Istanbul Coffee Festival hà ottenutu un grande successu à a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa

Istanbul Coffee Festival hà ottenutu un grande successu à a Stazione Haydarpaşa: 4 ghjorni sanu dopu à Istanbul Coffee Festival Tenutu per a seconda volta quist'annu, Istanbul Coffee Festival hè un grande successu in Haydarpaşa, unu di i simboli di Istanbul è una di e più belle stazioni di treni. in u mondu, successu successu.

Tenutu per a seconda volta quist'annu, u Festival di Cafè d'Istanbul hè diventatu u festivale più visitatu in u mondu, cù 4 mila 25 persone chì u visitanu per 500 ghjorni, cù biglietti è invitati, à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì sfida l'anni cù tutti i so so. splendore.

Istanbul Coffee Festival, realizatu da DSM Group cù u sponsor principale di a marca leader turca Paşabahçe, hà riunitu rapprisentanti naziunali è internaziunali di u muvimentu di u caffè di a 3a onda in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. U festival, induve 160 cumpagnie di caffè è cumpunenti di caffè si sò riuniti sottu à u stessu tettu, hè statu visitatu da 25 500 persone. Istanbul Coffee Festival, induve i biglietti sò venduti appena sò in vendita, hà riunitu 6 mila persone cù biglietti, ogni ghjornu prima di meziornu è dopu meziornu.

"U caffè hè u nostru megliu amicu"

Alper Sesli, u Fundatore è Direttore di u Festival, hà dettu: "Avemu realizatu u Festival di Cafè d'Istanbul per onorà u caffè è piglià ancu più altu. U caffè hè veramente un bonu amicu per tutti noi. Quandu simu felici, quandu simu tristi, amicu sohbetCi hè sempre u caffè quandu facemu i nostri primi passi in u matrimoniu, in celebrazioni ", disse, aghjustendu: "100 milioni di persone in u mondu cuntinueghjanu à campà grazia à l'industria di u caffè, dopu à l'oliu, u caffè hè a bevanda più cunsumata in u stock. mercatu dopu à caffè è acqua in u mondu sanu. Vulemu ringrazià tutte e marche participanti, in particulare u nostru sponsor principale Paşabahçe è e Ferrovie Statali chì anu apertu a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa per questu avvenimentu speciale, è i nostri amichi chì macinanu i fasgioli è preparanu caffè senza stop per quattru ghjorni. Di sicuru, u più grande ringraziu hè à i nostri invitati chì anu aspittatu sta festa dapoi un annu è chì anu compru i so biglietti appena sò in vendita, è ci anu fattu assai cuntentu venendu à a nostra festa. Mentre era u più grande festival di caffè in Europa l'annu passatu cù u so intensu interessu, questu annu Istanbul Coffee Festival pare esse diventatu u festival di caffè cù u più altu numeru di visitatori in u mondu. 25 mila 500 amatori di caffè eranu cun noi. Cridemu chì stu numeru aumenterà ancu di più l'annu prossimu ", disse.

"Felice cù u caffè"

Per quattru ghjorni à Istanbul Coffee Festival; apprussimatamente 1,5 tunnellati di grani di caffè sò stati macinati, 4 tunnellate d'acqua in bottiglia, 2 tunnellate d'acqua purificata è 2 tunnellate di latti sò stati utilizati. Più di 50 mila cioccolatini sò stati cunsumati in u festival, induve l'invitati eranu chini di caffè è cioccolatu. In seminarii è attelli, 5 mila persone anu ricevutu furmazione nantu à u caffè. In u festival, induve i caffè lucali cum'è u caffè turcu, u mirra è u caffè dibek ùn sò micca scurdati, 18 mila tazzi di caffè lucale sò stati cunsumati. Tutti l'amatori di caffè anu tastatu ancu 50 mila tazzi di caffè.

