U primu passu per Kanalistanbul

U primu passu per Kanalistanbul: I piani di sviluppu per a zona di 38 mila 500 ettari chì copre Kanalistanbul è a nova cità chì deve esse aperta in Istanbul seranu preparati da a Municipalità Metropolitana. Quandu u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione appruva u pianu, i prughjetti di custruzzione puderanu ottene una licenza.

U primu passu hè statu fattu per i piani di custruzzione di Kanalistanbul è a nova cità per esse stabilitu in Istanbul. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) prepararà i piani di sviluppu di l'area di 38 mila 500 ettari, chì hè stata dichjarata "zona di riserva" per Kanal Istanbul è a nova cità da esse stabilita da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. U prughjettu copre una regione in Istanbul chì include Avcılar, Bağcılar, Bakırköy, Arnavutköy, Başakşehir, Esenler, Eyüp è una certa parte di Küçükçekmece. A pupulazione di a nova cità hè stimata à 500 mila persone.

L'AUTORITÀ hè cun KADİR TOPBAŞ
Un uffiziu di pianificazione speciale serà stabilitu da a municipalità per custruisce un edifiziu mudernu è ecologicu in a regione induve si trova u prughjettu di Kanalistanbul. Tutti i piani di a cità seranu preparati cù u pianu per esse preparatu com'è u risultatu di u travagliu di u campu è di l'attellu di a squadra, chì includenu scientisti, architetti, urbanisti è sociologi. A Direzzione Urbanistica di l'IMM hà dumandatu chì u presidente IMM Kadir Topbaş sia autorizatu à fà u protocolu necessariu per a preparazione di i piani di sviluppu di u bacinu, chì include Kanalistanbul è a nova cità. U Parlamentu accetta è appruva a dumanda. In seguitu à u protocolu cù Topbaş, tutti i piani di zonificazione cumincianu à esse preparati, cumprese 1/100 mila, 1/5 mila è 1/1000. I piani seranu sospesi dopu chì sò cumpletati è sottumessi à u ministeru per appruvazioni. Dopu à a fine di u periodu di sospensjoni, i permessi di custruzzione ponu esse ottenuti è i prughjetti ponu esse implementati. I piani di sviluppu di l'area di 2012 mila 38 ettari in u Latu Europeu, chì hè statu dichjarata zona di riserva da a decisione di u Cunsigliu di Ministri in 500 è induve a creazione di una nova cità hà iniziatu, sò trasferiti à IMM. A Direzzione di l'Urbanizazione di l'IMM hà scrittu una lettera di dumanda à u Cunsigliu Municipale, dumandendu chì un protokollu sia fattu per i travaglii di pianificazione di u sviluppu di a zona sottu à l'autorità di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per esse realizatu da IMM.

NO PASSAGE À RANTA
Un uffiziu serà stabilitu per i piani di zonificazione dumandati à esse preparati da a cumpagnia di pianificazione di a municipalità, BİMTAŞ, è a versione finale di a nova cità serà data in tutti i so aspetti. Un Pianu di Pianificazione Ambientale di scala 1/100 mila serà ancu preparatu per a nova cità, chì serà sviluppatu cù densità di pupulazione, cuscenza ambientale è disinni architettonici. I piani di sviluppu di implementazione seranu ancu preparati da a municipalità per urganizà in modu efficiente l'area non pianificata. In questu modu, licenze di prughjettu di custruzzione ponu esse ottenute dopu chì i piani sò finiti è appruvati. U travagliu nantu à u pianu di zoning hà da principià immediatamente dopu chì u protocolu hè firmatu trà u Ministeru è a Municipalità Metropolitana. Tutti i prucessi di u pianu seranu cumpletati per prevene a manipulazione di l'immubiliare è l'aumentu di zoning in a regione. In cunfurmità cù u protocolu trà a Direzzione Generale di Pianificazione Spaziale in u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è BİMTAŞ, u finanziamentu di u travagliu serà furnitu da u Ministeru. Una volta finiti, i piani seranu sottumessi à u ministeru per appruvazioni. Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, l'Amministrazione Mass Housing è Emlak Konut GYO A.Ş. per l'area di 2012 mila 38 ettari, chì hè stata dichjarata una zona di riserva di l'abitazione in 500 per custruisce novi case contr'à disastri in Istanbul. Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*