U prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Samsun hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu

U prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Samsun hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu: u Ministru di a Ghjuventù è u Sport Akif Çağatay Kılıç hà annunziatu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Samsun era inclusu in u prugramma d'investimentu.

Kılıç, chì hà assistitu à a Celebrazione di u 10u Anniversariu di a Federazione di l'Associazioni Samsun è u Festival Samsun tenutu à u Complexe Sportiu Yahya Kemal in Kağıthane, hà dichjaratu ch'elli investiranu più di 10 miliardi di lire in a Regione Orientale di u Mari Neru è chì Samsun riceverà a parte più significativa di sti investimenti.

Dichjarà chì Samsun prugresserà in diversi punti in parechji prughjetti è investimenti diffirenti, u Ministru Kılıç hà dettu: "Avemu inclusu ancu u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Samsun in u prugramma. Cunnetteremu Ankara è Samsun u più prestu pussibule. L'elementu più impurtante di tutti questi investimenti adattati à u putere di Turchia è u putere di Samsun sò i guverni di u Partitu AK chì sò ghjunti à u putere in l'elezzioni generale in u 2002 è u so presidente fundatore, l'attuale presidente Recep Tayyip Erdoğan. "U nostru slogan hè "Ùn si ferma micca, cuntinuà" è continuerà cusì", disse.

CAMMINAREmu TUTTI INSIEME

Nutendu chì u so prublema hè Turchia, Akif Çağatay Kılıç hà dettu: "Quandu ci hè statu dumandatu nantu à a nostra fonte per u travagliu chì faremu è avemu dettu" a fonte hè Turchia ", ùn ci anu micca cridutu. Andemu tutti inseme versu a Turchia chì avemu stabilitu un scopu per noi è vedemu cum'è un sognu. In Turchia, pocu tempu, per a prima volta in a storia di a repubblica, u populu hà elettu u presidente. U nostru 12u presidente, Recep Tayyip Erdoğan, hè statu elettu cù i vostri voti. Ma ci hè qualcosa altru chì hè impurtante. Ci era diverse atmosfere à a ceremonia di trasmissioni da u nostru 11u presidente à u nostru 12u presidente. A cerimonia di consegna hè stata fatta in una manera adatta à a dimensione, u putere è a storia di Turchia. In Turchia, a cerimonia di trasmissioni di u presidente, u primu ministru è u presidente hè stata in un mesi. Nunda hè accadutu in Turchia. L'unicu chì era straordinariu era chì a riunione straordinaria di u partitu era straordinaria. Ci hè statu infinitu di turni di elezzione. Sò l'architetti di a stabilità pulitica. "Hè u Partitu AK chì hè in ufficiu cù u vostru sustegnu".

A POLITIKA hè FATTA PER SERVIRU U PUBLICU

Indittendu chì l'elezzioni s'avvicinanu è parechje persone intendenu perseguite a pulitica, u Ministru Kılıç hà dettu chì quelli chì s'impegnanu in a pulitica in u Partitu AK ponu solu fà pulitica per serve u publicu. Akif Çağatay Kılıç hà dettu: "Ùn ci hè micca seduta in Ankara", è hà cuntinuatu: "Ùn ci hè micca seduta in Ankara in a nostra cunniscenza di a pulitica. Quelli chì campanu in Ankara sò altri. Semu sempre trà u publicu. A nostra cunniscenza di a pulitica include esse cù u populu. Semu da u nostru populu ancu quandu ùn ci hè micca elezzione. Esse sceltu hè u puntu di partenza di serviziu per noi. In a nostra intelligenza, u serviziu principia dopu. Hè principiatu in u 1994. Hè principiatu cù a municipalità. "Cù l'esperienza acquistata quì, l'orizzonti di u nostru paese sò allargati".

Nutendu chì a torcia di a Republica di Turchia hè stata illuminata in Samsun, Akif Çağatay Kılıç hà dettu: "U nostru Primu Ministru hà dichjaratu Samsun cum'è a cità di a torcia. U nostru presidente hà iniziatu a so campagna presidenziale in Samsun. In u 1919, Gazi Mustafa Kemal hà iniziatu l'indipendenza di a Turchia in Samsun. "Samsun hè a cità di l'indipendenza è u futuru", disse.

U Ministru Kılıç hà ancu cummemoratu à Fırat Çakıroğlu, chì hà persu a vita in u cunflittu trà dui gruppi in l'Università Ege, è hà dettu: "Vogliu pietà di novu à u nostru fratellu Fırat Çakıroğlu, chì sfurtunatamenti hè mortu in u cunflittu trà i nostri studienti in l'Università Ege. Riposa in pace. "Ogni ghjovanu hè preziosu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*