Tram stress in bars

Stress di Tram in bars: Dopu l'annunziu di a strada di u prughjettu di u tram chì a Municipalità Metropolitana di Kocaeli si prepara à implementà, l'ansietà hà cuminciatu, soprattuttu in a strada Şahabettin Bilgisu. Mentri si dichjara chì l'edifizii per esse espropriati per u tram ùn sò micca stati annunziati chjaramente, a Zona di Bars attornu à l'Hotel Asya hè sottumessu à un grande stress in questi ghjorni.

QUALI EDIFICI SERÀ DEMOLITI ?
Dichjarà chì u prugettu hè assai benefiziu per u publicu è chì ùn s'opponenu micca à u prugettu, i pruprietarii di l'imprese anu dettu: "Quali edifici seranu demoliti in questa regione? Qualessu di i nostri posti di travagliu vincerà a lotteria? Ùn ci hè micca datu alcuna infurmazione, ùn ci hè micca mostratu un locu novu. Nimu ùn deve esse vittimatu in questa regione. "In l'espropriazione, i pruprietarii riceveranu u prezzu, ma chì serà u destinu di l'operatori?"

Ci sò 70 IMPRESE
Ci sò 70 imprese di tutte e dimensioni in a regione Hotel Asia. U tram passerà per u puntu induve l'alberghi, i bars, i ristoranti, i tea houses è i buffet sò dominanti. U licitazione di u tram si ferà u 12 di ferraghju. I cummercianti in a regione aspettanu infurmazioni è notifiche chjaru nantu à l'espropriazione. I cummercianti lucali volenu ancu esse datu un periudu raghjone di tempu se una decisione di espropriazione è evacuazione hè fatta.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*