Comunicatu di stampa per u Veiculu Trambus Ardente in Malatya

Comunicatu di stampa per u Veiculu Trambus Burning in Malatya: Dumenica, 15.03.2015, à 22:25, u nostru trambusu numeru 4407 hà cuminciatu à brusgià per una ragione indeterminata à a fermata di a Facultà di Teologia di l'Università İnönü. Appena u focu hà iniziatu, u nostru capitanu di veiculi hà evacuatu immediatamente i nostri passageri. Ùn ci era micca ferita o perdita di vita in l'incidentu. Era una cunsulazione per noi chì nimu di i nostri citadini hè statu feritu.

L'investigazioni necessarie sò state realizate meticulosamente in a scena di u focu da e Squadre d'Investigazione di Scena di Crime affiliate à u nostru Dipartimentu di Pulizzia. U prucessu d'inchiesta ghjudiziaria è amministrativa cuntinueghja, è ogni pussibilità hè valutata currettamente.
Una cumissioni hè stata furmata per fà una investigazione à grande scala nantu à e cause di u focu. A nostra cumissione hà iniziatu un travagliu intensu per mette in luce l'eventu ricevendu supportu tecnicu da Organizzazioni Internaziunali Indipendenti, Esperti di u nostru Ministeru di l'Industria è u Cummerciu, è i nostri Scientisti rispettati è autorevoli. U rapportu tecnicu, chì serà furmatu com'è u risultatu di l'inchiesta è l'inchiesta, serà spartutu cù u publicu rispettatu in u quadru di a trasparenza.

Siccomu i nostri veiculi sò in guaranzia, a nostra municipalità ùn soffre micca alcuna perdita finanziaria; ma dichjaremu una volta di più chì hè più impurtante per noi chè ogni altra cosa chì ancu u nasu di un citatinu ùn hà micca sanguinatu.

Hè annunziatu à u publicu cun rispettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*