Viaducti d'entrata cumpletu nantu à u Ponte di Baia

I viaducti di l'entrata nantu à u Ponte di u Golfu sò stati cumpletati: I viadutti di l'ingressu di u ponte in a custruzzione di u Ponte di Traversazione di u Golfu di Izmir, a parte più impurtante di u prughjettu di l'autostrada Orhangazi-Izmir, sò stati cumpletati.
I viaducti di l'entrata di u ponte in a custruzzione di u Ponte di Traversazione di u Golfu di Izmir, a parte più impurtante di u prughjettu di l'autostrada Orhangazi-Izmir, sò stati cumpletati. I preparazioni per a ricustruzzione di a strada di u ghjattu, chì hè stata rottu u marzu passatu, anu ghjuntu à l'ultima tappa, è hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca un cambiamentu in a data di finitura di u ponte, chì hè a fine di u 2015.
RISPARMI DI 650 MILIONI DOLLARS À L'ANNU
Quandu u prughjettu giganti, induve 5 mila 520 persone travaglianu senza stop, hè cumpletu, a distanza trà Istanbul è Izmir duverà 3,5 ore. U ponte hè previstu di furnisce un risparmiu di $ 650 milioni annu. Dopu à a fine di a strada di u ghjattu, a custruzzione di u cable principale, chì serà custituitu da 330 mila metri di cable magre, hà da principià.
SCOPE DI U PROGETTU
Gebze-Orhangazi-İzmir (Inclusu İzmit Gulf Crossing and Connection Roads) Prughjettu di l'Autostrada, chì hè stata offerta da a Direzzione Generale di Autostrade cù u mudellu Build-Operate-Transfer, copre 384 chilometri, cumprese 49 chilometri di autostrada è 433 chilometri di strade di cunnessione. . In u prugettu, induve u travagliu cuntinueghja nantu à un totale di 12 viadutti di cimentu armatu, 2 in a sezione Gebze-Orhangazi-Bursa è 14 in a sezione Kemalpaşa Junction-İzmir, 6 viadutti trà Gebze-Bursa sò stati cumpletati. U travagliu cuntinueghja senza interruzzione nantu à a custruzzione di u Ponte di Traversu di u Golfu di Izmit, una di e tappe più impurtanti di stu prughjettu. A fabricazione di e torri di u ponte, chì cuminciaru à esse custruitu in lugliu 38 nantu à fundazioni di caisson chì pesanu 404 mila 2014 tunnellati, chì sò stati fabbricati in terra è dopu affundati in u mare, hè stata cumpletata. A cuntrariu di i ponti simili in Turchia, i torri di ponte, chì sò stati fabbricati in Gemlik è purtati à u situ di custruzzione, righjunghjendu una altezza di 254 metri, sò stati fatti saldando 88 blocchi d'acciaio. Hè statu dichjaratu chì ognunu di sti pezzi pisava trà 350 tunnellate è 170 tunnellate.
L'ACCIDENTE ÙN AFFECTA A DATA D'APERTURA
Dopu à a finitura di e turri di u ponte, i travaglii cuminciati di ferraghju scorsu per mette u cable principale trà e duie banche. Dopu chì u cable di guida hè stata stallata, u mecanismu chjamatu u cat track, chì hè statu stabilitu per a stallazione di u cable principale, si rumpiu per via di l'accidentu chì hè accadutu in marzu, facendu chì Izmit Bay sia chjusu à u trafficu di i navi per un tempu. Hè statu amparatu chì l'ultima tappa hè stata ghjunta per ricustruisce a strada di u gattu, chì hè stata calata in u mare da esperti di u Giappone. Hè statu amparatu chì dopu à a catwalk hè ricustruita, a stallazione di u cable principale hà da principià. Hè statu dichjaratu chì l'accidentu ùn pospone micca a data di apertura di u ponte è serà finitu à a fine di u 2015.
I VIADUCTI D'APPROCAMI sò COMPLETI
Per d 'altra banda, u Viaductu di l'Approcciu Nordu, longu 253 metri, da u latu di Gebze hè statu finitu. L'ultimu pezzu di 1380 metri di u viaductu d'avvicinamentu di 260 metri di longu à u latu di Yalova hè per esse postu in u locu. Questi viadutti di avvicinamentu si fusionanu cù i ponti di u ponte. Hè amparatu chì a stallazione di travi d'acciaio chì furnisce sta cunnessione cuntinueghja.
Ci sò 3 BIG TUNNELS IN U PROGETTU
Hè statu amparatu chì i travaglii in a custruzzione di 3 grandi tunnel in u scopu di u prugettu cuntinuavanu senza interruzzione. I travaglii di perforazione è di cimentazione sò stati finiti in u tunnel di Samanlı, ognuna di 3 mila 576 metri di lunghezza, custituita da dui passaggi di tubu. Hè statu amparatu chì i travaglii elettrici, elettronichi è elettromeccanici cuntinueghjanu in u tunnel. Hè statu dichjaratu chì i travaglii di perforazione cuntinueghjanu in u tunnel di Selçukgazi, chì si compone di 2 tubi separati è ognunu 1250 metri. In u tunnel di Belkahve, chì hà una lunghezza tutale di 3 mila 210 metri, hè statu dichjaratu chì 2 mila 604 metri sò stati superati durante i scavi.
U 433 PERCENTU DI U PROGETTU DI 40 KILOMETRI hè COMPLETU
Hè statu amparatu chì u 78 per centu di u prughjettu gigante hè statu finitu in a sezione Gebze-Gemlik, u 68 per centu in a sezione Gebze-Orhangazi-Bursa, è u 33 per centu in a sezione Kemalpaşa-İzmir. Hè statu dichjaratu chì u tassu di cumpletamentu tutale di u prugettu superava u 40 per centu.
SERÀ U 4 PIÙ GRANDE PONTE DI U MONDU
Hè statu dichjaratu chì u span mediu di u ponte, chì hè previstu per esse 2 mila 682 metri in totale, serà 1500 metri è serà u quartu ponte cù a più grande span media in u mondu. Quandu u ponte hè finitu, serve cum'è 3 corsie, 3 partenze è 6 arrivi. U ponte averà ancu una strada di serviziu. Quandu u ponte di traversata di u golfu hè cumpletu, u tempu di traversata di u golfu, chì hè attualmente 2 ore per circunnavigazione di u golfu è una ora per battellu, serà ridutta à una media di 6 minuti. U costu di attraversà u Izmit Bay Crossing Bridge, chì hè statu custruitu cù un investimentu di 1.1 miliardi di dollari, serà 35 dollari più VAT. Quandu u prugettu hè finitu, hè previstu chì a strada Istanbul-Izmir, chì attualmente dura 8-10 ore, scenderà in 3,5 ore è in ritornu, 650 milioni di dollari seranu salvati annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*