U terzu tunnellu sarà apertu in 2019

U terzu tunnellu serà apertu in u 2019: U passaghju, induve sò analizati trè rotte separati, serà adattatu sia per i veiculi di roti sia per i sistemi ferroviari. U prugettu hè previstu per esse messu in serviziu in 2019.

Per u novu prughjettu, per quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu u so ritornu à l'America Latina, l'ochji sò stati rivolti à u Ministru di i Trasporti, Lütfi Elvan. U terzu passaghju di u tubu, chì hè statu decisu di esse custruitu dopu à u terzu ponte, sia alleviate u trafficu è accurtà u tempu. U tunelu, induve ci sarà un sistema di ferrovia fora di u veiculu di roti, hà un significatu speciale per u Ministru Elvan, chì hà da trasmette i so funzioni u 7 di marzu per via di l'elezzioni.

TRE VIE REVISATE

U travagliu hè statu realizatu in parechji punti in u Bosforu per u prughjettu, chì serà u terzu passaghju di tubu dopu à l'attraversu di tubu di Marmaray è Eurasia. Inseme cù a regione chì facilità u trafficu più, i criterii cumpresi l'attuali in u Bosforu, a cunnessione cù e strade di u circondu, u prucessu di transizione è i fatturi ambientali sò stati riveduti unu per unu.
U terzu passaghju di u tubu serà diversu da i tunnel di Marmaray è Eurasia. Marmaray hè stata custruita per u transitu ferroviariu è messu in serviziu. U Tunnel Eurasia, chì hè sempre in custruzzione, hè custruitu solu per i veiculi di roti.

Ci sarà ancu un sistema ferroviariu

U novu passaghju di tubu permetterà sia u passaghju di i veiculi à roti sia u passaghju di e ferrovie. In u passaghju di u tubu, chì serà unu di i primi esempi di u mondu in questu rispettu, duie linee di veiculi à rota è una linea seranu riservate à u sistema ferroviariu.

MODELLU BUIL-OPERATE-TRANSFER

Sicondu i piani, a custruzzione di u terzu passaghju di tubu è e strade di cunnessione serà fatta cù u mudellu build-operate-transfer (BOT). U periodu di custruzzione per u Tunnel Eurasia era di 55 mesi, è u periodu di operazione era di 25 anni, 11 mesi è 9 ghjorni. Dopu stu prucessu, u tunnel serà trasferitu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture è e strade d'avvicinamentu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. A strada, e strade d'accessu è a distanza di u terzu passaghju di u tubu affettanu à tempu di custruzzione è di operazione è i costi.

8 miliardi TL

Hè dichjaratu chì u costu di u novu passaghju di tubu pò varià trà 4-8 miliardi TL secondu a strada per esse determinata. In u prugettu, hè u scopu chì i travaglii di licitazione seranu realizati quist'annu è i testi di prova saranu in 2019. Dopu à 2020, u prugettu hè previstu per esse cumplettamente messu in serviziu.

Elvan trasmetterà u prugettu

U Ministru Elvan, chì, secondu a custituzione, duverebbe trasmette e so funzioni à un nome indipendente u 7 di marzu per via di l'elezzioni generale di u 7 di ghjugnu, passerà in a storia cum'è a persona chì hà annunziatu u prughjettu pazzu. U presidente Erdogan hà dettu chì Elvan spiegà i dettagli di u prugettu. U primu ministru Davutoğlu è u ministru Elvan anu da annunzià stu prughjettu à u principiu di marzu.

VIA POSSIBILI

Rumeli Hisarı-Anadolu His.: A strada hè stata esaminata. U fattu chì e duie linee di furtezza sò solu 760 metri l'una di l'altra è hè a parte più stretta di u Bosforu si distingue cum'è a caratteristica di sta linea.

İstinye-Çubuklu: Conclude chì pò esse attrattiva s'ellu hè cumpatibile cù e strade di cunnessione è cuntribuisce à u trafficu. Sta linea hè stata vista cum'è a strada più adatta durante i studii in u 1976.

Ümraniye-Kağıthane: In u casu di a custruzzione di a linea, chì hè vista cum'è una strada alternativa, hè statu determinatu chì ci pò esse l'uppurtunità di andà in Katırcılar, chì hè a parte bassa di Hasdal, in 5 minuti da Ümraniye. .

NOVA PIPA RESPIRANTE À U TRAFFIC ISTANBUL

U trasportu in Istanbul hè furnitu da trè linee, duie chì sò sopra u Bosforu. Eccu quelli linee vitali per Istanbul:

PONTE BOĞAZİÇİ: Circa 250 mila veiculi traversanu u ponte ogni ghjornu. U ponte, chì hè 560 metri di lunghezza, 39 metri di larghezza è 65 metri di altu, serve in 3 + 3 corsie.

PONTE FSM: 1.510 metri di lunghezza, 39,4 metri di larghezza, u ponte hè 64 metri sopra u livellu di u mari. Una media di 250 XNUMX veiculi passanu ogni ghjornu.

PONTE YSS: U ponte Yavuz Sultan Selim (YSS) hè 1.875 metri di lunghezza, 320 metri d'altezza è 59 metri di larghezza. Ci hè ancu un sistema di ferrovia.

MARMARAY: Marmaray, chì hà cuminciatu à serve aprendu a sezione trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme u 29 d'ottobre di u 2013, purterà 50 milioni di passageri annu quandu sarà cumplettamente messa in serviziu.

TUNNEL EURASIA: Per esse cumpletu in 2016. Passarà solu per e vitture. Riducerà a distanza trà Kazlıçeşme-Göztepe da 100 minuti à 15 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*