Saccu sospettu in a Stazione Ferroviaria di Ankara

Saccu sospettu in a Stazione Ferroviaria di Ankara: U saccu scurdatu da a piscina in a Stazione Ferroviaria di Ankara hà avvistatu a polizia. U pruprietariu di u saccu culpì à e squadre di pulizza.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, a polizia hè stata infurmata dopu chì un saccu hè statu nutatu in a Stazione Ferroviaria di Ankara. E squadre di pulizzia sò ghjunte à l'scena è anu stallatu una striscia di sicurezza intornu à u bordu di a piscina induve u saccu suspettu hè statu trovu.

U passaghju di i pedoni era assicuratu in modu sicuru da e squadre di pulizzia. Dopu, i sperti di bombe sò stati mandati à a stazione di treni.

Mentre chì l'espertu di a bomba si preparava, un citadinu hà dettu chì u saccu li appartene è chì cuntene a so carta d'identità è di creditu.

Notendu chì u so saccu era marrone, a donna hà dichjaratu ch'ella l'hà scurdatu da a piscina è chì puderia piglià a borsa ella stessu.

A billetera hè stata truvata in u saccu di u citadinu, chì hà pigliatu u saccu scurdatu da u latu di a piscina è l'hà mostratu à e squadre di polizia.

I citadini anu reagitu à u fattu chì u so saccu seria detonatu cù un detonatore da l'esperti di l'eliminazione di bombe.

E squadre di pulizzia anu reagitu à a donna chì hà scurdatu u so saccu, dicendu: "Tutta a forza di polizia di Ankara s'arrizzò, ci culpisce".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*