U 78u anniversariu di Kardemir

78 ° Anniversariu di a Fundazione di Kardemir: Kardemir, a prima industria pesante di ferru è di l'acciaio di Turchia, chì hè stata stabilita in u 1937 cù e direttive di Mustafa Kemal Atatürk è era un paese di 15 case, chì hà purtatu à l'emergenza di Karabük oghje, celebra u so 78u. anniversariu.
Karabük Demir ve Çelik İşletmeleri A.Ş., chì hà chjusu l'annu 2014 cù un prufittu di 331 milioni di TL, face passi fermi per diventà una marca mundiale.
KARDEMİR A.Ş., chì hà fattu un quartieru custituitu da u paese di 15 locu di Lugbeli una pruvincia. Lascendu daretu à l'anni di crisa chì hà attraversatu, cuntinueghja à guidà a strada cum'è una scola è ancu una fabbrica chì hà cuntribuitu à l'ecunumia di Turchia per 78 anni. Karabük Iron and Steel Works Factory, chì hè statu decisu di esse chjusu perchè "hà finitu a so vita 20 anni fà", hè ghjuntu à una pusizioni per cumpete cù l'imprese mundiali oltri a marca ricercata di Turchia. Dopu chì Kardemir hè statu privatizatu, hè diventatu una fabbrica prufittuosa quandu hà cuminciatu à fà l'investimenti necessarii per sopravvive.
Dopu à 1960 anni di pruduzzione ferroviaria in l'anni 70 è 47, KARDEMİR hà ricumandatu u so laminatore di profili ferroviari in u 2007 è oghje produce i binari di treni d'alta velocità di 72 metri di Turchia. KARDEMİR, chì hà investitu più di 1 miliardi di dollari dopu à a privatizazione è cuntinueghja à fà, hè diventata una cumpagnia globale. Prima cum'è stazione, dopu cum'è cumuna, dopu cum'è distrittu, è infine cum'è pruvincia in u 1995, Karabük celebra u so 100 anniversariu cum'è pruvincia è u so 230 anniversariu cum'è pruvincia.
A STORIA DI FUNDAZIONE DI KARDEMIR
Karabük Demir Çelik Fabrikaları (KARDEMİR) A.Ş., chì i fundamenti sò stati posti u 3 d'aprile di u 1937, hà sappiutu di stà malgradu tutte e difficultà passendu per strade accidentate in a so avventura di 78 anni.
Dopu chì Atatürk hà datu l'ordine di esaminà se una industria di ferru è di l'acciaio puderia esse stabilita in Turchia, ancu s'è dui tentativi sò stati fatti è i risultati sò pusitivi, i travaglii per a creazione di a fabbrica, chì sò stati posposti per mancanza di fondi, sò stati. purtatu à l'agenda per a terza volta in u 2 cù l'esami di a delegazione russa è hà cuminciatu di novu. In u 1932, u Ministeru di l'Ecunumia hà cuminciatu à esaminà se una industria di ferru è azzaru puderia esse stabilita in i principii ecunomichi in Turchia. In u 1925, da una banda, per u studiu di i dipositi petroliferi, u Dr. Per d 'altra banda, Lucius, unu di i prufessori di a Leopen Mining School d'Austria, per esaminà u carbone è u minerale di ferru. Granigg hè statu purtatu. Dr. Granigg hè stata assignata à esaminà s'ellu ci hè un minerale di ferru adattatu per stabilisce una industria di ferru è azzaru in Turchia, s'ellu i nostri carboni sò adattati per a produzzione di coke per esse usatu in l'industria di ferru è azzaru, è induve l'industria di ferru è azzaru deve esse. stabilitu economicamente in Turchia. Dr. Duranti u travagliu di Granigg, una direzzione generale hè stata stabilita in u Ministeru di u Cummerciu, è altri esperti sò stati purtati per esse esaminati i nostri minieri, teste di coke di carbone à Maurice in Belgio è Koppers in Germania, è analisi di u minerale di ferru in Medinger in Lussemburgu. Tuttavia, sti studii ùn pudianu esse cuntinuati è u stabilimentu di l'industria siderurgica ùn hè vinutu à u primu pianu finu à u 1925. À u principiu di u 1928, una riunione hè stata in Erkan-ı Harbiye è a situazione di l'industria