Israele riceve novi locomotive da a Cumpagnia Bombardier

Israele riceve novi locomotive da Bombardier Company: Israel Railways hà annunziatu u 5 d'aostu chì cumprà 62 locomotive elettriche Traxx AC da Bombardier Company. L'accordu di 1 miliardi di Shekel israeliani (241,58 milioni d'euros) hè statu mutualmente firmatu trà i partiti. Inoltre, l'accordu include l'opzione di Israele per urdinà 32 locomotive più.

Israele hà lanciatu una nova offerta per locomotive da esse acquistata in lugliu 2014. Cumpagnia cum'è Siemens, Alstom, CNR, CSR, Hyundai Rotem, Skoda è CAF anu participatu ancu à l'offerta. Dopu à e tappe di qualificazione, Bombardier è Alstom sò stati lasciati à a finale. Dopu chì l'offerta finanziaria di e duie cumpagnie sò state ricevute, a cumpagnia Bombardier hà vintu l'offerta.

E novi locomotive da esse acquistate sò abbastanza forti per tirà treni cù una capacità di 1400 passageri è sò ancu pensati per ghjunghje à velocità di 160 km / h. Boaz Zafrir, capu di i Ferroviari Israeliani, hà dettu in una dichjarazione chì cù e novi locomotive per esse acquistate, u trasportu più veloce è di capacità più altu pò esse realizatu nantu à e ferrovie domestiche.

 

1 Comment

  1. Un tipicu DB 101-092-5 serie lok ...
    Era una ciotola HENSCHEL chì hà righjuntu ogni aspettu, matura, pruvata, pruvata è a so forza !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*