A causa di l'accidentu in u Bay Crossing Bridge hè un difettu materiale

A causa di l'accidentu in u Ponte di Traversamentu di a Baia era un difettu materiale: Hè statu annunziatu chì l'avvenimentu chì hè accadutu per via di a rottura di a corda in u Ponte di Traversu di İzmit Körfez ùn era micca un accidentu ma un difettu di materiale, di cuncepimentu è di produzzione.

L'ingegneru giapponese Kishi Ryoichi s'era suicidatu per esse rispunsevuli di a rottura di e cunnessione di a corda è di cascà in u mare da una estremità di a corda chjamata a strada di u gattu in u Ponte di Traversa di a Baia di Izmit.
ERRORE MATERIALE E FABRICA

Università di Istanbul Kemerburgaz Facultà di Ingegneria è Architettura Dean Prof. Dr. Yılmaz Kaptan hà dettu chì l'incidentu chì hà purtatu l'ingegnere giapponese à suicidà ùn era micca un accidentu, ma un errore materiale, di cuncepimentu è di produzzione, è chì a cumpagnia pertinente hà ancu spressione questu.

U MATERIALE ÙN PUDE APRENDRE U PESO, ERA STRUCCIATA COME PAPER

prof. Dr. Yılmaz Kaptan hà dettu u seguitu annantu à a dichjarazione fatta dopu à l'accidentu, "U pezzu di metallu, chì si trova in cima di e torre è cunnetta i cordi à e turri è pruduciutu in Turchia, ùn pudia micca sustene u pesu è hè stata strappata cum'è carta. "
"TUTTE PARTI DEVI ESSERE SOSTITUITE"

"Ci hè stu stessu pezzu di metallu in cima di ogni torre. Allora, postu chì ci sò quattru torri, ci sò un totale di quattru di u stessu pezzu. Solu rimpiazzà a parte rotta ùn hè micca abbastanza. Tutti i quattru parti deve esse rimpiazzati. Spergu chì a cumpagnia giapponese farà questu è rimpiazzà tutte e parti. Disassembling è teste non-distruttive di l'altri, riassembling s'ellu ùn ci hè micca prublema ùn hè micca una suluzione. In ogni casu, sta ispezione per ogni parte deve esse fatta dopu a produzzione. Se un prublema si trova in una parte malgradu questa ispezione, significa chì u stessu prublema pò accade in altre parti in u futuru. Dunque, tutti i pezzi devenu esse rimpiazzati ".

"L'ERRORE DI A SOCIETÀ ÙN DUVA ESSERE AMMUNTATA À TURCHIA"

Dichjarà chì l'errore di a culpa di una cumpagnia hè attribuita à Turchia deve esse currettu, Prof. Dr. Yılmaz Kaptan hà dichjaratu chì stu compitu tocca sia à a cumpagnia di fabricazione, à altre cumpagnie chì producenu nantu à u stessu sughjettu, à a cumpagnia di l'imprenditore è à l'istituzioni pertinenti.

Dichjarà chì u metudu per esse seguitu per a suluzione deve esse spiegatu, i punti d'interrogazione in a mente di e persone anu da esse eliminati è ùn deve esse micca un puntu d'interrogazione in a so mente nantu à u ponte, Kaptan hà dettu: "A dichjarazione fatta da a cumpagnia giapponese ricorda à a ghjente. di l'idea chì "u materiale pruduciutu in Turchia hè stata rottu, ùn ci hè micca prublema cù i materiali pruduciutu in Giappone". Per quessa, sta nota hà causatu cunfusione in a mente è un pensamentu chì un prublema pò esse in u futuru. "Ùn pensu micca chì l'imprenditore principale pò piglià stu risicu è lascià esse un puntu d'interrogazione annantu à u ponte", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*