di ferru è di l'acciaio hè stata riesaminata. U travagliu nantu à a creazione di l'industria di ferru è azzaru in Turchia principia in u 1928 per a terza volta cù l'esame di a delegazione russa. In u rapportu datu da a delegazione, secondu a statistiche doganale per l'anni 1932-1929, 1930 mila tunnellate di ferru ponu esse prudutte annu, quandu u futuru bisognu hè cunsideratu, alti furnace cù una produzzione di 150 mila tunnellate / annu. Hè statu determinatu chì l'acidu sulfuricu è altre sub-industria per esse stabilitu intornu à u centru di l'industria pisanti seranu ecunomichi. Infine, Sümerbank è Erkan-ı Harbiye anu fattu investigazioni inseme per determinà u locu di stabilimentu di l'industria di ferru pesante è per esaminà altri prublemi, è decisu di stabilisce sta istituzione più impurtante di u primu Pianu Industriale, è a regione Karabük hè stata trovata adatta per u locu di stabilimentu.
DA L'AGRICULTURA RICE À L'INDUSTRIA STEEL
A lege nantu à u stabilimentu di l'industria di ferru pesante in Turchia hè stata accettata u 17 di marzu di u 1926 è publicata cum'è a Legge n ° 29 in a Gazzetta Ufficiale n ° 1926 di u 334 di marzu di u 786. Dopu à l'inchiesta iniziata in u 1925 per a creazione di l'Industria di Ferru è Steel, u prublema di sceglie un locu adattatu per questa industria hè statu ancu trattatu è idee diverse sò state presentate da u tempu à u tempu. Dopu à i studii di l'economisti americani è a delegazione russa, è u travagliu di un cumitatu da i rapprisentanti di Sümerbank è Erkan-ı Harbiye, "Karabük", chì hè vicinu à u bacinu di carbone, hè statu sceltu per u stabilimentu di l'industria siderurgica. . Cum'è i mutivi di sceglie Karabük cum'è a cità nativa di ferru è azzaru; Hè statu dimustratu chì hè vicinu à i bacini di carbone, hè nantu à a strada ferroviaria è hè adattatu per u stabilimentu di i travagliadori è hè adattatu per u stabilimentu di l'industria pesante in quantu à a geologia. A fundazione di e strutture, chì sò state offerte à HA Brassert nantu à un accordu di prestitu di 10 milioni di lire firmatu cù u guvernu britannicu u 1936 di nuvembre di u 2,5, per via di u fattu chì era cunsideratu adattatu per a creazione di Karabük Iron and Steel. L'industria, hè stata stallata u 3 d'aprile di u 1937 da u primu ministru İsmet İnönü in u paese di Karabük in Zonguldak, à a cunfluenza di i fiumi Soğanlı è Araç, chì sò l'affluenti di u fiumu Filyos, sò stati posti nantu à grande paddy. campi, cusì turnendu da l'agricultura paddy à l'industria siderurgica in Karabük, cuminciò cusì a prima mossa di l'industria pesante di Turchia.
I stabilimenti integrati di ferru è azzaru, di quale i travaglii di assemblea tecnologica sò stati iniziati l'1 di marzu di u 1938, sò stati custruiti in un cortu periodu di 3 anni grazia à u massimu sforzu di ingegneri, tecnichi è travagliadori turchi, inseme cù l'esperti di a cumpagnia britannica fundatrice. , è dopu à a messa in funziunamentu di a centrale elettrica u 6 di ghjugnu 1939, altre strutture sò state messe in funziunamentu gradualmente. U primu azzaru turcu hè statu ricevutu u 10 d'ottobre di u 1939 da e strutture stabilite in i campi di paddy di u paese di Karabük. Mentre chì i paisani portavanu petre nantu à i so muli durante u stabilimentu di a fabbrica, i cundannati sò stati pardunati per 2 anni in cambiu di un annu di travagliu. L'ingegneri britannichi è tedeschi, i paisani turchi è i prigiuneri, è u pueta Nazım Hikmet, chì era trà i cundannati in a prigiò di Çankırı, anu travagliatu ancu in a custruzzione di e strutture.
