U travagliu Cuntinueghja nantu à Hulusi Akar Boulevard

A municipalità metropolitana di Kayseri cuntinueghja a demolizione di l'edificazioni in l'area di espansione di a strada in Hulusi Akar Boulevard, prima cunnisciuta cum'è Tavlusun Street.

A municipalità metropolitana di Kayseri cuntinueghja a demolizione di l'edificazioni in l'area di espansione di a strada in Hulusi Akar Boulevard, prima cunnisciuta cum'è Tavlusun Street. In più di l'opere di demolizione, chì sò realizati senza l'accunsentu di i citadini, i travaglii di custruzzione di strada cuntinueghjanu senza interruzzione. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hè andatu ancu in a regione è hà seguitu u travagliu da vicinu.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik cuntinueghja à visità spessu i travaglii in corso è i cantieri di custruzzione è seguità u travagliu fattu da strettu. U sindaco Çelik si n'andò in u distrittu di Yıldırım Beyazıt è hà seguitu i travaglii di demolizione di unu di l'ultimi dui edifici in l'area di espansione di Hulusi Akar Boulevard. U sindaco Çelik hà dettu chì, in cunfurmità cù l'accunsentu di i titulari di i diritti, l'ultimu edifiziu serà demolitu a settimana prossima è l'ostaculi nantu à a strada stradale seranu eliminati completamente.

A Municipalità Metropolitana trasformerà a continuazione di Hulusi Akar Boulevard, prima cunnisciuta cum'è Tavlusun Street, in un boulevard mudernu cù una larghezza di 50 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*