L'annunziu di u persunale di u 2015 per l'impiegati di l'autostrade esce a lege di i subcontraenti

A Legge di Subcontractor Enacted 2015 Good News for Highways Employees: I travagliadori subcontratti sò brusgiati cù a speranza di un persunale per 5 anni. Per a prima volta, u guvernu si prepara à fà un travagliu seriu per i travagliadori cuntratti. Dopu à l'elezzioni ginirali chì si feranu u 7 di ghjugnu, i travagliadori subcontratti saranu posti. I travagliadori subcontratti chì travaglianu in a Direzzione Generale di l'Autostrade seranu recrutati.
I travagliadori subcontrattuati saranu impiegati ? I travagliadori subcontratti chì aspettanu un staffu dapoi 5 anni sorridiranu. Alcuni di i travagliadori subcontratti sò previsti per esse impiegati. Hè previstu chì i travagliadori subcontratti seranu dati pusizioni dopu l'elezzioni di u 7 di ghjugnu. Hè previstu chì a priorità serà data à i travagliadori subcontratti chì travaglianu in l'autostrade. I ditaglii chì vi dumandate nantu à a lege di i subcontractori sò cun voi in u restu di e nostre nutizie.
U MINISTRU ÇELİK ANNUNCIAU U NÚMERU DI SOTTOCONTRATTORI!
In a so risposta à a quistione parlamentaria di u diputatu CHP Veli Ağbaba, u Ministru Çelik hà annunziatu chì à a fine di u 2014, 1 milione 482 mila 690 travagliadori subcontratti eranu impiegati in Turchia.
Sicondu a risposta di Celik, Istanbul, Ankara, Izmir, Bursa, Antalya è Adana occupanu i primi posti in subcontratazione.
Dati impurtanti sò ancu venuti da HAK-İŞ per i travagliadori subcontratti.
Sicondu l'indagine realizata cù 5 travagliadori subcontratti, a mità di i travagliadori subcontratti travaglianu per menu di mille lire per mese. U tassu di quelli chì guadagnanu più di 250 mila lire ùn supera micca 2 per centu.
E municipalità è u settore di a salute guidanu a strada in a subcontratazione.
.
U percorsu di u persunale hè apertu per i travagliadori sottumessi ! A bona nutizia hè ghjunta à i travagliadori sottumessi chì aspettanu un persunale dapoi un bellu pezzu. U guvernu di u Partitu AK pensa à reclutà alcuni di i travagliadori sottumessi dopu l'elezzioni di u 7 di ghjugnu. 1 mila di i travagliadori subcontractori, chì u numeru supera 250 milione, seranu assignati. Hè à l'agenda di dà priorità à i travagliadori sottumessi chì travaglianu in a Direzzione Generale di l'Autostrade.
Quandu i travagliadori subcontratti seranu datu un quadru ? I travagliadori subcontratti sò longu brusgiati di speranza per un quadru. Ci sò stati sviluppi chì metteranu un surrisu in faccia à i travagliadori sottumessi. Hè previstu chì i travagliadori subcontratti seranu dati pusizioni dopu l'elezzioni di u 7 di ghjugnu. Qualchidunu, ma micca tutti, di i travagliadori subcontratti seranu datu un quadru. In particulare, i travagliadori sottumessi chì travaglianu nantu à l'Autostrade anu a priorità in quantu à esse recrutati. Hè previstu chì i salarii di i travagliadori subcontratti seranu aumentati in i ghjorni à vene. L'aumentu di i salarii di i travagliadori sottumessi hè publicatu in a Gazzetta Ufficiale.
BONA VOLONTÀ DI STAFF À L'IMPIEGATI D'AUTOSTRADE
Spartendu un sviluppu impurtante in quantu à a situazione di i travagliadori di l'autostrada, u Primu Ministru Davutoğlu hà dettu: "Per via di u travagliu realizatu cù u nostru Ministeru di i Trasporti nantu à l'Autostrade, l'impieghi necessarii da u publicu serà furnitu, è dapoi un prucessu legale. hè statu finitu, un accordu impurtante hè statu ghjuntu in quantu à i nostri travagliadori chì travaglianu in u corpu di Yol-İş nantu à l'Autostrade. Speremu, avemu da scuntrà cun elli u più prestu pussibule è sperimentà sta bona nutizia inseme. Mi piacerebbe sapè chì un accordu hè statu arrivatu ", disse.