FABRICA STABULA FABRICA
Fundatu u 3 d'aprile di u 1937, Iron and Steel Factories hà travagliatu sottu u nome di "Iron and Steel Factories Institutional Directorate" sottu Sümerbank finu à u 13.05.1955. Dopu l'espansione di l'Operazione di a Fabbrica di Ferru è Acciaio cù l'aghjunzione di diverse unità, l'Istituzione si separava da Sümerbank è diventò una SOE indipendente cù a lege n ° 13.05.1955 datata 6559 è hè stata rinominata "Direzzione Generale di Ferru è Acciaio di Turchia". ". U 21.06.1955, u stabilimentu di l'industria pesante in Turchia da a furmazione di persunale di assemblea espertu in u corpu di Karabük Iron and Steel Factories, chì includenu ancu e Mine di Ferru Divriği, una istituzione di Eti Bank, è chì operanu cum'è Sede, è Iskenderun. Ferru è Steel Factory, a 3ª Usina di Ferru è Steel, hà ancu pioneru à a creazione di Karabük Iron-Steel Enterprises, chì hè stata a locomotiva di l'industria naziunale per parechji anni, hè stata impedita di rinnuvà a so tecnulugia per un periudu di tempu è hà cuminciatu à fà perdite per ragioni chì ùn sò micca urighjini da Karabük. Cusì, hè statu decisu di privatizzallu finu à a fine di l'annu in u scopu di u prugramma di e misure ecunomiche datatu u 5 d'aprile di u 1994, è di chjudelu s'ellu ùn pudia esse rializatu. Karabük Iron and Steel Factories Institution hè stata inclusa in u scopu è u prugramma di privatizazione cù a decisione di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione datata 30.12.1994 è numerata 94/16, è per questu scopu, l'istituzione hè stata trasfurmata in Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş. u 13.01.1995. E decisioni supplementari di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione cù u numeru 94/16 datate 29.03.1995/95 è 30 prevedevanu u trasferimentu di Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş. à KARDEMİR A.Ş., chì a so creazione hè stata completata u 17.02.1995 Cumitatu intraprendente. Amministrazione di Privatizazione di u Primu Ministeru è KARDEMİR A.Ş. Cù u cuntrattu di u 30.03.1995 firmatu da u Cumitatu di l'Intraprenditori, i termini di u trasferimentu sò stati stabiliti. Dunque, Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş. Tutte e so azioni sò state trasferite à KARDEMİR A.Ş.
VISITE IMPORTANTI
I nomi impurtanti di l'epica visitavanu l'Opere di Ferru è Steel di Karabük à intervalli regulari. U rè di l'Iraq Faisal I visitò in u 1955, u Shah d'Iran Shah Reza Pahlavi è a so moglia Süreyya in u 1, u rè afganu Zahif Khan in u 1956, è l'imperatore abissini (Etiopia) Haile Selasiye in u 1956.
U rè irachenu Faisal I, chì hà visitatu l'imprese Karabuk Iron and Steel Enterprises in u 1955, hè statu assassinatu u ghjornu chì vultò in u so paese. Durante a visita di a fabbrica di pipa di l'ambasciadore giapponese Takasiro İnove, chì hà visitatu l'imprese di ferru è di l'acciaio in u 1, a sabbia è a polvera versata da i palummi chì nidificavanu nantu à u tettu sò stati versati nantu à a so testa, l'ambasciadore hà pensatu chì stu travagliu era fattu da i travagliadori, è purtatu in tribunale, è u prucessu durò trè anni, è i travagliadori sò stati assolti. Dopu avè amparatu a verità, l'Ambasciadore hà scusatu à i travagliadori. Durante a crisa in u 1959, KARDEMİR, chì hà cuminciatu à avè un tempu duru, hè statu ancu visitatu da l'ex direttore di a CIA James Woosley.