Divertimentu è musica

Babilonia, chì dirige a vita di a musica è di l'intrattenimentu di a cità, è ancu i marchi di caffè naziunali è internaziunali, in u festivale induve i vagoni sò usati inseme cù i compartimenti nantu à e trè piattaforme di a storica stazione di treni Haydarpaşa; Nomi famosi cum'è Uninvited Jazz Band, Biz, Swing Mama, Barış Demirel, Cihan Murtezaoğlu, Palmiyeler, Nilipek, Gözyaşı Çetesi, Can Güngör, Çağıl Kaya è Burcu Tatlıses anu datu spettaculi in diretta à i participanti in tuttu u ghjornu.

Arte, arte, arte…

L'artisti di "Septette on Live Sheets Painting", chì disegnanu ritratti cù l'ispirazione ch'elli ricevenu da u caffè, anu apertu una mostra cù l'opere giganti chì anu pruduttu. In i disegni accumpagnati da i visitori, l'invitati anu modellatu è guidatu u cavallu. U "scompartimentu video", induve si mostranu documentarii è filmi nantu à a storia, a produzzione è a cultura di u caffè, sohbetsò fatti di sohbet compartimentu eranu i culori prominenti di a festa.

cum'è un arcubalenu

Offrendu una sperienza imperdibile per quattru ghjorni, Istanbul Coffee Festival, chì riunisce caffetterie qualificate, caffè di specialità è marche d'alimenti è bevande d'autore è fabricatori di macchine per caffè da Turchia è di u mondu, hè statu ancu culurita cù spettaculi è presentazioni di baristi prufessiunali. In più di degustazione è tratta; Cupping, degustazione, metudi di birra, attelli interattivi, furmazioni, sessioni, discorsi, filmi, cuncerti, esibizioni è tanti altri avvenimenti interessanti sò stati in l'attelle. Trasformò a festa in una festa induve tutti da sette à settanta si godevanu u so tempu.

I campioni di caffè sò stati scelti

E selezioni di Turchia per World Coffee Events, l'unica urganizazione ufficiale in u mondu nantu à u caffè, sò state tenute da SCAE Turkey in l'atmosfera storica di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa in u scopu di Istanbul Coffee Festival. Duranti u festivale, sia u Campionatu Turcu di Cafè hè statu tenutu è e distinte cumpagnie di u mondu di u caffè si sò riuniti per furnisce i participanti cù l'esperienza di caffè di qualità cun una tendenza crescente.

Inoltre; A cumpetizione hè stata tenuta in 5 filiali cum'è Barista, Latte Art, Caffè Turcu, Brewing Coffee è Tostatura di caffè. I vincitori di a cumpetizione custituita da cinque categurie diverse rapprisentanu a Turchia in i Campionati Munniali; Ege Akyüz, Campionu di a Cumpetizione di Brewers-Brewing, Nisan Ağca, Campione di u Concursu di Barista, u Campione di u Concursu di Latte Art Özkan Yetik, u Campione di u Cuncorsu di Coffee Pot Ibrik Hazal Ateşoğlu è u Campione di Torratura Özgün Sarısoy sò stati scelti.

Istanbul Coffee Festival, chì durò 4 ghjorni, hè u puntu di scontru di u caffè stessu, u so odore, ogni tipu d'arnesi, i caffè, a so cultura, i libri di caffè, tutti i prublemi di caffè, sò stati sperimentati à u massimu. Dichjarà chì quelli chì andavanu eranu maravigliati di sta festa; esperienze di cupping e degustazione in workshop, presentazioni, sessioni, interviste, sohbetCi sò stati mumenti pieni di attività cum'è quiz, quiz, etc.

"Hè odore di unità è amore"

L'attore Halit Ergeç, chì hà participatu cù a so moglia Bergüzar Korel, hà dettu: "Hè unu di i più grandi festivali chì Turchia hà tenutu. Ci hè una atmosfera incredibile quì. In ogni locu puzza di caffè, energia, vita è unità. Bona furtuna à tutti ", disse.

"A magia di u caffè"

Gökhan Özoğuz, u solista amatu di u gruppu Athena, chì avemu vistu trà e celebrità chì assistenu à u festival, hà dettu: "In verità, ùn ci hè nunda da dì. Tutti quelli chì entra quì sò in un incantu. Haydarpaşa hè piena di cultura, arte, musica è divertimentu. L'odore fragrante di caffè ci affascina tutti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*