I travaglii di u tram Alaeddin-Adliye anu infuriatu i cummercianti di Mevlana

L'opere di tram Alâeddin-Adliye infuriavanu i cummercianti di Mevlana: A linea di tram Alaeddin-Adliye pianificata da a Municipalità Metropolitana di Konya hà infuriatu i cummercianti intornu à u Museu Mevlana. Dichjarà chì u cummerciu hà debilitatu significativamente cù l'iniziu di l'opere, i cummercianti anu dettu chì l'autorità ùn anu micca ricevutu a so opinione nantu à u prugettu è ùn sò micca infurmati.

In più di a linea di tram esistente, a Municipalità Metropolitana di Konya hà ancu pianificatu un sistema ferroviariu trà Alaeddin è Courthouse. U travagliu di custruzzione di a linea di 14 chilometri hà iniziatu u 25 di ghjugnu.

Hè statu annunziatu chì u prugettu, chì si dice chì hè unu di i sistemi più avanzati in u mondu, serà cumpletu in questu annu. Quandu i travaglii sò finiti, quelli chì piglianu u tram da a regione Seljuk puderanu ghjunghje à a Mevlana Tomb, Mevlana Cultural Center, Sports and Congress Center, KTO Karatay University, Courthouse è a nova zona hospitalaria. A causa di u travagliu di linea, a strada davanti à a Moschea Selimiye hè stata ancu stabilita. Quandu questu hè u casu, l'ospiti chì visitanu u Museu di Mevlana ùn ponu micca passà à a Old Tomb Street, induve si vende souvenir. Se volenu passà, anu da risicà un longu viaghju.

Aspittatu per esse finitu ASAP

Mevlana Street ùn era micca chjusu à u trafficu di veiculi per a linea di tram Alaeddin - Courthouse. In una dichjarazione chì hà fattu u 28 di marzu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dichjaratu chì cù a fine di u prugettu, chì hè a tappa di trasportu di u Prughjettu di a Valle di a Cultura di Mevlana, quelli chì venenu à Konya cù un trenu d'alta velocità ponu ancu ghjunghje à centru storicu di a cità cù tram. Hà dettu ancu chì hà da rinvivisce u turismu. I cummercianti di Mevlana Bazaar è Eski Türbe Street, chì anu dichjaratu chì a so attività hè diminuita significativamente da u ghjornu chì i travaglii cuminciaru, chjamanu à l'autorità; "Ùn eramu micca cunsultati prima di a linea di tram. Stu travagliu deve esse fattu in i primi trè mesi di l'annu. U prugettu hè stata iniziata in un tempu quandu e vendite avianu bisognu di aumentà. Chjesu a strada trafficata quandu u cummerciu hà cuminciatu. Vulemu chì sia finitu u più prestu pussibule prima chì vene u periodu d'estate ", disse.

80 MILIONI TL INVESTMENT

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, in a so dichjarazione annantu à l'estensione di a linea di tram esistente à u palazzu in a direzione di Mevlana Caddesi-Fetih Caddesi Junction-Ereğli Ring Road Junction, hà dettu chì a linea di tram Alaaddin-Adliye hè u sistema di trasportu di Mevlana Culture Valley Project realizatu da a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì u prugettu hà da fà una grande cuntribuzione à u potenziale turisticu di a cità, permettendu à l'invitati chì veneranu in Konya per esse trasportati à a regione storica in tram, soprattuttu dopu. u travagliu di u trenu d'alta velocità trà Konya è Ankara hè finitu. Spieghendu chì Mevlana Street ùn serà micca chjusu à u trafficu di i veiculi per a linea di tram, chì a so lunghezza hè di 5 mila 33 metri, è chì u tram passerà à mezu à a strada storica è aduprà u listessu corridore cum'è u trafficu di i veiculi, Akyürek hà dichjaratu chì cù u prugettu, una reta di trasportu nostalgicu adattatu per u centru storicu di a cità serà furmatu. Ci saranu 7 stazioni nantu à a linea di tram Alaeddin-Adliye. À a fine di a strada, ci sarà una zona di magazzinu è una stazione di mantenimentu è tariffa per i veiculi di u sistema ferroviariu. costu d'investimentu di u prugettu; Un totale di 80 milioni 576 mila 100 TL, cumpresi u trasferimentu di l'infrastruttura, a custruzzione tutale è l'elettromeccanica.