U Primu Ministru Davutoğlu hà dichjaratu chì, in a so riunione cù i funzionari di TÜRK-İş, hà "espresu u so desideriu di più sindacalisti femine à participà à pusizioni di altu livellu". Spieghendu ch'ellu saria piacè di avè e donne in pusizioni di altu livellu in a vita di u sindicatu, Davutoğlu hà dettu:
"Aghju dumandatu specificamente sustegnu in quantu à u pacchettu chì avemu annunziatu recentemente in quantu à l'impiegate femine. Perchè l'uppurtunità di esse furnite à i nostri impiegati femini ponu esse pussibule solu stabilendu un equilibriu trà u so duvere di mamma è u so duvere di travagliu di travagliu. Mentre facemu sti arrangiamenti, certamenti ùn pensemu micca à rinunzià à i diritti sindacali acquistati, à u cuntrariu, hè destinatu à facilità e cundizioni di travagliu di e nostre donne è soprattuttu quandu u travagliu part-time è part-time hè dumandatu in certi periodi, mentre chì i nostri impieghi femini cumpiendu u so duvere di maternità.Questi sò i rigulamenti chì assicuraranu ch'ellu ùn perde u so travagliu. Ùn hè micca un accordu di travagliu alternativu, à u cuntrariu, part-time hè pagatu cumplettamente, se e nostre donne volenu 2 mesi per u primu figliolu dopu a gravidanza, permessu di maternità, 4 mesi per u sicondu figliolu, 6 mesi per u terzu figliolu, dopu. u periodu di pagamentu sanu, secondu à l'età di l'educazione di i zitelli, s'ellu hè disattivatu, u zitellu Demu più opportunità. A definizione di un periodu in quale ellu pò piglià a cura di u so figliolu senza perde u so travagliu ùn hè certamente micca un sforzu per creà un impiegu alternativu, ma un regulamentu cumpletamente ligatu à questu tema. Tutti i nostri sforzi in queste materie sò per riduce a tensione trà e responsabilità di famiglia di i nostri travagliadori è e so responsabilità di u travagliu prufessiunale ".
QUI SONO REGULAMENTI REGULATORI DI SUBCONTRACTOR
"A direttiva chì i sindicati stavanu aspittendu hè finalmente esce, u ministeru pertinente hà emessu una direttiva nantu à cumu pagà e differenze salariali di i travagliadori, eccu a direzzione"
GIUVUI 22 ghjennaghju di u 2015
N° Gazzetta Ufficiale: 29244
REGULAZIONE
Da u Ministeru di e Finanze:
DIFFERENZA DI PREZZI RESULTANT DA ACCORDI COLLITTIVI IN ACQUISTI DI SERVIZI BASATI SU L'IMPIEGO DI PERSONALE
REGULAZIONE DI PAGAMENTE
Scopu è portata
ARTICLE 1 - (1) U scopu di stu Regolamentu; In quantu à i cuntratti per i travaglii offerti in cunfurmità cù u subparagrafu (e) di u primu paràgrafu di l'Articulu 4 di a Legge di l'Acquistu Publicu datatu 1/2002/4734 è numeratu 62, u cuntrattu cullettivu fattu in cunfurmità cù u terzu paràgrafu di l'articulu 5u di a Legge di i Cuntratti di Cuntratti Pùblichi di u 1/2002/4735 è numerata 8. Hè per regulà chì l'aumentu di e spese di u travagliu di i travagliadori impiegati da i sub-impiegatori in u risultatu di i cuntratti di u travagliu hè pagatu cum'è differenza di prezzu.
sustegnu
ARTICLE 2 - (1) Stu Regulamentu hè statu preparatu basatu annantu à u terzu paràgrafu di l'articulu 4735 di a Legge N ° 8.
Definizioni
ARTICULU 3 - (1) In questu Regolamentu;
a) Spese di u travagliu: u tutale di i salarii è i diritti suciali datu à u travagliadore è e prime chì deve esse pagate da u patronu in cunfurmità cù a legislazione di a sicurità suciale,
b) Locu di travagliu: I lochi induve u travagliu hè realizatu in u scopu di u cuntrattu per i travaglii offerti in cunfurmità cù a subparagrafa (e) di u primu paràgrafu di l'articulu 4734 di a Legge N ° 62,
c) Sindicatu di l'impiegatori publichi: unu di i sindacati di l'impiegatori publichi di cui sò membri l'amministrazioni pubbliche in u duminiu di u guvernu cintrali,
ç) Istituzioni è urganisazioni pubbliche: Amministrazioni chì anu firmatu cuntratti per i travaglii offerti in cunfurmità cù a subparagrafa (e) di u primu paràgrafu di l'articulu 4734 di a Legge N ° 62,
d) Serviziu basatu annantu à l'assunzione di persunale: I travaglii offerti in cunfurmità cù u subparagrafu (e) di u primu paràgrafu di l'articulu 4734 di a Legge N ° 62,
e) Dirittu suciale: tutti i tipi di diritti reali o in cuntanti, fora di u salariu principale è da esse pagatu in cunnessione cù u travagliu,
f) Accordu cullettivu: In u scopu di u terzu paràgrafu di l'articulu 4735 di a Legge N ° 8, in u quadru di e disposizioni di a Legge N ° 18 nantu à i Sindicati è u Cuntrattu Cullitivu, data 10/2012/6356, trà u sindicatu di i patroni publici di cui sò membri l'amministrazioni publiche in u campu di u guvernu cintrali è u sindicatu di u travagliu autorizatu, è cunclusu.
