L'alpinisti anu stallatu u campu in Konaklı à minus 20 gradi

L'alpinisti anu stallatu u campu in Konaklı à minus 20 gradi Celsius: Campu di furmazione invernale per l'alpinismo urganizatu da a Federazione Turca di Alpinismo hà iniziatu in Erzurum Konaklı Ski Center. L'alpinisti luttanu à Minus 20 Degrees per esse successu in u campu di furmazione.

U tradiziunale Campu di Formazione di Sviluppu Invernale di a Federazione Turca di Alpinismo hà iniziatu in u Konaklı Ski Center di Erzurum. L'alpinisti pruvate d'adattà à e cundizioni d'inguernu in e case di igloo in u fretu chì righjunghji minus 20 gradi di notte. U Campu d'Adestramentu Invernale, assistitu da 53 alpinisti di 77 clubs d'alpinismo da Turchia, durà 7 ghjorni. L'atleti chì anu successu in u campu sò u dirittu di participà à un campu più altu, mentre chì l'alpinisti senza successu puderanu participà à un campu più altu solu per i so mezzi.

TASKESENLIGIL VISITATU CAMP

U Direttore Provinciale di i servizii di a ghjuventù è u sport di Erzurum, Fuat Taşkesenligil, hà visitatu u Campu di furmazione invernale di l'alpinismo è hà scontru cù l'alpinisti. sohbet hà fattu. Taşkesenligil, chì hà ricevutu infurmazioni da l'ufficiali di u campu è u rappresentante provinciale Erdal Emeç, hè stata sirvuta zuppa in a casa igloo fatta di neve. Dichjarà ch'ellu era assai cuntentu di visità u Campu di Formazione di Sviluppu Invernale di Mountaineering, hà dettu: "Eccu, avemu amparatu à sopravvive in case igloo, anche se per pocu tempu, in cundizioni d'invernu. Vogliu successu à tutti i mo amichi alpinisti in u campu ", disse.