Cina aspira à ferrovia è nucleare

A Cina aspira à a ferrovia è u nucleare: u presidente Erdoğan hà dettu chì a Cina aspira à a 3a centrale nucleare è 10 prughjetti ferroviari. Erdogan hà dettu: "Vulanu Kars-Edirne. Se questu succede, serà pussibule cunnetta Pechino, chì tocca ancu Marmaray, à Londra.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan era in l'aviò in Indonesia è hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à i so cuntatti di Pechino. Dichjarà chì e riunioni bilaterali eranu assai pruduttivi, Erdoğan hà ricurdatu chì in 2010, ellu è u so omologu cinese anu parlatu di l'investimentu in 30 prughjetti di infrastrutture è superstrutture per un valore di 10 + 10 miliardi di dollari. Erdogan hà dettu: "Hè statu dettu chì pudemu fà un tali passu cù una maturità di 7 anni di 25 anni. Spergu chì faremu i nostri passi dopu à questu accordu ", disse. Spieghendu i dettagli di 10 prughjetti, Erdoğan hà dettu: "A ferrovia Kars-Edirne hà una distanza di 2 mila chilometri. Avianu dumandatu questu prima. Se a Cina riceve stu prughjettu à un prezzu accessibile per mezu di un accordu intergovernativu, serà pussibule cunnetta Pechino, chì tocca ancu Marmaray, à Londra. Erdoğan hà dichjaratu chì i Cinesi aspiranu à 8 prughjetti più fora di a ferrovia Antalya-İzmir.

CUSTRUIRE UN OSPITALU CITTÀ
Spieghendu chì a custruzzione di 20 ospedali di cità hà iniziatu in Turchia, Erdoğan hà dettu, "10 altri ospedali di cità sò previsti. Quì, avemu espressu chì simu aperti ancu à l'investimenti chinesi. L'investimenti in i settori di l'automobile è di l'informatica anu da esse ancu aumentati. In u settore energeticu, aspiranu à a terza centrale nucleare. Una tale cosa hè in l'agenda cù l'Americani. Ma ancu s'ellu ùn a facenu micca, crede chì ponu fà cum'è Cina ", disse. Erdogan hà ancu annunziatu chì un accordu hè statu firmatu trà Chinese Huawei è Turkcell.

OFFERTA UNIVERSITÀ COMUNA
Dichjarà chì hà presentatu a pruposta per stabilisce una università turca-chinesa, Erdoğan hà dettu: "Anu rispostu positivamente. Istruiraghju personalmente i nostri Ministri di l'Educazione Naziunale è di a Salute. Aghju dettu chì una tale università in u campu di e scienze di a salute è di e tecnulugii di l'infurmazione seria appruvata ". U presidente cinese Xi Jinping, in u so discorsu à u Forum Turco-Chinese Business in Pechino, hà dichjaratu ch'elli anu da esse interessatu à a terza centrale nucleare, è chì eranu ancu aspiranti à prughjetti ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*