OPERE DI PERSONALIZZAZIONE
L'istituzione KARDEMİR hè stata inclusa in u scopu è u prugramma di privatizazione cù a decisione di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione datata 30 dicembre 1994 è numerata 94/16, è per questu scopu, l'istituzione hè stata trasfurmata in Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş. u 13 di ghjennaghju. 1995. Decisioni supplementari di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione numerate 94/16 è datate u 29 di marzu di u 1995 è numerate 95/30 stipulanu u trasferimentu di KARDEMİR à KARDEMİR A.Ş., chì a so creazione hè stata cumpletata u 17 di ghjennaghju di u 1995 da u Cumitatu di l'Intraprenditori. Amministrazione di Privatizazione (Ö.İ.B.) è KARDEMİR A.Ş. Cù u cuntrattu firmatu da u Cumitatu di l'Intraprendituri, i termini di u trasferimentu sò stati stabiliti. Dunque, KARDEMİR A.Ş. Tutte e so azioni sò state trasferite à KARDEMİR A.Ş. L'indennità è i pagamenti di avvisu di tutti i travagliadori sottumessi à a Legge di u travagliu sò stati pagati da l'Amministrazione di Privatizazione. Hè prumessu chì 20 milioni 619 mila 599 dollari seranu datu per u mantenimentu urgente, riparazione è investimenti di a cumpagnia. Inoltre, 900 billion TL in cash è un livellu minimu di salvezza sicura di 1.278 billion TL in trasferimentu di stock sò previsti cum'è una deduzzione per l'aumentu di capitale. Inoltre, tutti i debiti è i passivi sò stati lasciati sottu à a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Ferru è Steel Turchi. KARDEMIR INC. s'impegna à creà una struttura di partenariatu in a forma è u stilu chì assicurerà a più larga participazione da a data di trasferimentu finu à u 3 di maghju di u 30, secondu i gruppi di distribuzione di azioni è i rapporti specificati in a subparagrafa a di l'articulu 1995 di l'accordu di trasferimentu firmatu. trà i partenarii fundatori, u Cumitatu d'Intraprenditori è u Cunsigliu Superiore di Privatizazione. O.İ.B. nantu à ogni tipu di veiculi, macchinari, equipaghji è immubiliarii di a cumpagnia finu à u rispettu di l'impegni specificati. Prughjetti è ipoteki sò stati stabiliti in u so favore. In u risultatu di a vendita di l'azzioni in u 7-14 di lugliu 1995, u capitale hà aumentatu à 408 billion lire. Cù a lettera datata 27.09.1995 è numerata 6391 ricivuta da l'Amministrazione di Privatizazione, hè statu dichjaratu chì a distribuzione di l'azzioni à i gruppi hè stata realizata cum'è desiderata, è i pegni è l'ipoteki sò stati eliminati. Per via di questu, u capitale di l'acquistu Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş. hè statu trasferitu à KARDEMİR A.Ş. è u capitale emessu hè statu aumentatu à 8.733.927.521.411 TL (1) L'azzioni di a cumpagnia ripresa per TL 408 miliardi. .distribuitu gratuitamente in proporzione di l'azzioni di i partenarii. Cusì, e disposizioni di trasferimentu sò entrate in vigore da u 30.03.1995. Karabük Iron and Steel Factory, chì hà a so firma in tutti i stabilimenti industriali in Turchia, hà persu a so produtividade è e funzioni di prufittuità dapoi 1990 è hè diventata una perdita. In u passatu, pulitiche sbagliate basate nantu à l'impieghi, micca fà novi investimenti, alta inflazione in l'anni 1980 è risponde à i bisogni cù alti tassi d'interessu da i banche, trasferimentu di 25.5 per centu di a parte di Erdemir in u so stabilimentu à l'Amministrazione Public Partnership (KOI) libera. di carica u 30 d'aprile di u 1987 Karabük Demir Lasciò à Celik in una situazione assai difficiule. A fabbrica hà chjusu l'annu 1994 cù una perdita di $ 231 milioni.
