U presidente Ahmet Misbah Demircan, u terzu ponte m'hà fattu assai fieru

U sindaco Ahmet Misbah Demircan, u terzu ponte m'hà fattu assai fieru: u presidente di l'associazione di a municipalità di Beyoğlu è di u Bosphorus, Ahmet Misbah Demircan, hà esaminatu u travagliu fattu nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim, chì cunnetta i lati asiatichi è europei per a terza volta. Demircan hà dettu: "I prughjetti realizati in u mondu in nome di u nostru paese ci facenu fieri".

U prughjettu, chì hè realizatu sottu u nome di u Ponte Yavuz Sultan Selim è l'Autostrada Marmara di u Nordu trà Sarıyer è Beykoz nantu à u Bosforu, è chì cuntinueghja cù u travagliu di 700 ore cù un totale di 6 persone, 500 di i quali sò ingegneri, hè ghjuntu. à una fine. Cù u cumpletu di e catwalks nantu à u Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè previstu per esse apertu u 24 d'ottobre, i cuntinenti asiatichi è europei seranu cunnessi una volta à l'altru.

U presidente di l'Unione di a municipalità di Beyoğlu è di u Bosphorus, Ahmet Misbah Demircan, chì hà seguitu i travaglii da u ghjornu chì hà iniziatu a custruzzione di u ponte, si n'andò à Garipçe in barca cù i funzionari religiosi chì travaglianu in Beyoğlu è e so famiglie à l'occasione di a Settimana di Moschee è Ufficiali Religiosi. . I citadini chì anu vistu u 2rd Bridge per a prima volta durante u viaghju in barca accumpagnati da AK Party Istanbul 3nd Regional Deputy Hüseyin Bürge anu sperimentatu una grande eccitazione. U tumultu di culori creati cum'è u tempu scuru hà creatu imagine pittoresche nantu à u ponte. Certi citadini anu spartutu a versione finale di u ponte cù i so seguitori cù selfie chì anu pigliatu nantu à i so cunti suciali.

"MI ECCITA DI OSSERVAR U PUTERE DI NOSTRE PAESE DA VICINA"
U sindaco Ahmet Misbah Demircan hà dichjaratu ch'ellu era maravigliatu da l'imaghjini di u ponte illuminatu di notte è hà dettu: "Sperimentu veramente sentimenti assai diffirenti è mi sentu assai furtunatu. Perchè seguitemu e tappe di u nostru ponte, ma passà sottu à u ponte di notte era una grande nostalgia per noi. Eru fieru di e viste ch'e aghju vistu. Eru entusiasta di osservà u putere di u nostru paese da vicinu. "I prughjetti realizati in u mondu in nome di u nostru paese ci facenu fieri", disse.

Quandu a custruzzione di u Yavuz Sultan Selim Bridge hè finita, serà u più largu ponte di sospensione in u mondu cù una larghezza di 59 metri è u ponte di sospensione cù a torre più alta di u mondu cù una altezza di torre di 321 metri. Inoltre, u ponte hà a distinzione di esse u ponte di sospensione più longu cù un sistema ferroviariu, cù a so portata principale di 408 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*