g) Sindicatu autorizatu: U sindicatu per u quale un certificatu d'autorizazione hè statu datu da u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Soziale in cunfurmità cù l'articulu 6356 di a Legge N ° 44 è u terzu paràgrafu di l'Articulu 4735 di a Legge N ° 8. ,
espressi
Scopu è esecuzione di u cuntrattu cullettivu
ARTICLE 4 - (1) In i travaglii offerti in cunfurmità cù a subparagrafa (e) di u primu paràgrafu di l'Articulu 4734 di a Legge N ° 62, u subcontractor serà attribuitu esclusivamente à 22 in u quadru di a relazione principale patronu-sub-impiegatore. definitu in l'articulu 5 di a Legge di u travagliu n ° 2003 di u 4857 / 2 / 4734. Accordi cullettivi di u travagliu, chì copreranu i travagliadori impiegati in i posti di travagliu di l'istituzioni publiche è l'urganisazione in u scopu di a Legge No. A condizione chì u subcontractante hè autorizatu, hè realizatu è cunclusu da unu di i sindicati di i patroni publichi di quale sò membri l'amministrazioni publiche in u scopu di u guvernu cintrali, in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge N ° 6356. In casu di una disputa in quantu à l'accordi cullettivi eseguiti da i sindicati di i patroni publichi, a diferenza di prezzu hè ancu pagata se a disputa hè cunclusa in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge N ° 6356.
(2) In e prucedure di determinazione di l'autorizazione chì deve esse realizatu da u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, ogni cuntrattu di offerta chì appartene à i subcontraenti chì anu ricevutu una offerta hè cunsideratu cum'è un locu di travagliu separatu, in cunfurmità cù a subparagrafe (e) di u primu comma di Articulu 4734 di a Legge N ° 62. Per ogni cuntrattu di licitazione fattu da u stessu subcontractor in a listessa linea di cummerciale, una determinazione hè fatta à u livellu di u travagliu.
(3) In cunfurmità cù u terzu paràgrafu di l'Articulu 4735 di a Legge N ° 8, u subcontractor pò autorizà unu di i sindicati di i patroni publichi di quale sò membri l'istituzioni publiche in u scopu di u guvernu cintrali. Sta autorizazione deve esse fatta in sei ghjorni di travagliu da a data di notificazione à u subcontractor di u certificatu d'autorizazione datu in cunfurmità cù l'articulu 6356 di a Legge N ° 44. S'ellu ùn hè micca fattu l'autorizazione in stu periodu, u cuntrattu cullettivu ùn hè micca eseguitu è ​​cunclusu da u sindicatu di i patroni publichi. Una copia di u documentu chì prova l'autorizazione di u sindicatu di u patronu publicu hè mandata à u sindicatu di u travagliu autorizatu da u subcontractor in u stessu periodu.
(4) Per l'accordi di negoziazione cullettiva chì ùn sò micca eseguiti da l'unione di i patroni publichi di quale sò membri l'amministrazioni pubbliche in u duminiu di u guvernu cintrali è chì ùn sò micca cunclusi in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge N ° 6356, a diferenza di prezzu ùn pò micca. esse pagatu, ùn pò esse ritenutu rispunsevule.
(5) I negoziati cullettivi sò purtati trà u sindicatu di u travagliu autorizatu è u sindicatu di u patronu publicu autorizatu in nome di u subcontractor.
(6) Sindicatu di i patroni publichi autorizati; hè auturizata à fà è risponde à ogni tipu di currispundenza, à mette in ordine i verbali è à firmà u cuntrattu cullettivu, cum'è esige da i cuntratti cullettivi.
(7) L'accordu cullettivu hè firmatu à u livellu di u situ di travagliu, tenendu in contu ogni accordu di offerta. A durata di l'accordu cullettivu ùn pò esse più di a durata di l'accordu di offerta.
(8) Copie abbastanza certificate di l'accordu cullettivu sò mandati da u sindacatu di u patronu publicu à l'istituzione è l'urganisazione publica pertinente è à u subcontractor in sei ghjorni di travagliu da a firma di l'accordu cullettivu.
(9) Se un accordu hè fattu trà u subcontractor è u sindicatu di u travagliu autorizatu in u periodu efficau dopu à a firma di l'accordu cullettivu, chì prevede un aumentu di i salarii è i diritti suciali, a diferenza di prezzu derivante da questi aumenti ùn hè micca pagata. da istituzioni è urganisazioni publichi.
(10) U cuntrattu di u travagliu cullettivu in vigore cuntinueghja senza interruzzione in i casi induve l'istituzione è l'urganisazione publica, chì hè u patronu principale, hè trasferitu à un'altra istituzione è urganizazione publica, fusiona cù una altra istituzione è urganizazione publica, o u cuntrattu hè trasferitu. in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge n ° 4735.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*