U KARABUK POPLU PROPRIETU A FABRICA
In u quadru di e decisioni ecunomiche datate u 5 d'aprile di u 1994, prese da u Guvernu di coalizione DYP-SHP è annunziate da u Primu Ministru Tansu Çiller inseme cù u Vice Primu Ministru Murat Karayalçın, hè statu decisu di privatizà e Fabbriche di Ferru è Steel di Karabük, è di chiudili s'ellu ùn era micca pussibule. A cità intrì in una grande lotta per a so liberazione. E strade sò state chjuse, a ghjente, i travagliadori, i cummircianti, l’imprese è i pulitichi cumincianu à agisce. L'8 di nuvembre di u 1994, e strade chì uniscenu Karabük à Ankara sò state chjuse. Tutti l'imprese sò stati chjusi è a vita hè stata fermata per un ghjornu. Dopu à e lotte di i travagliadori di l'acciaio, di l'industriali è di i cummercianti in Karabük è di a ghjente lucale, u guvernu hà fattu un passu in daretu. A chjusura di e Fabbriche Karabük OD hè stata abbandunata è e facilità sò state privatizate u 30 di marzu di u 1995, vendendu à l'impiegati è a ghjente lucali per 1 lira, in un modu unicu in u mondu. In u risultatu di a privatizazione, l'impiegati di KARDEMİR sò diventati 35 per centu, l'industriali è i cummircianti 30 per centu, l'artigiani è l'artighjani 10 per centu è a ghjente lucali 25 per centu. KARDEMİR hè diventatu publicu subitu dopu à u prucessu di trasferimentu per furnisce un capitale di travagliu di TL 2 trilioni. In ogni casu, postu chì u capitale di travagliu necessariu ùn pudia esse cumpletu, una seconda offerta publica hè stata à u primu. Mentre a parte di l'impiegati in questa offerta publica hè aumentata à u 51.6 per centu, a quantità di capitale prevista di 2 trilioni restava à 408 miliardi di lire.
CONSEGNA TRANSFER PER 1 TL
Finu à u cumplimentu di l'impegni specificati, l'impegni è l'ipoteche sò stati stabiliti in favore di l'PA nantu à ogni tipu di veiculi, machini, equipaghji è pruprietà immubiliarii di a cumpagnia. In u risultatu di a vendita di azzione fatta u 7-14 di lugliu 1995, u capitale hà righjuntu 408 miliardi TL. Cù a lettera datata 27.09.1995 è numerata 6391 ricivuta da l'Amministrazione di Privatizazione, hè statu dichjaratu chì a distribuzione di l'azzioni à i gruppi hè stata realizata cum'è desiderata, è i pegni è l'ipoteki sò stati eliminati. Per via di questu, a capitale di Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş., chì hè stata ripresa, hè stata trasferita à KARDEMİR A.Ş., è u capitale emessu hè statu aumentatu à 8.733.927.521.411 TL. (1) L'azzioni di a cumpagnia ripresa per TL 408 miliardi sò stati distribuiti gratuitamente in proporzione à l'azzioni di i partenarii chì anu compru azzioni per TL 30.03.1995 miliardi. Cusì, e disposizioni di trasferimentu sò entrate in vigore da u 1990. Karabük Iron and Steel Factory, chì hà a so firma in tutti i stabilimenti industriali in Turchia, hà persu a so produtividade è e funzioni di prufittuità dapoi 1980 è hè diventata una perdita. In u passatu, pulitiche sbagliate basate nantu à l'impieghi, micca fà novi investimenti, ùn avè micca un portu vicinu à a strada marittima, alta inflazione in l'anni 25.5 è risponde à i bisogni cù alti tassi d'interessu da i banche, a parte di 30 per centu di Erdemir in u so stabilimentu. hè stata trasferita à u Serviziu Pùblicu (KOD) u 1987 d'aprile di u 1994. L'Amministrazione di Partenarii lasciò Karabük Demir Çelik in una situazione assai difficiuli è a fabbrica hà chjusu l'annu 231 cù una perdita di XNUMX milioni di dollari.
