Bursa ùn serà micca un Village Logisticu?

Bursa ùn diventerà micca un Village Logisticu: L'Uffiziu di Rappresentanza di Bursa di u Movimentu di u Centru Direttu, chì ùn resta micca indifferente à a vita ecunomica, suciale è à l'attività di a cità è sviluppa constantemente idee, hà ancu fattu un studiu nantu à u Village Logisticu è l'hà mandatu à Vice. U presidente Cengiz Duman.

Ancu Bursa hè in realtà a pruvincia di punta cù ogni tipu di opportunità è cundizioni in quantu à i paesi di logistica, hè una situazione chì sfurtunatamenti ùn pò truvà un locu in questu sensu perchè ùn ci hè micca ferrovia.

Se cunsideremu l'attività di logistica in tuttu, l'aumentu di a qualità di a produzzione è a consegna di u pruduttu pruduttu à l'utilizatore u più prestu pussibule sò priorità. U trasportu, u almacenamentu è a consegna sicura di e merchenzie sò impurtanti quant'è u tempu per u pruduttu per ghjunghje à l'utilizatori.

Siccomu saria difficiule è fastidiu di cunsiderà tutte sti disciplini di l'urganisazione separatamente è di gestisce elli separatamente da i centri per esse stabilitu in diverse regioni; A creazione di centri chjamati "Villages Logistics" in u mondu oghje, chì includenu parechji fatturi cum'è trasportu, magazzinu è servizii di magazzinu, sdoganamentu è servizii di cummerciale straneru, è l'assicuranza hè ghjuntu in prima.

Logistics Villages sò generalmente stabiliti in lochi vicinu à grandi è impurtanti centri di pruduzzione (OIZ, fonti di materia prima, etc.), cità cù grandi è alti flussi cummirciali, strade, ferrovie, porti è ancu corsi d'acqua interni, s'ellu hè pussibule, ma micca direttamente. trafficu urbanu. Cù u stabilimentu di i Villages Logistici, u costu di trasportu serà ridottu considerablemente è serà assicuratu un muvimentu sicuru è sanu di e merchenzie.

U nome "Village Logisticu" hè ghjuntu à l'agenda di u paese di pocu tempu, è serà perchè l'usu di e ferrovie hè tenutu in u primu pianu, cum'è hà digià cuminciatu à esse custruitu in parechje pruvince sottu a dirigenza di TCDD, è ci hè. sò digià usati. Quandu guardemu a lista di e cità chì sò previste per esse custruite è aperte per l'usu, ùn hè micca significatu paragunà a maiò parte di elli cù Bursa. À u nostru parè, l'unicu mutivu perchè ùn simu trà sti pruvince hè chì ùn avemu micca "ferrovia".

Di sicuru, TCDD ùn pudia micca avè u lussu di fà un tali investimentu in Bursa. Tuttavia, cù l'iniziu di a custruzzione di a linea YHT (trenu d'alta velocità), a linea ferroviaria, chì hè stata sguassata dopu a fundazione di a Republica, passerà di novu nantu à Bursa, è a linea YHT, chì hè prevista à esse messa. in usu da u 2016, serà utilizatu per u trasportu di passageri è di merci cù a ferrovia di Bursa. Avarà un novu mezzu di trasportu.

Se guardemu à e pruvince chì anu Villages Logistici è si scontranu in un futuru vicinu, mentre chì ci sò pruvince chì ùn anu micca una fruntiera marittima in quantu à u trasportu o chì ùn anu micca un aeroportu attivu, in i cunfini pruvinciali o in u circondu. pruvince, ùn ci hè nè stabilimentu industriale nè OIZ quantu avemu.Hè assai significativu chì ùn hè micca trà e pruvince.
Attualmente, u Golfu di Gemlik è i porti in u nordu, l'Aeroportu Yenişehir, chì ùn pudemu ancu aduprà bè, à l'est, è a ferrovia cù u prughjettu YHT chì serà finitu in un futuru vicinu, è l'Autostrada Istanbul-Izmir. , chì hè a continuazione di u Traversu di u Golfu di Izmit, è Mezit, chì si rilassarà prestu in quella regione - mentri ci hè l'Autostrada Bursa-Ankara, induve ùn ci hè micca assai prublemi; Per via di Bursa, cù un "paesu logisticu" per esse pianificatu à u centru di u triangulu terra-mare è aereo, ùn hè ancu sinceru chì simu trà l'urganisazioni impurtanti in Turchia è in u mondu.

Induve deve esse situatu?

Cengiz Duman, chì hà ancu fattu suggerimenti nantu à a creazione di un paese logisticu per Bursa, hà dettu: "In fattu, u paese logisticu hè in un locu adattatu per u trasportu aereu, ma ancu abbastanza luntanu per ùn disturbà u trafficu di a cità, è abbastanza per trattà documenti o travaglii simili chì ponu accade fora di u trasportu in pocu tempu, deve esse vicinu à u centru di a cità. In questu cuntestu, a strada di u circondu attuale è u nordu di a linea YHT, chì hè prevista per esse cumpletu in un futuru vicinu, emergenu cum'è "Ovakça" cum'è u locu più apprupriatu, è offre a so pruposta.
In questu modu, u portu Gemlik diventerà un veru portu è u so valore aghjuntu à l'ecunumia di Bursa crescerà quant'è. À u listessu tempu, se pussibule è pussibule, Gemlik pò esse una basa logistica cù una cunnessione ferroviaria trà u centru di u paese logisticu è u portu di Gemlik.

Cusì, quasi tutti, da u più chjucu fabricatore à u fornitore, arregistratu cù a Càmera di l'Industria, puderanu prufittà di sta applicazione, fora di u stabilimentu industriale basatu in Gemlik è di qualchi cumpagnie forti in u settore privatu. I prudutti prudutti ponu esse trasportati facilmente è in modu sicuru à i paesi d'oltremare.

Cengiz Duman, 'Village Logisticu; Hè ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di Bursa in questu sensu, dicendu: "Questa hè una grande carenza per Bursa è hè una parte indispensabile di a nostra Bursa".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*