Ricerca di bombe à a stazione di metro di Taksim

Ricerca di bombe in a stazione di metro di Taksim: Ci sò stati mumenti vivaci in a Piazza Taksim, chì hè cunsideratu u locu più cintrali di Istanbul. A metro di Taksim, davanti à quale sò stati spediti un gran numaru di ambulanze è squadre di sicurezza, hè stata riapertura dopu à esse chjusa per un tempu.

A minaccia di bomba in a stazione di Taksim di u metro chì corre trà Hacıosman è Yenikapı hà allarmatu a polizia. Mentre a stazione era chjusa à l'entrata di i passageri, nisuna bomba o pacchettu suspettu hè statu trovu per via di a ricerca di e squadre di polizia cù u cane espertu di bombe, chì durò circa 1.5 ore.

Sicondu l'infurmazioni è l'allegazioni, l'incidentu hè accadutu versu 12.00:1.5. Un citatinu chì hà chjamatu a polizia hà dettu chì ci era una bomba in u metro di Taksim. Dopu à l'avvisu, e squadre di pulizzia anu svuotatu u Metro Taksim è chjusu l'entrate è e surghjenti di u metro. Cù l'evacuazione di u metro, i squadre di pulizzia anu cercatu u metro, accumpagnatu da un cane espertu di bombe. In u risultatu di a ricerca, chì durò circa XNUMX ore, nunda di suspettu hè statu trovu in u metro. Quandu i citadini anu vistu u metro chjusu, squadre di polizia è squadre di sicurità privata anu dettu chì ci era un malfunzionamentu elettricu. A metro hè stata riapertura à i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*