TRANSIZIONE DA PERDIDA À PERIODI PROFITABLE
Kardemir, chì hè statu investitu 1984 milioni di dollari da u statu trà 1994-14 prima di privatizazione, era in un statu constante di perdita. A fabbrica di giganti, chì ùn pudia micca rinnuvà per via di l'incapacità di fà l'investimenti necessarii mentre era in u statu, hà iniziatu i travaglii di mudernizazione è di rinnuvamentu di e facilità dopu a privatizazione. U sistema di pruduzzioni di l'azzaru hè statu cambiatu è u sistema di cunvertitore hè statu introduttu. 210 milioni di dollari sò stati spesi, cumpresi i spesi finanziarii, per questi investimenti, chì sò stati fatti per cumpete cù u mondu. Kardemir hà fattu un prufittu di $ 1995 milioni in 5.982, $ 1996 milioni in 30.217 è $ 1997 milioni in 43.592. A crisa asiatica è russa di u 1998 ùn solu mette in prublemi l'industria di l'acciaio in Turchia, ma hà pigliatu ancu Kardemir mentre facia i so investimenti di mudernizazione. Incapace di furnisce a cunvenzione chì s'aspittava da u guvernu in u trasportu di materie prime acquistate da l'istituzioni statali, Kardemir hà affruntatu una cumpetizione sleale perchè ùn pudia micca prufittà di a suvvenzione furnita à Electric Arc Furnaces. Intantu, a vendita di İsdemir di prudutti di ferru è azzaru à pocu pressu cù u sustegnu di u statu hà obligatu Kardemir à riduce i prezzi, facendu a perdita di duppià. L'industria turca di ferru è azzaru hè stata a più dura da a crisa glubale chì dura da a fine di u 1997. In particulare Kardemir è İsdemir, chì pruducenu l'acciaio di custruzzione cunnisciuti cum'è prudutti longu trà e piante integrate, sò stati affettati negativamente da queste crisi è affruntatu una cumpetizione sleale. Cumincià à fà una perdita dapoi u 1998, Kardemir hà chjusu 1998 cù una perdita di 4.788 milioni di dollari, in 1999 cù una perdita di 71.441 milioni di dollari è in 2000 cù una perdita di 61.588 milioni di dollari. KARDEMIR hà annunziatu u so bilanciu di u 2001 cum'è una perdita di 118,635 milioni di TL. A billetta di qualità povira, rail-of-life è rebar fatti di fogli di navi, chì intrinu in Turchia senza supervisione sottu u nome di scrap, sò stati pruposti à l'usu di u paese. L'edifizii fatti di sti ferri, chì a so cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche ùn sò micca standard, colapsatu in i terrimoti di 17 August è 12 November. Migliaia di pirsuni sò morti è miliardi di dollari in perdite finanziarii sò stati incurruti per l'usu di ferru di mala qualità. KARDEMİR, cuntinuendu a so strada senza esitazioni malgradu tutte queste negatività, hà cuminciatu à dirige i so investimenti cù i prestiti chì hà ottenutu da l'esteru cum'è l'ultimu risorsu. KARDEMİR, chì hà chjusu u 2008 cù un prufittu di 236 milioni di TL, hà annunziatu una perdita di 2009 milioni di TL in 72. KARDEMİR, chì hè intrutu in u so periodu prufittu novu in 2010, hà chjusu questu annu cù un prufittu di 21 milioni di TL. A fabbrica, chì hà fattu un prufittu di 2011 milioni di TL in 155, hà chjusu l'annu 2012 cù un prufittu di 194 milioni di TL. KARDEMİR A.