U metro di Izmir perde ancora acqua

A metro di İzmir perde sempre acqua: a perdita d'acqua inevitabbile da quandu a linea Üçyol-Üçkuyular di a metro di İzmir hè stata aperta hà ancu causatu l'arrugginiu di i binari. I sperti anu dichjaratu chì e precauzioni deve esse pigliatu.

Hè statu infurmatu chì i pozzi chì ùn puderanu micca esse eliminati nantu à a terra di e stazioni Fahrettin Altay è Poligon, chì sò stati messi in serviziu in u lugliu 2014 di a linea Üçyol-Üçkuyular di u Metro İzmir, portanu un risicu seriu. Hanefi Caner, l'anzianu capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì u terzu sistema ferroviariu, chì hè a fonte d'energia di u metro, hè situatu in terra. Enfatizendu chì a prisenza di pozza in a zona in quistione porta cun ella grandi periculi, Caner hà dettu: "Ci hè una energia terribile di 3 volti quì. Toccate u rail in terra è u 750rd rail à u stessu tempu, diventate carbone. L'acqua hè cunduttiva quì. A ghjente ùn hè micca permessa nantu à i rails. Ma solu dì chì hè pruibitu ùn risolverà micca stu prublema. Avete bisognu di piglià precaution. Chì ci facenu quelli pozzi? Sembra un prublema minore, ma quandu l'esperti esaminanu u locu in quistione, si capisce chì u prublema hè veramente più seriu. I zoni di u metro appena aperti sò digià risicatu.

L'UMIDITÀ LAVA U MURU
In più, quandu avemu fighjulà a sicurità di u tunnel, acqua è rutubeQuandu guardemu à a corrosione per esse creata da u stagnu, l'arrugginiu si trova nantu à i rails. Ci hè un prublema chjaru quì. Ci hè un dettu chì l'umidità di u muru rende una persona triste. L'acqua si infiltra in terra. Cumu mantene l'acqua nantu à u muru dopu un pocu tempu?tubeA situazione hè a listessa quì si u gesso hè versatu, è dopu u muru sfonda. Diu, ùn vogliu micca esse quì in un terremotu ". U fattu chì a municipalità metropolitana di Izmir ùn hà micca pussutu identificà a fonte di a fuga d'acqua per 10 mesi è ùn pudia micca risolve u prublema hà purtatu à mente i lacrimi di u tunnel durante a custruzzione è u fattu chì e linee dette sò state chjuse per 24 ore u 2015 di ghjennaghju. , 4,5, dopu ch'elli sò stati messi in serviziu. Ancu se Egeli Sabah hà annunziatu à u publicu chì ùn ci era micca un sistema di rilevazione è estinzione di u focu è chì i rupture di u tunnel sò accaduti durante a fase di custruzzione, a linea Üçyol-Üçkuyular di u metro, chì hè stata aperta per i servizii, hè stata chjusa per 24 ore u sabbatu 2015. ghjennaghju 4,5, dichjara chì ci era un malfunzionamentu. I vagoni di metro chì andavanu da Konak à Fahrettin Altay in a direzzione sò stati fermati in a stazione di Göztepe, i funzionari di a stazione anu annunziatu chì ci era un malfunzionamentu in a linea è chì i vagoni anu da esse evacuati.

DICEU NOI LAVAMU
A mancanza di una dichjarazione ufficiale hà purtatu à mente u rapportu preparatu da u Dipartimentu di l'Ingenieria Civile METU, chì era annunziatu à u publicu da Egeli Sabah prima di l'apertura di a linea, è chì era tenutu segretu da a Municipalità Metropolitana in quellu tempu. In u rapportu sopra menzionatu di METU, hè statu dichjaratu chì i rupture di u tunnel sò accaduti in 2011 è 2012 in u risultatu di ignurà a pressione di l'acqua è di malcalculà a carica di terramotu mentre facia i calculi di u tunnel. Vicepresidente di u Dipartimentu di Ingegneria Civile METU, Assoc. Dr. In u rapportu chì hà preparatu, Erdem Canbay hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a pressione di l'acqua hè stata ignorata mentre i calculi di l'ingegneria di u tunnel sò stati fatti è a carica di u terrimotu hè stata calculata incorrectamente. L'ultime duie stazioni, Fahrettin Altay è Poligon, nantu à a linea Üçyol-Üçkuyular di u Metro İzmir, per a quale a Municipalità Metropolitana hà stabilitu a fundazione in u 2005, sò stati aperti in lugliu di l'annu passatu, malgradu e carenze. À quellu tempu, a dichjarazione "avemu lavatu a stazione" hè stata fatta per i pozzi nantu à a terra induve u 3u sistema ferroviariu era situatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*