"A VENDITA CALCE DI 50 PER CENTU"

Can Yıldızlar, unu di i cummercianti di Mevlana Bazaar, chì hà dichjaratu chì u cummerciu hà rianimatu cù l'iniziu di i servizii di treni à alta velocità, hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Konya hà attività ingiustificate. U puntu di trasportu trà u nostru situ di travagliu è u Museu di Mevlana hè statu chjusu, postu chì ci era un travagliu di linea di tram in un tempu chì l'affari avianu da cresce. L'ospiti chì visitanu a tomba ùn ponu micca piantà da questu latu quandu esce. Sta situazione hè stata cuntraria à noi. Hà causatu una calata in u cummerciu. Duranti i mesi d'invernu, micca solu a nostra attività, ma ancu i cummercianti in Konya sò digià cascati. Ci hè una diminuzione di u fatturatu. Speremu chì l'affari aumenteranu di novu da stu mese. A Moschea Selimiye, accantu à u Museu di Mevlana, hè stata chjusa à u cultu per 4 anni. Questa hè una carenza di a cumuna. I visitori ùn ponu pricà quì. Facenu u so travagliu nantu à tappeti impuri. Vulemu chì sta moschea sia aperta u più prestu pussibule. Dui anni fà, per via di u travagliu di arrangiamentu davanti à a tomba, a nostra attività era cascata. Dopu chì sta zona hè stata aperta, ci hè statu un pocu uplift. Ci hè attualmente un travagliu di linea di tram. Questu hà risultatu in una riduzione di 50% in a nostra attività. U nostru parè ùn hè statu ricevutu prima di u principiu di u travagliu di a linea di tram. Stu travagliu deve esse fattu in i primi trè mesi di l'annu. In un mumentu chì a vendita deve aumentà, u travagliu quì hà cuminciatu ", disse.

"I TURISTI ÙN POTENU VENU IN STRADA"

Hasan Hüseyin Uyar, unu di i cummercianti di l'antica strada Türbe, hà dettu chì i turisti chì visitanu u Museu di Mevlana ùn puderanu micca passà à l'altra parte per via di l'operazione di tram, è questu hà causatu una diminuzione di l'affari. Uyar hà dettu: "A vendita hè diminuita di 40 per centu. Più turisti lucali venianu in questu modu, ma avà ùn ponu micca. Quelli chì vulianu andà in a Moschea Aziziye è a Moschea Kapu anu utilizatu a strada di a Vecchia Tomba, è avà i visitori ùn ponu micca passà perchè a cunnessione hè chjusa. I turisti chì venenu à Konya venenu digià per u ghjornu. Pò vede solu l'area induve si trova u Museu Mevlana. A cumuna ùn hà ricevutu u nostru parè prima di principià sti studii. Una grande parte di i cummercianti sò scomodi cù stu prughjettu ", disse. Ahmet Şendağlı hà dettu: "Ci sò digià assai autobus è minibus chì vanu à u tribunale. Ùn ci era micca bisognu di a linea di tram. I cummercianti sò nervosi. Ùn hè micca chjaru ciò chì succede à sta regione. U nostru travagliu hè statu affettatu negativamente da u travagliu. U trasportu era un prublema seriu. "Sò quì da 25 anni, ma ùn aghju mai vistu e cose andate cusì bassu", disse.

L'OSPITI SI LAGNANO ANCHE

Gürkan Kızıl, chì hà dichjaratu chì l'ospiti chì visitavanu u Museu Mevlana avianu prublemi di parcheghju, hà dettu: "A nostra vendita hè stata affettata negativamente per via di u prugettu. Ci dumandemu quandu u prugettu serà finitu. A vendita hè cascata di 40 per centu in un mesi. Avemu intesu chì l'agenzii di viaghju ùn urganizeghjanu micca viaghji per via di u travagliu quì. U prugettu deve esse finitu u più prestu pussibule. Pensu chì u tram ùn hè micca necessariu per questu locu. Puderaghju dì chì anu ristrettu ancu di più una strada stretta. I cummercianti soffrenu. Nisun cumentu hè statu ricevutu da noi. I tariffi di parcheghju davanti à i nostri posti di travagliu sò ancu assai alti. Tutti i cummercianti è i clienti si lamentanu di sta situazione. Una volta chì u cliente vene quì è paga a tarifa di parcheghju, ùn torna micca. Stu prublema deve esse risolta. U travagliu di tram deve esse fattu durante i mesi d'invernu. Perchè in l'invernu, i gruppi di fora di a cità ùn venenu micca. Affittemu 30 mila lire annu. À questu mumentu, avemu avutu difficultà ancu à scuntrà l'affittu ", disse. Invitati da fora di a cità anu dettu: "A ricchezza visuale davanti à u Museu Mevlana hè stata distrutta. Ùn era micca piacevule per cutà l'arburi davanti à u museu. Andemu una meza ora per attraversà a strada di a Vechja Tomba. Era difficiule di vene in vittura perchè a strada era chjusa. Avemu ancu avutu un prublema di parcheghju. "Vulemu chì u travagliu quì sia finitu u più prestu pussibule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*