Ş., chì hà chjusu 2013 cù un prufittu di 100 milioni di TL, hà chjusu l'annu 2014 cù un prufittu di 331 milioni di TL. A fabbrica, chì hà investitu più di 1 miliardi di dollari oghje, hà dimustratu u so rispettu per a natura investendu circa 100 milioni di dollari in questu investimentu. Di fronte à e prumesse chì contamina constantemente l'ambiente, KARDEMİR hà aduttatu u principiu di esse una fabbrica ecologica è standard di l'UE cù i so novi prughjetti. Cù u so investimentu ambientale di 100 milioni di dollari, hà creatu novi spazii d'investimentu è mercati utilizendu ancu i gasi chì estrae da i so camini. KARDEMİR, chì ùn rinuncia micca à l'investimenti chì chjama indispensabile è cuntinueghja à investisce per sopravvivere malgradu tutti i prublemi, hè diventatu oghje a marca ricercata di Turchia è hà cuminciatu à tesse di novu a rete ferroviaria di u paese dopu à 45 anni.
DIVENTA UNA MARCA MONDIALE
Dopu à a privatizazione di KARDEMİR, un investimentu di 1999 milioni di dollari hè statu fattu finu à u 250. Dopu à u 2003, l'alti furnace sò stati rinnuvati è riservuti. Per rinnuvà u mulinu di laminazione ferroviaria è di prufilu, sia a diversità di i prudutti sia i prudutti pruduciuti in un unicu Kardemir sò stati utilizati. Cù questi, hè diventatu pussibule di pruduce rails longhi, profili di larga lunghezza, anguli è pali di mine chì u paese hà bisognu. Hè diventata una istituzione forte pruducia acciau di qualità. In corta, dopu à a privatizazione, hà investitu più di 1 miliardi di dollari finu à a data.
"A NOSTRA SUCIetà OTTAVA UNA POSIZIONE PIÙ COMPETITIVA IN L'INDUSTRIA"
KARDEMIR INC. Kamil Güleç, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu chì KARDEMİR hà fattu grandi passi in l'ultimi anni 12.
Spieghendu chì u Ray Profile Rolling Mill, chì hà apertu in u 2007, hè statu un puntu di svolta impurtante per a cumpagnia, Güleç hà dettu: "Cù questu investimentu, KARDEMİR hè diventatu l'unica cumpagnia in u nostru paese chì produce binari di ferrovia, è unu di i più partenarii strategichi impurtanti di TCDD. Ùn era micca faciule per a nostra cumpagnia di implementà stu investimentu, chì hà aiutatu à KARDEMİR à vince cù a so produzzione ferroviaria di altu valore aghjuntu è u nostru paese à vince stu pruduttu, chì hè u sustitutu d'importazione di TCDD, da Kardemir. Facendu a decisione di un investimentu cusì impurtante dopu à a seconda mità di u 1999, quandu avemu ghjuntu à a gestione di una sucietà chì hè stata purtata à u puntu di fallimentu cù e so attività trà 2002-2002, gemendu sottu à u pesu di u debitu, è pigliate u so. Impiegati in licenza senza paga, impegnendu i nostri stocks per 12 anni cum'è garanzia di prestitu è ​​ottene un prestitu.Ssu investimentu l'avemu fattu in u periodu 2005-2007. Da avà, u nostru scopu era di aumentà a capacità di produzzione di KARDEMİR in cunfurmità cù e economie di scala. In u 2008, avemu cumissionatu l'altu furnace n ° 500 cù una capacità di 4 mila tunnellate / annu. In u 2011, avemu demolitu u nostru 1939 altifurnu n ° 1 è rimpiazzatu cù un novu furnace cù una capacità di 500 mila tunnellate è hà aumentatu a nostra capacità à 1,8 milioni di tunnellate. In questu periodu quandu l'industria siderurgica mundiale hè in crescita rapidamente, ùn pudemu micca stà fermu. Sta volta, avemu destinatu à u novu furnace n ° 1,2 cù una capacità di 5 milioni è hà iniziatu