I carri domestici pruduciuti in Bursa sò sbarcati in ferrovia

Bursa Vehicles Recep Altepe
Bursa Vehicles Recep Altepe

I vagoni domestici pruduciuti in Bursa sò sbarcati nantu à a ferrovia: Dopu à i trams domestici, 2 di i veiculi domestici di u sistema di ferrovia leggera pruduciuti in Bursa anu iniziatu teste di campu in Burulaş. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì dopu à e teste da esse realizate nantu à a linea, i viaghji di i passageri ponu esse fatti cù novi carri in 2 mesi.

Dopu à i tramvii domestici, 2 di i veiculi domestici di u sistema di ferrovia leggera pruduciuti in Bursa anu iniziatu teste di campu in Burulaş. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì dopu à e teste da esse realizate nantu à a linea, i viaghji di i passageri ponu esse fatti cù novi carri in 2 mesi.
Vincitore di l'offerta per l'acquistu di 1 vagoni è 60 tram da a Municipalità Metropolitana, chì trasporta u sistema ferroviariu à Görükle, Emek è Kestel in linea cù u scopu di copre Bursa cù reti di ferru, minimizendu i carichi di u sistema di trasportu urbanu cù a linea di tram T12. Durmazlar Cumpagnia compie a pruduzzione di 2 vagoni. I veiculi chì a so pruduzzione hè stata finita sò stati purtati à Burulaş è e teste di campu sò state iniziate. Cù a cumpagnia naziunale chì piglia u vagone è u tram, hè stata ottenuta un risparmiu apprussimativu di 300 milioni di TL.

U NUMRU DI VAGONI AUMENTA 3 VOLTE

Esaminendu u veiculu, chì e teste cuntinueghjanu in u campu di Burulaş, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì anu aghjustatu 48 vagoni più à i 30 vagoni esistenti in u periodu precedente, è chì u numeru di vagoni aumenterà di 3 volte è ghjunghje à 138 ultimu tender. Ricordendu ch'elli eranu determinati nantu à a pruduzzione di tramvii domestici u primu ghjornu ch'elli anu pigliatu l'uffiziu, è chì avianu sustinutu chì i veiculi acquistati da i paesi stranieri puderanu esse pruduciutu in u locu, sia più economicamente sia di qualità megliu, u sindaco Altepe hà dettu: "Oghje, i nostri tram è carri domestici si prisentanu sia in Bursa sia in e pruvince circundante. A cumpagnia, chì hà iniziatu a produzzione dopu à l'offerta per 60 vagoni è 12 tram, chì avemu apertu per espansione u nostru parcu di veiculi è aumentà a capacità in u sistema ferroviariu, hà finitu a produzzione di veiculi 2. I testi di campu di sti veiculi sò realizati. Se una sucietà straniera avia pigliatu sta offerta, averia cuminciatu a produzzione in 2 anni. Ma avà in pochi mesi a consegna di i veiculi hà iniziatu. I testi cuminciaranu prestu nantu à a linea è pianificemu di inizià i voli di passageri in 2 mesi. I nostri veiculi di prima classe, di alta qualità, anu risoltu i prublemi sperimentati nantu à a linea orientale. Continueremu à integrà i veiculi finiti in u sistema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*