Attaccu à a Stazione Ferroviaria in u Sud di a Cina

Attaccu à a Stazione Ferroviaria in u Sud di a Cina: Hè statu informatu chì 31 citadini Uyghur, chì sò stati ritenuti rispunsevuli di l'attaccu in u quale 3 persone sò morti in marzu di l'annu passatu, sò stati eseguiti in a stazione di treni in Kunming, a capitale di a pruvincia di Yunnan in u sudu di a Cina.

U Tribunale Populare Intermediu di Kunming hà annunziatu chì a pena di morte hè stata eseguita per Iskender Ehet, Turgun Tohtunyaz è Hasan Muhammed, chì e so esecuzioni sò stati appruvati da a Procuratura Populare di Yunnan l'ottobre passatu per l'urganizazione di l'attaccu è l'assassiniu premeditatu.

In u casu intesu in u tribunale di u Populu Intermediu di Kunming in settembre, 3 citadini Uyghur sò stati cundannati à morte è l'altru accusatu in u casu, Patigül Tohti, hè statu cundannatu à a prigiò a vita per assaltu è assassiniu premeditatu.

In u sudu di u paese, in marzu di l'annu passatu, 31 persone sò morti è 141 persone sò state ferite quandu un gruppu di culteddi attaccò a stazione di treni in a cità di Kunming in a pruvincia di Yunnan. L'autorità chinesi anu descrittu l'incidentu cum'è un "attaccu terrorista" è anu annunziatu chì i rispunsevuli sò stati chjappi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*