98 guardiani di sicurezza di u metro sò stati sparati in Izmir

98 persunali di sicurezza di u metro sò stati licenziati in İzmir: 227 di i 98 persunali chì travaglianu in servizii di sicurezza in İzmir Metro anu prutestatu à l'entrata di a stazione di metro Çankaya per prutestà u so licenziamentu.

Ellu hà dettu chì u persunale di sicurità, chì hè statu infurmatu chì a cumpagnia chì hà vintu l'offerta di servizii di sicurezza ùn hà micca rinnuvatu i so cuntratti è chì u so impiegatu hè statu finitu da a cumpagnia per quale travagliavanu, sò stati licenziati per a causa chì ùn ci era più bisognu di guardiani di sicurità nant'à i plataformi, è chì i so amichi chì cuntinuavanu à travaglià eranu in una situazione difficiule per via di i novi termini di u cuntrattu di u travagliu.

L'offerta per a sicurità di e instalazioni, stazioni, piattaforme è vagoni in Izmir Metro hà disturbatu 98 persunale di sicurità. Hà infurmatu à 227 di u persunale di 129 chì aspittàvanu u so trasferimentu da a cumpagnia per a quale anu travagliatu prima à a nova cumpagnia vincitrice chì anu da cuntinuà e so funzioni. 58 persone chì anu amparatu chì u so travagliu hè statu finitu, 40 per mezu di un avvisu è 98 per una notificazione verbale, sò diventati vittimi. I guardiani di sicurezza disoccupati è i so amichi chì li sustenevanu si sò riuniti davanti à l'entrata di i passageri di a Stazione Çankaya è anu reagitu à a decisione. I guardiani di sicurezza di a vittima anu dichjaratu chì a direzzione di a metro di Izmir li hà dettu chì ùn ci era micca guardiani di sicurezza in turnu à e piattaforme di metro in Istanbul è Ankara, è chì anu riduttu u numeru di persunale in Izmir cum'è a pratica di sicurezza nantu à e piattaforme. esse finitu. I guardiani di securità aggravati anu reagitu à esse lasciati disoccupati, dicendu chì a cumpagnia di sicurità chì hà vintu l'offerta, chì hà infurmatu à a gestione di u metro di sta decisione, rinnuvà u cuntrattu cù solu 227 di i 129 persunale di sicurità.

Per d 'altra banda, i guardiani di sicurità anu dichjaratu chì ci sò clausole chì vittimizzanu l'impiegati in u cuntrattu di u travagliu di a nova cumpagnia datu à u persunale chì cuntinueghja u so travagliu, è disse: "Per esempiu, a cumpagnia puderà impiegà. noi, chì sò guardiani di sicurità di u metro, in altri lochi chì vulete. Dopu à abbandunà stu locu di travagliu, simu custretti à ùn travaglià in un travagliu chì creassi a cumpetizione contru à u patronu per 3 anni. "In più, ci sò articuli riguardanti i salarii di l'ora extra è u travagliu di compensazione chì vittimizzaranu l'impiigatu", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*