I preparativi di a stagione di ski sò cuminciati in Sarıkamış

I preparativi per a stagione di sci sò iniziati in Sarıkamış: I preparativi per a nova stagione sò stati cumpletati in l'area di l'alberghi di Cığıltepe Ski Center in u distrittu di Sarıkamış in Kars.

Nurettin Yıldırım, u pruprietariu di u Centru di Sci Cebiltepe, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì i travaglii di rinnuvamentu è di riparazione in l'alberghi è u livellamentu di e piste sò stati finiti.

Dichjarà chì volenu inizià una stagione di sci cumpleta cù a nevicata, Yıldırım hà dettu: "Avemu rivisu l'ultime preparazioni in i nostri hotel. U nostru staffu, i maestri di sci è altre attrezzature sò pronti da avà. "Ci hè una grande dumanda per a vigilia di l'annu novu, avemu cuminciatu à riceve riservazioni da u paese è l'esteru", disse.

Ismail Enis, un venditore di l'equipaggiu di sci, hà ancu dichjaratu chì i vestiti di sci, vestiti di sci, snowboard, slitte è tutti l'altri equipaghji invernali sò pronti per affittu è vendita.

Notendu chì i prezzi sò i stessi di l'annu passatu, Enis hà nutatu chì ci hè una tarifa di ogni ghjornu di 600 à 200 TL per l'equipaggiu di sci, è 40 TL per ghjornu in affittu cù equipamentu di sci è vestiti.