Azzione per a Stazione Ferroviaria di Haydarpasa

Azione per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa: Gruppu Comunitariu, Cità è Ambiente I membri di a Solidarità Haydarpaşa anu marciatu per a riapertura di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.

Membri di u Gruppu di a Cumunità, a Cità è l'Ambiente Haydarpaşa Solidarity, chì volenu chì a Stazione Haydarpaşa, chì era chjusa per via di u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità, sia riapertura, Kadıköyurganizatu una parata.

U gruppu si riunì in u Pier Square è marchò davanti à l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa, cantendu u slogan "Haydarpaşa hè a stazione, a stazione ferma". I membri di u gruppu, chì portanu ancu i piatti di u Trenu di u Bosforu, Vangölü Express è Fatih Express in e so mani, anu annunziatu chì anu da cuntinuà e so azzioni finu à chì i servizii di treni partenu da a Stazione Haydarpaşa.

"A stazione di trenu Haydarpaşa ùn si mette micca in a scatula di scarpi. I membri di u gruppu, chì anu purtatu ancu un banner cù l'inscription "Ùn pudete micca resettate", hà sbulicatu un banner per a prutezzione di a Stazione di Sirkeci.

In a dichjarazione di stampa fatta in nome di u Gruppu di Solidarità Haydarpaşa, davanti à l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa, induve a marcia hè finita, "Samu chì u guvernu è a Municipalità Metropolitana di Istanbul sottu u so cumandamentu sò astuti per piglià passi in i pacchi adiacenti. à l'area di a Stazione Haydarpaşa per implementà e decisioni di saccheghju. Per questu scopu, IMM hà causatu danni visibili à l'edificazioni di l'Hospital Haydarpaşa Numune per via di u slipping di a terra, cù a custruzzione di u parcheghju nantu à a terra di tesoru, chì hè stata donata à İSPARK per questu scopu in a regione. Per più di deci anni, avemu fattu un sforzu per difende u spaziu publicu, chì include a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, a zona costiera è portu, inseme cù i so valori. Cù u listessu pensamentu è determinazione, annunziemu cun rispettu à u publicu una volta di più chì ùn esiteremu micca à esercità u nostru dirittu legittimu à resiste à e decisioni è pratiche di saccheghju à u massimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*