Russi per cumpete in a Copa Mondiale di Snowboard in Erciyes

I Russi cumpeteranu in a Copa Mondiale di Snowboard in Erciyes: A squadra naziunale di sci russu participà à a Copa Mondiale di Snowboard chì si terrà u sabbatu in a muntagna Erciyes cù una delegazione di 22 atleti maschili è femini.

Erciyes Inc. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Cahit Cıngı, hà dettu chì e gare di a World Snowboard Ski Cup, per i quali i preparativi sò stati cumpletati, seranu guardati da 1 miliardo di persone in u mondu via trasmissione in diretta. Cıngı hà dichjaratu chì 50 skiers maschili è 40 femminili participeranu à u campionatu, è chì u gruppu più grande trà 22 paesi era a Russia cù 22 atleti. "Veremu l'atleti russi trà noi in a finale di a Copa Mondiale tenuta in Slovenia è in Italia sta stagione", disse.

Tutte e preparazioni prima di a Copa Mondiale di Snowboard di a Federazione Internaziunale di Ski (FIS), chì si terrà u sabatu nantu à u Monti Erciyes in Kayseri, sò state realizate oghje da u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Mustafa Çelik, Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Dr. Hè stata rivista in a riunione preliminare tenuta da Murat Cahid Cıngı, u Direttore di Corsa FIS Peter Krogoll, u presidente di l'Agenzia Playmeker Kerem Mutlu è u Delegatu Tecnicu Fis Victor Krstevski.