Passi concreti seranu fatti quist'annu in u prughjettu di u Centru di Ski Derbent Aladağ

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

Passi concreti seranu fatti quist'annu in u Prughjettu di u Derbent Aladağ Ski Center: u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dettu chì passi più impurtanti è concreti seranu fatti quist'annu in quantu à u Prughjettu di u Derbent Aladağ Ski Center, induve u travagliu realizatu per Konya diventerà un U Centru di Sport Invernali hè statu acceleratu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, è alcuni sindaci di u distrittu di Konya si sò riuniti cù e so famiglie è i so figlioli in Derbent Aladağ. In l'avvenimentu di sci è visite turistiche in Aladağ, urganizatu da a municipalità di Derbent, i sindaci anu piaciutu à scialà cù e so famiglie in a zona induve serà creatu un centru di sci. U sindaco di Derbent Hamdi Acar, u Rappresentante Provinciale di a Federazione di Sci di Konya Zarif Yıldırım è altre parti interessate anu datu infurmazioni tecniche à Akyürek, chì hà fattu investigazioni, nantu à a zona induve seranu stabilite e strutture di sci, a pista di novizia da custruisce è altre piste da stabilisce. è altri dettagli di u prugettu.

Tahir Akyürek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, caminava nantu à a terra nevata di circa un metru è esaminò l'area induve a stallazione serà custruita. In a so dichjarazione quì, Akyürek hà dichjaratu chì Aladağ, cum'è una regione di Konya, hè avà inclusu in i so spazii d'interessu, è hà dettu: "U nostru sindaco Hamdi Acar hà iniziatu i sforzi per creà un centru di sci in Aladağ. Cum'è a Municipalità Metropolitana, sustenemu stu prughjettu ".

"PASSI CONFIDENZIALI SERÀ FATTI QUST'ANNI PÀ U SKI CENTER"

Affirmando chì cum'è a municipalità metropolitana di Konya, stabilisceranu u primu centru di sci di Konya in Aladağ inseme cù a municipalità di Derbent, Akyürek hà dettu: "Oghje, inseme cù i nostri sindaci è i nostri amichi di u direttore di a municipalità, è cù i nostri amichi chì anu preparatu u prughjettu di l'area di questu. locu, avemu discututu attualmente cumu a situazione di a neve in questa stagione. Avemu fattu una investigazione ", disse. Akyürek hà dichjaratu chì mentre ùn ci hè micca neve in u centru è i distretti di Konya oghje, vedenu chì ci hè circa 75-80 cm di neve in Aladağ è l'ambiente hè estremamente adattatu per u sci vicinu. U nostru travagliu cuntinueghja. Spergu chì faremu passi concreti è impurtanti quist'annu ", disse.
Enfatizendu chì per esse messe in pratica una bona stazione di sci, u trasportu deve esse furnitu in modu sanu, Akyürek hà enfatizatu chì ci sarà l'uppurtunità di ghjunghje à sta regione in diversi modi da u circondu, da l'internu è da tutti l'altri punti di Derbent. distrettu, aghjustendu, "Ma ci hè ancu bisognu di facilità suciali di alta qualità. In altre parolle, sò ancu richiesti spazii di ristorazione, spazii di riposu è alloghju è spazii induve materiale adattatu hè furnitu. U nostru merre hà digià fattu studii preliminari nantu à questi. Spergu chì passi più cuncreti seranu fatti quist'annu ", disse.

"SIAMO FELICI D'ACCEVUTA I NOSTRI SINDACI IN ALADAĞ"

U sindaco di Derbent Hamdi Acar hà ancu enfatizatu chì, ancu s'ellu hè i primi ghjorni di marzu in Aladağ, ci hè una altezza di neve di circa un metru, è hà dettu: "Avemu stati felici di accoglie u nostru sindaco metropolitanu, i sindaci di u distrittu è i presidenti di a cumissioni di u cunsigliu metropolitanu quì cun i so sposi è i so figlioli. Avemu visitatu recentemente Bursa Uludağ. Quandu avemu paragunatu quì è Aladağ, hè risultatu chì Aladağ avia più vantaghji. Spergu chì diventerà un centru turisticu è di sci in Turchia è ancu Konya, è questu locu passerà in a storia cum'è unu di i più grandi opere di u nostru sindaco metropolitanu di Konya Tahir Akyürek. Sò cuntentu per quessa, sò fieru di questu ".

U sindaco Acar hà dettu chì quantunque si cunta à l'orale, a bellezza è u valore di stu locu ùn si pò esse sperientu chè ghjunti è vedanu, è in questu sensu, i merri di u distrittu si sprimanu ch'elli sò stati affascinati dopu avè vistu stu locu.

Alcuni di i sindaci di u distrittu, chì anu piaciutu à scià cù slittini cù i so mariti è i so figlioli in Aladağ, anu manifestatu a so admirazione per Aladağ è anu manifestatu u so desideriu sinceru di stabilisce un centru di sci quì u più prestu pussibule.
A breve mostra di sci di Derbent Mayor Hamdi Acar in Aladağ, purtendu i so vestiti di sci, hè stata guardata cù interessu.

Intantu, hè statu amparatu chì u prughjettu preparatu per u trasferimentu di Aladağ, chì serà u Centru di Sport Invernali di Konya in un futuru vicinu, à u Ministeru di a Cultura è u Turismu in u scopu di a lege di incentivazione turistica, hè per esse cumpletu. Hè statu dichjaratu chì in u scopu di u prugettu realizatu in modu cumunale da a Municipalità Metropolitana di Konya, a Municipalità di Derbent è u Governatore di Konya è MUSIAD, 1/5 mila è 1/25 mila piani di zonificazione sò stati preparati da a Municipalità Metropolitana di Konya, è u pianu 1/ mila. hè per esse finitu. Hè statu nutatu chì cù a fine di i studii geologichi in i ghjorni à vene, u schedariu serà consegnatu à u Ministeru in 15 ghjorni per esse dichjarata zona d'incentivazione turistica.