L'alerta di u terrorismu cuntinueghja in Bruxelles

L'allarme di u terrore cuntinueghja in Bruxelles: Mentre a più alta alerta di minaccia di terrore cuntinueghja in Bruxelles, a capitale di u Belgio, hè statu informatu chì a polizia porta almenu duie operazioni in a cità induve a vita hè praticamente fermata.

L'alarma di "minaccia terrorista imminente" cuntinueghja in Bruxelles, a capitale di u Belgio. Dopu chì u nivellu di a minaccia di u terrore hè statu elevatu à 4, a vita in a cità hè stata fermata, è ùn ci hè statu cambiatu in u livellu di alarme.

Mentre e misure pigliate u ghjornu precedente cuntinueghjanu dopu à l'alzata di u livellu di l'alarma, i servizii ùn eranu micca pussibule in metro è alcune linee di tram. Musei, centri commerciali, cinema, teatri, a maiò parte di i buttreghi, ristoranti è caffè in u centru di a cità sò stati chjusi. Si vidia ch'ellu ci era pochissimi persone in a piazza storica di a Grand Place, cunnisciuta per a so densità turistica, è i suldati armati è a pulizza patrullavanu.

Un pacchettu micca reclamatu hà causatu u panicu à a stazione di treni cintrali. Nisun splussivi sò stati truvati durante l'ispezione realizata in a zona circundata da a sicurità.

U sindaco di Schaerbeek di Bruxelles, Bernard Clerfayt, hà dichjaratu chì a capitale face sempre una grande minaccia è hà dettu: "Ci sò dui terroristi in a regione di Bruxelles chì ponu fà azzione assai periculosa". Si dice chì unu di elli hè Salah Abdeslam, chì si dice chì hà attraversatu in Belgio dopu l'attacchi di Parigi.

Muhammed Abdeslam, u fratellu di Salah Abdeslam, chì hè ricercatu in ogni locu per a so presunta implicazione in l'attacchi di Parigi, hà fattu una dichjarazione à a televisione publica in lingua francese (RTBF) è hà dumandatu à u so fratellu di rende, dicendu: "Preferissi vedelu. in prigiò chè in a tomba ".

Attaccu simile in Parigi hè teme

U Primu Ministru belga Charles Michel hà dettu chì a decisione di elevà a minaccia terrorista à u più altu livellu di 4 hè stata presa perchè "ci sò indicatori concreti chì un attaccu simile à quellu di Parigi puderia esse realizatu in Bruxelles".

Intantu, Michel hà annunziatu chì u più altu livellu di minaccia terrorista dichjarata sabbatu serà ancu validu u luni.

"A polizia face almenu duie operazioni"

Per d 'altra banda, a pulizzia rializeghja almenu duie operazioni in Bruxelles, a capitale di u Belgio, induve l'"alarma di minaccia terrorista imminente" cuntinueghja.

A sera, a pulizza hà chjusu alcune strade chì portanu à a piazza di a Grand Place in u centru di a cità è hà dumandatu à i citadini di ùn avvicinà a piazza. E misure di sicurezza sò state pigliate in almenu dui alberghi vicinu à a piazza, è i clienti sò stati avvisati di ùn esce micca.

Mentre chì i media belgi anu annunziatu chì almenu duie operazioni sò state realizate, a polizia federale belga hà dumandatu à u publicu è à i media di ùn sparte micca o rappurtate nantu à e social media l'operazioni in corso è i lochi di a polizia. Alcune urganisazioni di media belghe anu ancu annunziatu chì anu da esse cumpletu cù sta dumanda è chì ùn anu micca fattu nutizie dettagliate finu à chì l'operazioni sò finite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*