Pruposta di vagone Haremlik-selamlik in Inghilterra

Pruposta di vagone Haremlik-selam in Inghilterra: Jeremy Corbyn, unu di i candidati presidenziale di u Partitu laburista in Inghilterra, hà suggeritu chì certi vagoni sò attribuiti solu à e donne in treni contr'à u crescente fastidiu in u trasportu publicu.

Jeremy Corbyn, unu di i candidati presidenziale di u partitu laburista di l'uppusizione principale in Inghilterra, hà dettu in una dichjarazione chì certi vagoni ponu esse utilizati solu da e donne, pigliendu l'opinione di e donne.

GRANDE RISPOSTA À A RACCOMANDAZIONE

L'altri candidati presidenziale di u Partitu Laborista, Yvette Cooper è Andy Burnham, anu ricivutu una grande reazione à Jeremy Corbyn, chì hà dichjaratu chì u so scopu hè di fà u trasportu sicuru per e donne, da e plataforme di treni à l'autobus è da quì à i veiculi di trasportu publicu.

Una risposta à Corbyn, chì, dumandendu l'opinioni di e donne, suggerì di pilotà i veiculi di trasportu induve u fastidiu hè più sperimentatu, hè vinutu da u Vice Ministru di Ferrovie Claire Perry. Perry hà dettu chì l'idea di u vagone di e donne hè stata discututa in settembre scorsu, è un rapportu speciale di l'università hà truvatu chì l'implementazione di u vagone separatu seria un "passu in daretu" è umiliante per e donne è l'omi.

SUGGERIMENTO 24 HOUR COUNSELING

Dicendu chì hè dispiaciutu chì e donne anu da fà cambiamenti in a so vita di ogni ghjornu per via di a paura di esse molestate, Corbyn hà ancu suggeritu di stabilisce una linea diretta di 24 ore per signalà u fastidiu è altri casi d'assaltu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*