100 novi signali di voce

100 novi signalazioni audio: a municipalità di Çorum allarga u sistema di signalazione audio per i disabili.
A municipalità di Çorum allarga u sistema di signalazione audio per i disabili in tutta a cità.
Sicondu a dichjarazione fatta da l'Unità di Pressa Municipale, 50 "Dispositivi d'Avvertimentu di Passu Pedonale cù Sistema di Sonu Acoustic" sò installati in l'intersezioni induve u sistema di intersezzione intelligente hè applicatu è i passaghji pedonali chì sò largamente utilizati in a cità, da a Municipalità di Çorum, chì alza a barra per u so travagliu in u campu di a municipalità suciale ghjornu per ghjornu.
In a seconda fase di u prugettu, i dispusitivi di avvisu di u passaghju di pedoni seranu posti in 8 di 2 junctions autostradali chì u mantenimentu, a riparazione è l'operazione appartenenu à a municipalità. U vice-sindaco Turhan Candan, chì hà dichjaratu chì cù questa applicazione, serà a prima volta chì a municipalità di Çorum inizierà un passaghju sicuru per i pedoni à i raccordi di l'autostrada, hà dettu: "Cù 48 installazioni da esse realizate in altre intersezioni signalate in tutta a cità, un totale di 100. I sistemi d'avvertimentu di voce per i pedoni disattivati ​​serviranu à a ghjente di Çorum ".
Dichjarà chì l'usu generalizatu di u sistema hè un passu impurtante per i citadini disabilitati, Candan hà dettu: "In u centru di Çorum è in 11 intersezioni signalate in e fruntiere pruvinciali, 100 dispositi d'avvertimentu di voce per i pedoni disabilitati seranu installati, assicurendu cusì a priorità è a priorità. sicurezza di i disabili in passaghji pedonali ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*