Elektrik Dağıtım A.Ş. Cum'è impiegati di a nostra pruvincia, avemu finitu l'opere chì avemu previstu in 2014 in certi parti di a nostra pruvincia. Intra sti travaglii sò stati custruiti 478 pali di illuminazione, 16 chilometri di illuminazione sotterranea, 12 chilometri di bassa tensione è 7 chilometri di rete di alta tensione. Avemu creatu 2 centri di distribuzione. A causa di a diferenza energetica in l'estiu è l'invernu, avemu custruitu un edifiziu di trasformatore. Semu cuntenti di u sustegnu murale da a nostra municipalità per questi travaglii chì avemu fattu in u centru di a cità, è li ringraziemu per l'aiutu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*