Trenu di a Vittoria à u Cimiteru di Dumlupınar

u trenu di a vittoria d'aostu ripeterà u viaghju dumlupinar d'ataturk
u trenu di a vittoria d'aostu ripeterà u viaghju dumlupinar d'ataturk

Circa 500 persone da Uşak andavanu à Dumlupınar Martiriu in trenu è anu visitatu. In l'avvenimentu urganizatu da a municipalità di Uşak à l'occasione di u 18 di marzu Çanakkale Vittoria è Ghjornu di i Martiri, parechji citadini si sò andati à u Cimiteru di i Martiri di Dumlupınar in trenu.

I citadini chì sò ghjunti à a Stazione Ferroviaria di Uşak cù Bandiere Turche in manu in a matina si sò partuti nantu à u Trenu di a Vittoria, chì era affittatu da a Municipalità di Uşak, dopu un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale.

Dopu à circa 2 ore, u guvernatore di u distrittu di Dumlupınar, Menderes Topçuoğlu, è i studienti anu salutatu a folla, chì scendeva da u trenu chì ghjunse à u martiriu in u distrittu Dumlupınar di Kütahya. Parlendu à a cerimonia tenuta in u cimiteru, u vice-sindaco di Uşak Hakan Uludağ hà dettu chì a vittoria di Çanakkale, vinta 100 anni fà, era assai significativa per a nazione turca.

Uludağ hà dettu: "Ripeteremu stu avvenimentu in diversi periodi, pruvemu à pagà u nostru debitu di gratitùdine à i nostri martiri visitenduli. Se pudemu campà in pace oghje, hè grazia à i nostri martiri. Circa 500 persone anu assistitu à l'avvenimentu. Giovani, vechji è zitelli tutti si precipitò versu i so martiri cù bandiere in manu. Dopu à i discorsi, u Quran hè statu lettu è e preghiere sò state fatte. Dopu à a visita di u martiriu, u gruppu marchò versu u centru di u distrittu è visitò u Museu Dumlupınar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*