l'investimentu. Parallelamente à questu, avemu incaricatu investimenti cum'è una pianta di coke, una centrale elettrica, una macchina di colata cuntinuu, un cunvertitore d'ossigenu, una pianta di separazione d'aria, una fabbrica di calce, è l'altufurnu n ° 5 è strutture di manipulazione di materiale adattate per questa dimensione. A 4a separazione di l'aria è altri arrangiamenti in a casa d'acciaio cuntinueghjanu. Cuntinueghjanu l'investimenti chì trasformeranu a produzzione ghjunta è a capacità di l'acciaio liquidu miratu in prudutti cù un altu valore aghjuntu. Cù l'investimentu di Çubuk è Kangal Rolling Mill trà questi investimenti, i prudutti necessarii da l'industria di a fabricazione di machini, in particulare u settore di l'automobile, seranu avà pruduciuti in KARDEMİR. Di novu, aduprendu u nostru vantaghju di esse una pianta integrata di ferru è acciau, avemu principiatu l'investimentu per a facilità di pruduzzione di rota di ferrovia, chì hè unu di i materiali infrastrutturali più impurtanti di e ferrovie inseme cù a ferrovia è hè scontru cù a sustituzione di l'impurtazioni. Cù stu investimentu, chì allargarà a gamma di prudutti di KARDEMİR, chì produce solu acciai di custruzzione è acciai strutturali dapoi a so creazione, per serve parechji settori diffirenti, a nostra cumpagnia guadagnerà una pusizione più competitiva in u settore è serà un attore attivu. micca solu in i mercati domestici, ma ancu in i mercati d'esportazione.
"OGGI ùn era micca faciule"
In a so dichjarazione, Kamil Güleç hà dettu chì KARDEMİR, chì hè statu decisu di esse chjusu in u 1994 per a causa ch'ella avia finitu a so vita ecunomica è tecnologica, ùn pudia esse privatizata. Esprimendu chì hè una sucietà cù quale hè in pace, disse: "Ùn era micca faciule vene in questi ghjorni. Prima di tuttu, stu successu hè statu ottinutu cù a grande dedicazione è sforzi di u nostru cunsigliu di direzzione, cù i passi curaggiu è determinati in u tempu, cù a fiducia è u sustegnu di i nostri impiegati chì cresce ogni annu. S'ellu mancava unu di i supporti, stu successu ùn saria micca ottenutu. KARDEMİR, chì pruduce 1999 mila tunnellate annu, hà avvicinatu à 2002 milioni di tunnellate dopu à 500 anni. KARDEMİR, chì a so porta vulia esse chjusa, hè diventata avà una cumpagnia mundiale chì hà righjuntu più di 20 volte a so capacità ".
DUE NUOVE FABRICHE
Güleç hà dettu ancu chì Kardemir, l'unicu fabricatore di ferrovie di Turchia, pruducerà acciai di alta qualità, chì sò principalmente necessarii da l'industria di l'automobile è di a fabricazione di machini, cù a rota di ferrovia, di quale serà u solu pruduttore, è hà dettu: " Sarà pruduciutu acciai à bassu è altu carbonu, acciai in cemento precompresso, acciai ad alta lega, acciai per cuscinetti, acciai à taglio liberu, acciai à molla, fili per saldatura, acciai per l'automobile è acciai speciali per bar. Stu investimentu cuntinueghja è pensemu à compie è mette in opera in a prima mità di questu annu. In più, compieremu a Fabbrica di Roti Ferroviari, chì pruducerà vagoni di merci è passeggeri è roti di locomotive, chì hè un altru investimentu in corso, in a prima mità di u 2016, è a mette in opera ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*