U prughjettu BALO hè u mira di parechje cumpagnie straniere

U prughjettu BALO hè u mira di parechje cumpagnie straniere: L'interessu in u Great Anatolian Logistics Project (BALO) hè in crescita. Hè statu dichjaratu chì parechje cumpagnie straniere sò assai interessate, è alcune cumpagnie anu offertu partenarii concreti.

L'offerte di partenariatu anu cuminciatu à vene da cumpagnie straniere per u Great Anatolian Logistics Project (BALO), unu di i più grandi prughjetti logistichi di Turchia. Hè amparatu chì parechje cumpagnie straniere sò assai interessate in BALO, chì furnisce a carica di l'Anatolia in Europa in pocu tempu di 4 ghjorni. Hè statu dichjaratu chì alcune cumpagnie anu purtatu offerte concrete di partenariatu. Dichjarà chì ùn ci hè micca un accordu finali nantu à questu tema, i funzionari di BALO ùn anu micca datu un "secretu" nantu à quale hè interessatu. Tuttavia, l'affari di e pruvince di a strada di u prughjettu cunfirmanu l'interessu di l'imprese di logistica straniera è l'investituri. Sicondu l'annunziu nantu à u situ web di BALO, a cumpagnia pianifica una joint venture cù Austrian Rail Cargo Austria (RCA). Passi concreti sò stati fatti in questu sensu. Ricertamenti, una riunione hè stata tenuta induve i partiti discutanu u prublema à u livellu di gestione. I tedeschi cercanu ancu a cooperazione. Hè dichjaratu chì ci sò altri investitori chì anu interessatu.

BALO, chì furnisce servizii di trasportu intermodale basatu in ferrovia à u settore logisticu è furnisce a carica di l'Anatolia in Europa in pocu tempu di 4 ghjorni, hè stata fundata in 2011 sottu a guida di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia (TOBB). , cù a participazione di camere, scambii di merchenzie è zoni industriali urganizati da parechje regioni di Turchia. Hè statu stabilitu cù a participazione di Hè cuminciatu cù 94 partenarii, è cù l'aumentu di capitale, hà righjuntu 2014 partenarii da u 118. I preparativi di strutturazione corporativa per BALO, di quale l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logisticu (UTIKAD) hè un cumpagnu, sò stati realizati in 2012, è in 2013, hà cuminciatu à offre servizii di trasportu di merci in bloccu à e cumpagnie di trasportatori è spedizionieri in a logistica. settore. U scopu principale di BALO hè di aumentà a cumpetitività di l'industriali offrendu vantaghji logistichi. Finu à oghje, l'industriali di l'Anatolia ùn puderanu micca furnisce i so prudutti in Europa per ferrovia per via di prublemi di trasportu è mancanza di sistema. In particulare i costi di trasportu riducenu a cumpetitività di l'industriali in Anatolia. Ancu s'ellu ci era un Acordu di l'Unione Doganale cù l'Unione Europea, stu vantaghju puderia esse usatu solu in e pruvince in a regione uccidintali. Cù BALO, un vantaghju significativu di trasportu hè statu furnitu à l'industriali in Anatolia.

I tedeschi sò interessati à a linea China
L'agenda di BALO include attualmente piani di "joint venture". Un pianu di joint venture hè in travagliu cù Rail Cargo Austria (RCA), una di e più grandi cumpagnie di furnizzioni ferroviari d'Europa d'origine austriaca. Per questa iniziativa, a "Reunione di u Cumitatu cù Osservazione" hà fattu u 3 d'aostu, induve i dui partiti eranu rapprisintati à u livellu di u Cunsigliu. I funzionari di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg, chì sò ghjunti in Turchia in cuuperazione cù NRW Invest, l'agenza di sviluppu ufficiale di u Statu di Renania di u Nordu - Westfalia, in u ghjugnu di u 2014, anu visitatu ancu u ghjurnale DÜNYA è annunziatu ch'elli vulianu cumminà a linea di treni di blocu Yuxinou trà Cina. è Germania cù BALO. A parte turca valuta l'offerta. À BALO, ci sò 3 treni di bloccu mutuale à settimana trà l'Anatolia è l'Europa. Per l'Europa di l'Est, pudete ghjunghje à u terminal Sopron in Ungheria, u terminal Duisburg per a Germania di u Nordu è i paesi Benelux, u terminal Ludwigshafen per a Germania Centrale è u terminal Giengen in a Germania meridionale. U tempu di transitu trà Duisburg è Tekirdağ hè di 6 ghjorni per l'esportazioni è di 5 ghjorni per l'impurtazioni.

"U partenariatu straneru avvicina BALO à i so scopi"
U CEO di UNSPED, Hakan Çınar, chì hè ancu un accademicu è un espertu di logistica, hà valutatu l'interessu straneru crescente in BALO cum'è seguente: "BALO, chì hè stata creata in 2011 sottu a dirigenza è a participazione di TOBB, è dopu hà cuntinuatu u so viaghju cum'è partner di UTIKAD. , hè una cumpagnia di trasportu per ferrovia." Hè una urganizazione estremamente impurtante per u nostru paese, stabilita per sviluppà u trasportu. Per BALO per ghjunghje à u livellu desideratu è u voluminu, hè sempre bisognu di un pocu più di tempu è di cuuperazione è partenarii in questu sensu. Quandu guardemu stu aspettu, crede chì un mudellu di partenariatu pussibule serà ancu benefiziu. In ogni casu, crede chì un tali mudellu ùn deve esse solu per u scopu di cullà fondi, ma ancu una cooperazione di valore aghjuntu in quale serà sviluppatu un mudellu di cooperazione mutuale. Altrimenti, BALO avissi bisognu di creà un voluminu in una sola manera è cù un ala rottu, chì impedisce u so sviluppu. Una unione assuluta, un partenariatu o un partenariatu strettu; Ma ùn importa ciò chì, pensu chì u decisore deve stà in e mani di BALO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*