U gruppu Günaydın cresce in u trasportu ferroviariu

U Gruppu Günaydın cresce in u Trasportu Ferroviariu: u Gruppu Günaydın, chì hà fattu un investimentu significativu in u settore stabilendu a so seconda terminal logistica nantu à a ferrovia dopu Denizli in Aydın Efeler in 2014, hà ospitatu una cena iftar in u so centru logisticu in Aydın İmamköy.

In più di u staffu di u Gruppu Günaydın, a tradiziunale cena iftar ospitata da u membru di u Cunsigliu di u Gruppu Günaydın Mehmet Günaydın; Omi d'affari è citadini di İmamköy anu participatu ancu.

Nutendu chì u centru logisticu stabilitu 2 anni fà avà risponde facilmente à i bisogni di i pruduttori è di l'industriali in Aydın, Denizli è Nazilli, u membru di u Cunsigliu di u Gruppu Günaydın Mehmet Günaydın hà dettu chì pianificanu investimenti simili in Uşak è Balıkesir in un futuru vicinu.

Dichjarà chì u trasportu ferroviariu, in più di u vantaghju di u prezzu chì furnisce à u cliente, riduce a carica di trafficu nantu à l'autostrada è riduce i costi di input usendu menu carburante, Günaydın hà dettu chì anu fattu una cuntribuzione significativa à a regione cù a messa in serviziu di u trasportu. stabilimentu in Aydın İmamköy.

Mehmet Günaydın cuntinuò e so parolle cusì: "Cù a creazione di u nostru centru logisticu in Aydın, avemu creatu una nova linea di cummerciale è furnia impieghi. Porta un milla cuntenituri à u mese; "Transportemu i prudutti di i pruduttori è di l'industriali in Aydın, Denizli è Nazilli à i porti di Alsancak è Aliağa".

Spieghendu l'obiettivi di u Centru Logisticu di u Gruppu Günaydın Aydın per 2016, Günaydın hà dettu: "U nostru scopu hè di aumentà u numeru di trasportu di containeru mensili à 2 mila è di furnisce un serviziu megliu à i pruduttori è l'industriali creendu una zona doganale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*